27 Şubat 1939 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 9

27 Şubat 1939 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 9

7-2. 1939 H ULUS Mevsimin ilk bisiklet yarışında Nuri Kuş birinci, Orhan Suda ikinci, Alâettin üçüncü oldular SK AYR Ölü sevdi. san: İlhan Başına toplandık. Gözlerini açtı: Safa geldiniz! Dedi. Koşu başlamadan biraz önce, yarışçılar'bir arada ilk bir adedinin 16 arasında Yarışta, General Cemil Tahir Taner otob Bir hai (Başı 2 inci sayfada) Ankara Belediyesi Dizel motor yağı alınacak — Canım istemiyor! Dedi, 0 Canım istemiyor dim, bak ne hale gelmişsin? Hususi binalar ve evler silkti, ses Tel yaptırılacak ” Karadeniz paktı,, hakkında tekzip Türkkuşu Genel Direktörlüğün- Alelâde toplantı dâvetnamesi Türk Ticaret Bankası A. Ş. İdare iler : Türk Ticaret Ban! A. Ş. hissedarlarının toplantısı 27 mart 1939 pazarteni günü saat 16 da Ankara'da İşıklar cad- esinde Banka m kezinde yapılaca! ter. m esi ir ame işti- maddey an fikan toplantı gününden en az iki hafta li maları lâzımdır. Vekillerin de Disderlarlarılnsi ol duhuli meli Baslı kezine veya şubelerine ai dileriz. Müzakerat ruznamesi 1 — 1938 senesi muamelâtına ait idare meclisi raporile mili raporunun o okunması, 38 bi çe ii ve zarar hesaplarının tasdi- Kiylei sika meclisin! 3 — Müddetleri biten ere meclisi âzası yerine aza in- vi — 1938 senesi mürakipler ücretinin tayini ve yeniden we mürskip intihabı, 5 — İdare meclisi âzalarına verilecek huzur hakkınm İdare Meclisi tayini. ama | Memur alınacak Telefon makinesi alınacak İstanbul Telefon Müdürlüğün Elektrik, su ve sihi fesisal yaplırılacak ©. Çirtliği Müz“ dikkatine İlk mektep binası yaptırılacak Soğuk haya deposu yaptırılacak Muş Asliye Hukuk Mahkemesin- 1600