19 Eylül 1940 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 4

19 Eylül 1940 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 4

RESMİ TEBLİĞLER Bombardımanlar İngiltere'de az kasar yaplı Salı günü düşürülen alman tayyareleri nin “Gece İngilizler yerleri bombaladılar Alman resmi tebliği İtalyan kıtaları Sidi Berrani'yi işgal ettiler bir İlalyanlar Sidi Berrani'de mevzilerini iakviye ediyorlar Türk - İngiliz ticareti Almanlara göre ; İngilizlerin hava kudreti İngiltere üzerinde hava akınları netice vermiyor her türlü ihei temin etmek İtalyan resmi tebliği zayiatının azlığı İngiliz mukavemeti hayranlık uyandırıyor Şarki Akdeniz'de İngiliz filosu takviye edildi Başı 1 inci sayfada) Amerika tayyare imâlini hızlandırdı (Başı 1 inci sayfada) Bu siparişin kıymeti 125 İngiltere'ye “ uça: 7:30, Program ,, lerden verecek mi ? 7.35 Müzik: e. şarkı: ÇElvedâ Fon Ribbentrop Roma'ya gitti (Bi aşı 1 inci sayfada) hi Maverayi Kafkas mıntakasında askeri manevralar ari arasında. mal ayr ve Çe ke saz eserleri, Avam kamarasının aktettiği hafi celse Londra, Av mevzuu oma'da saat ayarı, Kahirede fransızca Fransız Fasında da er Gaulle taraftarlığı Almanya ve İtalya üzerine yapılan akınlar General De Gaxlle lehindeki hareket ıyor Birleşik Amerika'nın İngiltereye verdiği muhriplere konacak adlar 18 Gandi ” Sivil itaatsizlik ,, yapılmasını İngiltereye feslim edilecek ikindi destroyer grupu Uşak mebuslarının yaptıkları tetkikler Tenis bölge birindlikler cumartesiye başlıyor 16:19da Kumarbazlar Gece 2ide |, ŞAMPANYA VALSİ ve MİKİ orkestrası (şef: GE SALAN sasasomomddirEm Mp iekpp pile en may Zem e