10 Haziran 1939 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 4

10 Haziran 1939 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 4

© Suçlu, Davacıyı Kapıya ik 7 Sıkıştırıp Meşhut suçlara bakan asliye üçün- 'cü ceza mahkemesi dün bir dövme ve kapıya sıkıştırarak işkence yap. ma iddiasını tetkik ettim. Şikâyetçi Kasımpaşada oturan Ihsan isminde genç bir kaptandır. Suçlu da Sirke cide Salkımsöğüt caddesinde Ayazma karşısında 55 numaralı evde oturan elektrik idaresi muhasebe dairesi mo- murlarından Nejattır. Davacı kısaca şikâyetini anlattı; — Suçlu Nojat, kız kardeşimin ka- yın biraderidir. Kardeşime daima iş-| kence ediyorlar, dövüyorlarmış. Iki gündenberi de yine kendisine işken- <e edildiğini bu sabah evimize gelen bir mektuptan öğrendim: Tanıdıkla. | rimdan birisile karakola gittik. Son- ra eve girmek İstedim. Nojat kapıyı açtı, suratıma yumruklar indirdi. Ka. pının arasına sıkıştırarak bana işken. .ce yaptı. Suçlu kendisini müdafaa etti: — Bu sabah üç kadın, yengem Me- âhatin yanına gelmişler, ben de her vakitki gibi öğle yemeği için eve gel- miştim. Biraz sonra kapı çalındı. Aç- um. İhsandı, İçeri girdi. Daha gele- eekler var. Kapı aralık kalsın, diyor- “du. Ben bu teklife sinirlendim. — Burası umumi bir ev midir? Da- “ha gelecekler var ne demektir, de- dim ve kapıyı kapadım. İçeriye ge- «len kadınları bunlar göndermişler, © kapının önünde de yine Kasımpaşalı birisi bekliyormuş. Ben kapıyı kaps- © Oyineca hemen polise müracaat ettiler. Bunların hepsi Kasımpaşalıdır. 2 Ceza Memuru >Jhmal Suçile Mahkemede © Dün asliye birinci ceza mahkeme- “sinde vazifesini İml 'eifikleri iddia “edilen Eminönü kaymakamlığı ceza muru Bayan Niyaziye tle-Bsadın | muhakemelerine başlandı. Mahkeme © ye yalnız Niyaziye gelmişti. Esada tebligat yapılamamıştır. Reis muhakeme kararnamesini okuttu. N yöziye, Balıkpazarında balıkçı Mişon Sile manav Süleymana ait cezaları vak « tile yazmamış, müruru zamana uğ - © ratmıştır. Suçlu kendisini müdafaa © ederken: — Başka kaymakamlıklarda benim Gap İkadaşı Saime, Nejadin Thsanın sura- | hadet etti ve 370 numaralı polis me- Şahit Ayşe şunları söyledi: — Biz suçlu ile duva konişuyuz Her gün evlerinden iniltiler işitiriz. Dayak sesleri duyarız. Buzlar gelin. lerini dövetlermiş. Dün sabah da böyle iniltiler işittim. Gelinleri Me- | lâhat beni çağırdı. Hüngür hüngür Jağlıyarak: - Beni öldürecekler, dövüyorlar, Allah aşkına şu mektubu Kasımpaşa. da ağabeyime ve babama götür, dedi. Ben de götürdüm, verdim. Yine Salkımsöğütte oturan (şahit Bayan Hürmüz de: — Bu sabah bize Kasımpağadan 1. ki kadın misafir geldi. Bunlar Mel) hatin evine beraber giderek kendisini Yyoklamamızı teklif ettiler. Beraber gittik, kadın ağlıyordu. Biraz sonra kapı çalındı. Biz de inmek üzere i- dik. Ihsan gelmiş, Nejat onu itiyor, ve kapıdan dışarı atıyordu. Vurdu - ğunu görmedim, dedi. Üçüncü şahit Sabiha Saliha İle ar- i $na yumruklar indirdiğini ve kapıya sıkıştırdığını anlattılar, Suçlu, şahitlere hakaret ediyordu. Hâkim, mahkemede bulunduğunu ve şahitlere hürmetle muamele cdilme- si lâzım geldiğini hatırlattı. En son dinlenen