7 Aralık 1939 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 5

7 Aralık 1939 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 5

i 7-12 -1939 ULUS Dahiliye Vekili Kastamonu'da —5— Finlandiya'da Milli istiklâlin 22 inci yıldönümü hazin bir şekilde kutlandı ler büyük başladı Mannenheim hattının zaptıni istihdaf eden bu taarruz henüz bir netice vermiş değil (Başı 1 inci sayfada) Finlandiya'ya karşı her farafta sempali fezahürü devam ediyor Finlandiya'nın ödediği borcu Amerika harp kurbanlarına tahsise karar verdi Anadölü A 1 Kır koşuları başlıyor lerinin devam ettiğini bildirmektedir. Hollanda'nın su hatlarında yeni tecrübeler yapıldı — Hollanda or- yapılan tecrübeler, türlü taarruza teşkil ettiğini is - B. Ruzvelt'in telgrafı Boden mevkiini takviye etti ve parça - sonra (Başı 1 inci hükümeti, körfezinin ile iştirâk dahil ferdi Bulgaristan'da mebus seçimi yapılacak mı ? Amerika protestoya iştirâk edecek Hitler Fön Makenzeh'i bizzat tebrik edecek umumi top « İzahatı Hitler fon Ribbenirop'un | gördüğü bazı işleri başka birine fevdi efli (Atatürk koşusu) sovyet tani torpillerine hava muhalefeti 30 kilometre karşısında Fakat kahir bir ; kazası Uludağda kayak kursu açılıyor İkmallışiakkı Ülkmen varidat umum müdürü En son 5 gündenberi bütün Ankara ULUS Eşsiz mucizesi Fransızca sözlü renki B. Nevil Çemberleyn beyanafla bulunmıyacak ve tamamen kıtalarının, hi ARSLAN Büyük muvaffakiyetlerle devam ediyor Ayrıca: Metro Jurnal en son dünya havadisleri Telefon: 6294 ULUS Sinemasında 13 Birinci kânun Çarşamba saat 21 de MÜNİR NUREDDİN Konseri