27 Ocak 1941 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

27 Ocak 1941 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

Germ ER Li EYE RI TY 21 ki ERE VEYA 1. EtTERİiTEBSTI* tiab Ahsen | RESMİ TEBLİĞLER | İngiltere üzerinde küçük mikyasta hava faaliyeti oldu ve yaralı vardır. Bir İngiliz balıkçı gemisi bir alman bombardıman fayyaresini düşürdü tek tayyare akını oldu Derne önünde İngiliz kıtaları takviye İngiliz ayyarelerinin frika ve Ortaşark'ta yaptıkları akınlar vasıta Cenubi Afrika tebliği | Bir müsadere karşısında kalırsa... Fransız filosu karşı koymak veya etmek,, emrini almıştı Elen resmi tebliğleri Atina; 26. aa, — Yunan dün akşam gı tetevvüç eden Bugün üslerine dön kadar teyit göreyiç tayyaresi üzerine de e hasar ne de İtalyan resmi tebliği Alman resmi tebliği ULUS Cephede ve Selânik'te | Altı italyan tayyaresi düşürüldü İtalyanlardan gene ( Başı 1 nci sayfada ) Atina'da alârm işareti verildi Elen tekzipleri İtalya'da dahili vaziyet gergin Gizli polis memurları bir misli fazlalaştırıldı Bir tekzip Halkevinde Cenubi Afrika kuvetlerinin Habeşistan'da yaptıkları Askeri harekât muvaffakiyetli neliceler verdi (Başı 1. inci sayfada) hava Romanya'da Horia Sima tevkif edildi Son âsi unsurlar da temizleniyor (Başı 1 inci sayfada) bir muvaffa kadar Muharebe nasıl oldu ? Kukla diktatörlerin ömürleri kısa oluyor işgal me ve mühimmat geç Bir muhabirin verdiği heyecanlı tafsilât Romanya'da Mn alman naze töreni ya; idi Hudut, liman ve kontrolleri lerle Teleki diyor Macar harici siyasetinde değişiklik Talen hükümet daima (Başı 1, inci sayfada) Siyam ve Hindiçini kıtalarına “Ateş kes!, emri henüz verilmedi Vichy; 36.aa. —(D.N.B): Albay Donavan Selânik'te Türk müstahsiline bir misâl ( Başı 1 nci sayfada) * Kemal TURAN Habeşistan'da Vaziyet çok gerginleşti Yerli askerler eya Kagıyor. aşı 1. inci sayfad. Yugoslav kabinesinde bazı değişiklikler yapıldı feyezanlar 8 Şubatta Ankara Palas salonlarında Büyük Basın Suvaresi