Hüseyin Fehmi de müşteki- nin iddiasını teyit edecek şekilde şa- murunu şahit gösterdi. Mahkeme bu şahitlerin çağırılması için talik olundu. edileri Salıveren Adam Ceza Yedi Sultanahmet sulh birinci ceza mah kemesi, himayci hayvanat endişesile | belediya çöpçületindem Om-1 1. A Yine topar yine besi yT salıvermek ten ve bunları dövmekten suçlu Çen- berlitaşta kasap Ömerin mühakeme- sini bitirdi. Dün suçlu müdafaasını yaptı: — Bunlar kedileri fena şerait al- tında, kıskaçlarla yakalıyarak ecel a- rabasına atıyorlardı. Ben de dükki- nımda farelere karşı silâh olarak bos- lediğim çok güzel bir kedim vardı. Istanbulda tifo olduğunu söyledikle- ri için bilhassa bu kediyi besliyor - işimi yedi memura gördürürler. Ben “Burada yalnız başına çalışırdım. Ba- 'na yalnız iki polis memuru verdiler, da cezalari yazarlardı. Benim ihmalim yoktur. Varsa bu idareye a- ittir, diyordu. Diğer suçlu gelmediği için duruş mâ 14 temmuza bırakıldı. Ağırcezada Üç , Cinayet Davası Dün ağir ceza mahkemesinde üç öldürme devasma devam edildi. Ev- velâ iki sene evvel Kadıköy vapur is- kelesinde karısı Behiyeyi tabanca ile n Akay memurlarından Rifat dı. Müdafaa şahitleri dinlenecek- İlk şahit kaymakamlıktan müteka- ismall Hakkı bâdise hakkında faz- i bir şey bilmediğini söyledi. Tkinci şahit Göztepede 93 numaralı e oturan Erenköy kız lisesinin €- ri ambar memuru Şakirdi. O da şöy- Je şahadet etti: — Rifat arkadaşımdır. Karısını tanı- « Hâdise günü ben de Istanbuldan üyordum. Vapurda Behiyenin ya- bir zabit gördüm. Beraber 6- yorlardı. O zabit Behiyeyi vurul- an sonra da otomobile aldı. Has- neye götürdü. Mahkeme gelmiyen bir şahit için edildi. Bundan sonra karısı Binnazı öldü- Hacı İbrahimin muhakemesine ndı. Fatihte cami avlusunda kö- cülük yapan Hüseyin müdafaa idi. Fakat o hiç bir şey bilme- ni söylüyordu. Suçlu, müdafaa i- mühlet istedi. Muhakeme talik e- N © Üçüncü katil suçlusu da, Ali Sır- nayi öldüren Hüseyin Uçardı. Ken müdafaa etti: — — O beni öldürecekti. Çaresiz kal- dum. Bunlar teklifsizce dükkânıma girdiler. Kedimi aldılar. Çöp araba- sına götürdüler. Ben de kedimi kur- tarmak için arabanın kapısını açtım. Kediler kaçtılar, kaçarlarkon de bun ların ellerini tırmaladılar, dedi. Hâkim şahitleri evvelce dinlemiş- 4i. Kasap Omerin suçunu sabit gördü, kendisine İ9'lira 40 kuruş para ce- zasi verdi. ——— Parası Aşırılan Kadın Fenerde oturan bir kadının eli &- yağı bağlanmak suretile parasının ça- lundiğın: ve suçluların yakalandığını yazmıştık. Bu vaka, Fenerde değil, Beyoğlunda olmuştur ve yapılan tah» kikat, hırsızlığın kadın farkına var- madan yapıldığı merkezindedir. Em- niyet müdürlüğü, bize gönderdiği bir mektupta, bu hâdise hakkında şu İ- ( zahatı veriyor: “O gün, Fener idaresinde böyle bir hâdise vuku bulmamıştır. Yalnız Be- yoğlunda Şahkulu mahallesinde otu- Tan Fransuva isminde yaşlı bir şah. İsin Raul, Jorj, Marki ve Kiryako is- minde dört gençle evinde oturduğu sirada bunlar tarafından 45 lira pa- rasinin çalındığını zabıtaya müracas atla iddia etmiş olduğu şeklinde bir hâdise mevcuttur, en "Hatay,, 12 Yaşında Halepte (Vahdet) ismile intişar