19 Temmuz 1950 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 1

19 Temmuz 1950 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 1

ALKIN 7 “HALKIN KULAĞI ALKIN Lal Sene 20 — No. 5637 Telefon: 20203 Yalovada hükümet ve ordu erkânı Bayarın Riyasetinde toplandı. Toplantıda silâhlı kuvvetlerimizin takviye ve tensiki hususunda alınacak yeni tedbirler müzakere edildi Başbakan dünya şartlarının Milli Savunma meselelerinin ön plâna alınmasını zaruri kıldığını ve ordumuzun takviyesine ehemmiyet atfedildiğini söyledi on Post Fiatı 10 Kurus Korede komünist baskısı azaldı Amerikan ve Güney Kore kitaları bütün savaş hattı boyunca mevzileri ellerinde tutuyorlar Kore kıtalarında Rus da var Eüzeteciletle bir arada Cumhu başkanı Yalovada Sağlık Bakanı İle birlikte köşkün bahçesinde dolaşiyor ve 18 hususunda iktidar buhran ın Askeri terfi listesi dair Yazan: Selim Ragıp EMEÇ set bulunan. bir rın vaziyeti, Amerika teklifleri “ve yerlerine zem mal ateş iade iltihak ei nun, ortadan kaldıramaz. ii nunun kaldırabildiği; Başbakan gazeteciler, Adnan Mandaras” in Bayağı Halkın işini görecek idare âmiri Başbaki dair bir vaziyet er Çitliğe yine müşter geldi! ilmem hikâyeyi biliyor (— da gelen görücülerle dolar" musunuz? Rumeli eş. boşalırmış; ve ( görücülerin çin; bir kısım idare rının, velev bizim rafından birinin, bir çirkin kızı, bir de bir muazzam si lar, oğullarının köleliğe (Ya- Wiki varmış, Fakat, babasını ni damadlığa) (kabulünü, tek mirasçısı olan bu inik müstakbel kaynanadan yal kıza, bülün delikanlılar ta- © varırlarmış, Müstakbel kayın Jipmiş, Müstakbel “kayınba- . baba, — bi konağından banın © konağı, - ka; etten intibal söyledi Sualleri yalnız vilâ- © çıkarkı kapısında mülhakattan (Des vamı Dre 7 Sü.4 te)