16 Şubat 1950 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 2

16 Şubat 1950 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 2

Bu suretle (nesiçleri) kai vari'mış olar. Üçüncü defa görülecek dâva Büyük Dığu mes'ulleri yeniden tevkif edilecekler ruhundan istimdat şiire ait kararı Temyiz yine bozdu sene kadar isimli Tevfike ait, fakat kendi ağmen neşredil. ve Dünya gıda ve tarım teşkilâtına edilen rapor denizcilerimiz Üniversitede Dekan seçimi hazırlıkları Ercümend E. Ali Elkebir vapuru bozuldu Afganistan bizden ilâç eme Mısır Sefiri Kahireye yaradılışların © kkında doğru bir Beykozda açılacak sağlıkevi Öğrenciter okul dışında'i temsil ere iştirak edem yecek şoför dal cezalandırıldı İNANMA! Küçükpazar ve Bakırköyda İki inayet işlendi Bir çocuk bir yumrukla kaatil oldu bir köylü de amcazadesini öldürdü Ziraat Bankası tahvilleri rağbet gördü çalışan memurların urunu Tramvay - Taksi çarpışmasında Telmar döndü e Şİ 6 kişi yaralandı zlamun dün akşam çarşısı nın Belediyeden İstanbul -Ankara telefon kanalı Genel Üniversitede namzet Milletlerarası sağlık 15 yaşında bir hırsız tevkif edildi KISACA: Sümmettedarik organizasyon Parasız yatılı sonra üzere lise açtığı parasiz. mtihunlarında okullara eçılan imtihana giren ve Br acir tehditle parası alındı ve ile alındığını bul iki meçhul müfü Ankara tip üğrelci- lerinden bir grup şehrimiz ie Ankara Üniversitesi Tıb Öğ dün şehrimize gelmiştir. Şehrimizde 4 gün kalacak 6 a Peynir fiatlarının düşmesi bekleniyor Bu seneki anlaşılmaktadır. Hâlen 30-40 Hradan huzhanede bu çıkazılmasile söylenmektedir. Bir hapishane kaçağı yakalandı nakledilmekte iken muhafazasından kaçan