28 Aralık 1940 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

28 Aralık 1940 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

MO ULUS ear AA TENE PAR MAMA Garp çölünde Birleşik devletler Bardia'da şiddelli | İngiltere'ye yeniden p 28/12 ei RESMİ TEBLİĞLER Hava faarruzları tekrar 25 İlkkânun gece Merkez ve şimal yarısına kadar 415 tane İfalyan cephelerinde serbest bıraktı Elenler yeni Bunlar hür Fransız tayyaresi düşürüldü ilerlemeler topçu ateşi Noel | 44 şilep verecek a Afrika'da in kaydettiler günü de devam effi Altı ay sonra .. Amerika'da günde | mücadele edecekler Elbasan yolu üzerinde Lin, Elenlerce zaptedildi — Royter adatünnii busust — Hür fransız kuvetleri tayyare seferinde İngiliz hava filolarının Arnavutluk'taki faaliyeti “ Cephenin de krtalar Her ikisi de imparator« hür fransız kuvetlerine karşı müca- teşki. Hava faaliyeti olmadı gece tayyarelerinin Buna mukabil dahil serbest Almanya'nın 44 şilep daha... baş General ettiği üçüncü müstem- askerleri acaba buna Elen resmi tebliği Bardia niçin düşmedi ? olmuş ve enkaz ör cesedi çıkarılmıştır. eme ve eri ateşi hiç durmamıştır. mümkün me iri aldık mühim mikdarda harp malzemesi ettik, Cenubi Pasilik denizinde er Bir korsan gemisi bir adayı şiddetle bombardıman etti 27 — amaa, — merasimle de geçmişti; İtal aile. Kirgiri 'den firar Günde 500 tayyare a7 aa — hava Bu gelmekte ve yere kabal kadar her gün italyan geri mevzilerini etmişlerdir. Noelden sonra Habeşistan'da bir isyan havası var dır. Alman resmi tebliği Yi Hava akınları tekrar başladı Kassala'daki İtalyan garnizonuna boyuna yapılan suale şu Italanlar, Himara'nın şimaline ve şimaligarbisine sürüldüler — Amerikanın resmi sözcüsü yoktur. baskınlar yapılıyor na, Londraj 27, aa. Sir Layton, İtalyan resmi tebliği dönmüştür, bir kere Fakat bu mevcut olan elde İktisadi ilânı harp İngiliz filosuna iltihak edecek Hollanda gemileri İtalyan tayyarleri Korfu'ya Mm ta e öldürdül. mba ai netice Yunanlılar ilerliyor İngilizlerin ticaret Lal i Hararetli münakaşalar gemisi zayiatı azalıyor Bir İsveç vapuru Lizbon'a giderken torpillendi a7. na — Ağrı ve Konya'da pasif korunma tecrübeleri yapılıyor 27 — Dün hava Askeri vaziyet ma, yünbaşı yardığı saman Bir eğik KANA battı Londra; 97. xa, — Amiral ie onler ingiliz iel in kaybını bildirmektedir. İsen muharebe kalmağa devam Tuna üzerinde gemi halâ İstanbul'da pasif korunma tecrübeleri Bulgar hariciye nazırı vaziyeti izah Nevyork; 27. aa. zetesinin Kahire parlâmentosu gizli harp karşısındaki