et- | miye başlamışken şimdi İskenderun- da (Hatay) adı ile çıkan refikimiz 12 yaşma basmıştır. Tebrik ederiz. — ———————— e dım. Ben kendi bıçağım elindön al- dım. Kendimi müdafaa ettim. O beni öldürmek için o gün Hasır iskelesin- deki işine gitmemiştir. Oradan soru- nuz, dedi. | Muhakeme suçlunun bu isteğinin | İyterine getirilmesi için talik edildi. * | İ pılacağı haber verilmektedir. “İm: altında bir cemiyet kurulmasına SENENİN E İ Ankara Haberleri Ankarada Mesken Davası Ankara, 9 (Tan Muhabirinden) — Ev kooperatiflerine mali müessese - lerin cüzi fajzle kredi açmaların: te- min için Meçlise bir kanun teklifi ya- Mes. ken davasının halini teshil edecek mahiyette görülen'bu teklifte | faiz | haddi yüzde altı olarak tesbit edil - miştir. Toprak Ofisi Lâğvedilmiyor Ankara, 9 (Tan Muhabirinden) — Toprak ofisi müdür veki iliğine, idare meclisi reisi Raşit tayin edildi. Ida renin ilgasından sarfı nasar edildi Eylülde tatbik edilecek yeni kadro” su hazırlandı. Yeni kadroda teftiş he- yeti teşkilâtı kaldırılmış, müfettişle- re murakıp ismi verilmiştir. Şehri « ınizde Türkiye Iktısat Cemiyeti na- teşebbüs olunmuştur, imi Bergamada Müsamere Bergama, (TANj — Ortaokul tale besi mutat sene sonu müsamereleri- ni. Halkevinde vermişler, muvaffa- kıyet gösterdiklerinden alkışlanmış- lardır. ————--—— NEV - YORK SERSİZSİ Bükreşte 3 gün otel ve yemek Roterdamda 1 kün otel ve yemek NEWYORKTA 14 gün ikamet Pariste üç gün otel ve yemek Atlantiğin en güzel | vapurlarında yemekli ve yataklı kamaralar; bütün masraflar dahil 390 Lira Ayrmiz Cep parası temin edilmiştir. Kayıtlar 15 haziranda kapanıyor. NATTA Galatasaray, Telefon: 44914 ye Gideyim Diye Düşünme, Moda Deniz Banyo- suna Koş. Hem ucuz, hem ya- kın, Hem Güzel, Duhuliye 10 Kuruştur. TAN ad Bu Baba Katil midir? Okuyucularımızın Verdikleri Cevapları Neşrediyoruz Bundan bir Kaç gün evvel, 8/8/939 tarihli nüshamızda kür tuluş ümidi kalmıyan hasta Çocu- ğunu öldüren Amerikalı bir ba- banın hikâyesini okudunuz. Jü- rinin bu baba hakkındaki kararı- n: söylemeden «evvel, okuyucula- rimizın cevaplarını neşre başlı yoruz: “Mademki buba, 19 sene didinmiş, uğ- raşmış, hasta lışmış, fakat müsbet O halde, jüri beraet kurtarm netice alsmamıştır. kararı verecektir. UBUNL eleğirik evi sahibi Mahmut Rai “Kâtile verilen ceza, suçun hattgi mak- satla, hangi şartlar altında ve hangi dü- yünce ile işlendiği nazarı İtibare alınarak verilir. Binaenaleyh akli vaziyeti ve in- sanlık vasıfları yerinde olan bu babanın katiyyen katl olamıyacağı, kendisine hiç bir suç terettüp etmiyeceği, bilâkis belki de insanlığa bir nevi hizmet etmiş sayıla- cağı kanaatindeyim. Ben bir doktor ol- duğum için mukaddes vâzifemin en bi- rinci emri hemcinsimi ölümden kurtar- mak ve yaşamalarını sağlam ve istirep- #iz bir halde temin etriye çalışmak ol- duğu hulde, bu tabârin mübah gördüğüm hareketini kendi hesabıma hiç kimse hak kında yapamam. Fakat, yapılmasına iz- raftarım, Bu itibarla, jüri bu baba hek- kında beraet kararı verecektir... Bursa Erkek Lisesi karşısında Doktor Ahmet Selâmi “Kurtuluş ümidi olmadığı için evlâdı MUAZZAM ESERİ öldüren baba katil değildir. O çocuğun istıraplarına, kıvranışlarına, çektiği ae- Yara seyirci kalmak, onu kurtarmamak bence daha büyük günahtır. Bir hayvan hüstalandığı, işe yaramıyacak (derecede sakatlandığı zaman o himaye cemiyetleri hemen © hayvanı öldürüyor da bir insan ümitsiz derecede hastalandığı zaman onu (işkencesiz öldürecek bir cemiyet neden kurulamıyor? O babu bir katil değil, evlâdinn selâ- Meti için berşeyi göze almış bir feda dır. Evlâdını aeslardin kurtarmak KATİL damgasının bile alnına vurulması BA Pazı olmuş şefkatli bir DEtDANt Hadiye Işıksal “Louis Greenfild katildir. Çünkü kanunlar cerayı file değil, fer- din redaeli ahlâkiyesine verirler. Bu be- VİKİ KORDOYA MARKO TOLEDO Nişanlandılar, Beyoğlu 9. Haziran. 939 Mesut Bir Evlenme Müderris Muslihettin Adil Tayla- nin kızı Ümit ile Istanbul Cümbhuri- İ yet Müddelumumi muavini Cemal | Dincin evlenme merasimi dün akşam Deniz klüpte misafirleri ve akrabals- ri arasında neşeli bir şekilde tesit ©- dilmiştir. Tarafeyne saadet temenni ederiz. # 34 amam Taksim PANORAMA Bahçesi 3estekâr Tanburi Salâhaddin Pınar Kemani Nobar Tekyay estekâr Udi Misirlı İBRAHİM İzmirli MELAHAT “ ” “ o HIRANT AYDA ve arkadaşları SUEDA Klarnet SALİH Küçük NECMİYE Piyanist ANJEL NADİRE Okuyucular: AG YAZA - FARUK Ayrıca Rakkas Çalıküşu ve arkada şları Bayanlar tarafından Milli A- nadolu Zeybek ve Lâz oyunları müşkülâtla bir araya getirebildiği- miz muhteşem saz hey'eti her akşam bahçemizde icrayı ahenk ederler EE CEMHENN Bunların hepsi Bugün Tatil için hazırlanan herkesi I»- SEVDA KAMPI'na dav GİNGER ROGERS - DOUGLAS FAİRBANES. 1. 2 — Amerikanın nümune hapish anesindeki isyan Saat | ve 230 da tenzilâtlı halk matineleri. L E" et ediyor. EM YOLU Fransızca sözlü PAT O'BRİEN - ANN SHERİDAN - HUMPHREY BOGART 3 — Hususi ilâve; Okyanusta bstan Amerika Denizaltı Gemisi ve Kurtarılanlar ,. Metro Jurnalda . . Sinemasında m ba oğlunu öldürmekle en şeni suçları iş- hyebilecek “ketminel bir tip olduğunu, is- rap tesirile de olsa güsti Serbest bırakılması cemiyet için idir, teh | Çünkü normal bir adam değildir Hayat tahammüllersa olduğu zaman hayatına değil a#wcak kendi haaytına hatime çekmek © insan çin en kestirme yoldur. Binaenaleyh Löbis Green fild oğlunu değil, kendisini öldürme; lâ- 2m gelirdi. Bursa C. Müddei Umumisi M. Reşat Türel “Bu baba, katil değildir. Hayatta bütlir saadet ve servetini. “evlâdim. diyerek | sarfetmiz onu bu dertten kurtarmak için her çareye başvurmuş, fakat, bir netice alamamıştır, Böyle bir çoduğun, ne ken- âine, ne ailesine, ne cemiyete hi bir fay. dası yoktur ve ölmesi daha hayırlıdır. Bu baba, günah işlememiştir.. Bermet etme- Midir, İbrahim İşlerel ”I — Baba goruğunu ; öldürdüğü için mevsut kanun ve telâkkilere göre bir ka- tldir, Fakat baba bu einayeti bir çok ruhi tesirler altında icra etmiştir. Babanın göz. leri önünde cenk bir istırap olarak dola- şan çocuğun hali ve hastalığın tedavi ka- bul etmez bir şekilde oluşu, ne kendi nesli ve dotayisiyle ne İnsintik i hiç bir faidesi olnıy dalma beşeriyetin sırında bir bâr olarak yaşayacak olan socuğunu ilelebet uyutmaktan