26 Haziran 2013 Tarihli Sözcü Gazetesi Sayfa 1

26 Haziran 2013 tarihli Sözcü Gazetesi Sayfa 1

Faşizmin son sayfaları... MUKTEDİR korktu. Hayali düşmanlar yaratıyor. Faşizm. İ Terör örgütü PKK'nın polisleri, herkesin gözü önünde, meydan okurcasına gövde $ gösterisi yaptı. Yüzlerce kişi izledi. Devletin güvenlik görevlileri ortada yoktu... Günahtır zulümdür!.. LEVENT Ersöz Pa- şa'yı yılardır hasta- nelerde süründürü- yorlar. Hem Balyoz, hem de Ergene- kon sanığı Açılımla ere yüz CU topraklarımız ER Lİ polis teşkilatını kurdu. Sözde polisler için tören bile düzenledi Bu nasıl vicdan? Görünen sahneler insanlık. dişi... Vicdanları sızlatıcı Kahredici! Korkunç dayağın fotoğraf ları gazetelerde, videosu in temette yayınlandı. 17 polis, otoparkta kıstırdığı savunma: sız İki genci nasıl da vahşice, saddarca dövüyordu! Bu milletin polisi, bu mille- tin insanlarına karşı nasıl bu. kadar katı, acımasız olabili yor? Anlamak çok zor! Polisin vazifesi sanıkları ya- kalamaktır, dövmek, işkence yapmak, , Eğer, sanıkların bir suçu varsa cezalarını yargı verir. Son dönemde, polisin gö- rev anlayışı değişti. Önüne geleni pataklıyor, kafasını gözünü yarıyor! Neden? Başbakan “Polisimiz kahra- manlık destanı yazıyor. Hep- Sin tebrik ediyorum” dedik. çe, polisler daha da coşuyor, devletin memurları olduklar" nı, maaşlarını halkın ödediği vergilerden aldıklarını unutup. kendilerine ekmek veren el leri dövüyor, kırıyorlar! Başbakan yanlış yolda! Hu- kuksuzluğu, kanunsuzluğu art- ran bu tür beyanlardan vaz geçmezse, polis, keyfi davra nışlarla vatandaşları dövmeye, ezmeye devam edecek! Karayılan , açıkladı: “” Apo serbes kalacak KÂNDİL'deki terörist başı Murat Karayılan, “Açılımda 2'nci aşamaya geçildi. 3'üncü aşama bi- tince Apo çıkacak” dedi. S-1 miz, Gezi Parkı eylemcil rine karşı des T kiye'nin y bu fotoğraflar ortaya çıktı. Nerede bu devlet! * FOTOĞRAFLAR, Pi nın sözde polis birimi Cizre'deki mezuniyet töre- ninde çekildi. Başbakan, keşke Gezi'ye uğraşacağı- na bunlarla uğraşsa. S.12 Besmelesi İl Bir dinleme tutmadı! Polise ope rasyon Var 25 Böyle yol kesip kimlik sordular | Polisliğe soyunan PKK'lılara İ özel kimlik kartı verildi. Po- | şulu teröristler, polis gibi yol kesip kimlik kontrolü yapt.