4 Eylül 1945 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 1

4 Eylül 1945 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 1

el: 1824 1365 EEE ŞI io © iessese. 3/9/1045 ©. H.F. ULUS MÜFSSESESİ Çankırı Caddesi Ankara 7. NY Başyazarhik avı ” Mileseese »fdümüğü | JYAA Yazı ileri Madtniğ 10 1945 L5 kuruş M. Attlec'n nin nutku Gü) 7” Memleket havacılığın, kısa bir zaman içinde bütün yurda dal budak salmış gürt- büz bir ağaç haline getirmek başlıca “dâva- mızdır, Fitrelerimizi Türk Hava Kurumu zarflarına koyarak Kuruma yardım elim. Muhasebe, İşletme Şef- HE, İlan ve Abone İşleri 1064 ii ili “Demokrasinin yaşıyabilmesi için gereken sartları sağlamalıyız, Demokrasi baltacıları İngiltere'ye düşen başlıca ödevler zebunu biz Bugün olağanüstü bir toplantı yapıcak olan Japon Parlâr 5 bölgede 200 bin Japon daha teslim oldu Diyet meclisinin toplantısında hazır bulunacak “ Taahhütlerimizi kaybetmemek için gereken kuvvetleri bulundurmamız lâzımdır da İngiliz Başbakan Mr. Attlee Bulgaristan da Kabinenin istifa bir istişare heyeti kuruyor İngiltere Bükreş'teki Müttefik. kontrol ik lina | Rusya'da a : Bayındırlık ve Maliye komisyonu bir toplantı yaptı Glam Harbin sonu resmen ilân edildi Mrl. Stalin dün bir günlükemir çıkardı Bakanı nün hafta Milli Eğitim ve Ulaştırma Bakanları Stalin'in İrak'ta isyan eden takip Asi Kürt şefinin sığındığı iki kasaba devamlı bombardıman altında Fransızlara göre Rus bölgesindeki Alman Hükümeti şüphe doğurmuş! Fuar kupasını “ İstanbul ,, kazandı İngiliz ve Fransız Amerikan par'âmento Bütçe hazırlıkları üyeleri Beyrut'a geldi S9 —