başka hu- Tür çaresi bulamayışı, babayı ba cinayeti yapmağa sevkelmiştir, ? — Boba esasen çoruğunu öldürmek ve böyle bir çocuğa sahip olmakla haya» tında, muhkümiyetin vereceği istirapizrı daha fazla, bir istıraba şmaliktir. Bunun için babayı mahküm etmek ceza unsü- runda aranan vasıfları tatbik etmeğe im- kân yoktur. Bunun için Baba mahköm e- dilmemelidir.., Ankara Yenişehir And apartı. manı 2 numarada Şaziye Pelit “Hidise ne kadar acıklı ve ne derece müessir olursa olsun jürinin kararı her- halde babayı cezalandırmak olacak Belki bu ceza diğer başka suretle k olan müerimlerin cerhsinden daha hafif değildir. Çünkü cemiyet, henüz lâyıkıyle tekâmül etmiş değildir. Bu hâdisede be» Züet kararı vermenin pek zararlı netice ler verecek, bu gibi bâdizelerin dekerri- rüne yol nçabilecek bir sulmisal olmas çok kabildir.,, Galata Arslan Çimento Şirketinde Olga “Jüri, beraet karan verecektir. Çünkü, baba, herşeyini feda etmiş hiç bir şeyden kaçınmamıştır. Bu hareket çocuğuna © lan şefkat ve sevgisini teyit eder, Fakat, babanın, çocuğuna yarın bakabilecek dar mali vaziyeti iyi değildir. Bu vaziyı hasta çocuğunu öldürmek, onun için ö- Tümden şe olan hayatta o birakmakter çok iyi değildir. Bu harekel kanuna müs halifse de, vicdana karşı değildir... Tıp Fakültesi 2346 Turhan Akbulut “Babanm . bernetine © hükmediimelidir Filvaki, çocuğunu” öldüren baba, kanun- lara göre “katil, sayılır. Fakağ, hasta do- ğen çocuğunu 17 sena hiç ara vermeden tedaviye uğraşan, varını yoğunu harca yan, buna rağmen muvaffak olanuyan, doktorlardan şitayap olamıyacağı hakkın. da kati cevap alan bir baba, çocuğunu öldürürse katil sayılmaz... Durülücezede terzi Mustafa Âdemoğln “Kati) değil, suçludur, Yapılan fede- kârlikların semere vermemesi, fennen de serare vermiyeceğinin anlaşılması, gina yetin manen elim Bir vaziyette yapılmış olması bakımından katil sayılmaz, Fakat, çocuğun cemiyetin de mal olduğu düsü- nülürse, bu baba suçlurur. Cezasını çe- keceği ve cektiki istirapln Bdiyecektir.. Moda Sakızağacı Nwmara 54 Feridun Cen Bir Tefecilik Suçlusu Mahkemede Kantarcılarda oturan Abbasın te- fecilik yaptığı, yüzde elli faizle borç psra verdiği müddelumumiliğe ihbar edilmiştir. Tahkikat yapılmış, dün de Sultanahmet sulh birinci ceza mah- İkemesinde duruşmasına başlandı. Muhbiri Yaşar şahit olarak din - lendi. Suçlu kendisini müdafaa e- derken: — Evvelce tefecilik yapıyordum. Fakat şimdi vazgeçtim. Param var, Sıkılıp ta eşyasını satmak istiyenler olursa bana gelirler. Ben satın alı - run. Rehin mukabilinde dahı para veririm, diyordu. Hükim şahitlerin çağırılmasina tü- zum gösterdi. Duruşmayı talik etti, Gölpazarında Yarıcı | © 10-6-939 RADYO ANKARA RADYOSU Türkiye o Radyodifüzyon £ Postalaf Türkiye Radyosu Ankara Radyosi Dalga Uzunluğu | 1639 m, © 163 Kez, 120 KW T.A G. isram. 15188 Kes 20 £$ T.A. P. di7Om. Gerd Ker 20 KW Pazar, 11. 6. 1939 1230 Program. 1285 'T: 2 (Klâsik program) Küme ses ye 4. İdare elen: Mesut Cernil 13 Memleke saat ayarı, sjans ve meteoroloji haber” leri, 13,15 Müzik (Küçük Örkestra Sefi Necip Aşkın) 1 — Kanle Ancel Karmensita — İspanyol © entermezsos& 2 — Wiliy Richarts — İlk baharda bf çift Aşık (Uvertür) Pennati Malves” xi — Endülüs çiçekleri (İspanyol dansi 4 — Frederik o Hipormann — Ormandi bir cüce duruyor — Hale sarkısı © üze rine variyasyonlar, 5 — Willy Richarii Küçük bale süiti, 6 — Heinrieh Aran” m fred — Karmensita (Serennd) 7 — Hunt Mainzer — Viyana polkas, 8 — Gretehö” ninow — Ninni, 9 — Walter O Nasek — Köy hikâyeleri. 14,15 — 1420 Müzik (Dans müziği — PL) 18.30 Procram, 1838 Müzik (Şen oğ3 müzlği — İbrahim Özgür ve «teş böcek” eri) 19 Çocuk #anti, 19,35 Türk müziği (Fasıl heyeti) 20 Memleket suat uyari, jans ve meteorolaji haberleri, 20,10 Ne* plâkler — R. 20,15 Türk müziği (Müşterek ve solo taganni) i — Mal 2 — Eyyubi Mehmet Beyin — bur bestesi— Ey gözü ahu 3 — Tatif A“ #arın — Mahur şarkısı — Telif edebilseri feleği, 4 — Keman talesimi, 5 — Refik Yersanın —Mahur garkı— Bir meşe YR- Tat hasta gönül, © — Rahmi Beyin Ma hur şarkısı — O gtllüh goçâi güzellik çet 7 — Rahmi Beyin —Mahur şarkssı— Servü nazi seyret çıkmış oyuna. 8 — De denin —Mahur şarkısı— Gönül adlı pü bülüm ver, 9 — Ha #irküsü — Alve yin Bağlamam, i0 — Halk türküsü —İkİ karpuz bir koltuğa sığmaz 21 Müd (Riyaseticümhur o Bandosu — Sef İhsan Künçer) 1 — B. Leopold — Marş 2 — E. Reeves — Alaska aşk şar 23—P Sehmitt — Divertimanto' 4 — BR. Gulrand — İran dansı, 8 — F, Tisrt — 'Tasso (La mento € trionofa) Senfonik parca, 2140 Anadolu Ajansı (Spor servisi) 22 Müzik (Şan Resitali Bayan Olen Somogyi tara» fından). 1 —Chopin— Melodi, $ — 16 in“ ct asır eödan © şarkım, Strauss — Mavi Tuna. 4 — Mattneni — “Gavallerin pus” ticans,, opsrasından s'umamn o aryasl 5 — Roşsini — “Sevilya berberi, opera" sından Rosine'in sryas, & — Macar hali (Casbund. eh” sarkoları. 2295 Müt 22,45 — 28.Son ninns haherle-i TEŞEKKÜR Sevgili anamız Zeynep Bagana - nın cenazesinde bizzat bulunan, tah- tiren taziyet eden akraba ve sevdik- lerimize ayrı ayrı teşekküre taessü » rümüz mani olduğundan gazetenizin tavassutunu dileriz, Evlâtları: Aliye Bagana, Mahir Be- gana, Abdullah Bagana, Gelip Bags” na. | DABKOVİÇ ve Ski. Vapur Acentalığı #SCHULDT » ORİENT - LİNE» Esyayi ticariye nakli için seri posta: ŞARK - GARP HATTI (Hamburg, Bremen, Anvers, Yunanistan, Tür- kiye, Bulgaristan, Romanya) ve av- det, Esya tahliyesi için beklenen va- purler: Maritza vapııru 12 Hazirana doğru. Donau vapuru 28 Hazirana doğru. Tahmil icin bekleen vapurlardan Favorit vapuru 12 Haxirana doğru. Maritza vapuru 20 Hazirana doğru H. PAJKURİÇ Vapur Acentası “ZETSKA PLOVİDBA A, De de Koter Balkan antantının ekonomik konferansında tesis edilen enter. balkanik hat, Büyük lüks medern "LOVCEN, vapuru Ile İstanbul, Köstence, Pi. Karta, Arnaavutiğk, Dalmaçya sahili, Triyeste, Vi ik, ve Sunak #rasında muntazam pasta, Yolcu ve eşğeyi #cariye alır. Tenezzüh ve zevk seyahati için Müstesma fırsat KÖSTENCEYE Tk posta 13 Haziran sani 13 de PİRE, KORFU, Arnavutluk, Del- maçya sebilleri, Venedik ve Triyos. teye ile posta 18 Haziran sadt 15 de Her nevi tafsilât itin OGalatadı (Yolcu selonu karsısında) umumi Acenteliğe: Telefon: 44705 ve bütün seyahat idarehsnelerine müracest,