10 Nisan 1946 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 5

10 Nisan 1946 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 5

ULUS — » . Fevkalâde Genel kurul Kayıba ihtar Nasrettin Hoca'nın şehri toplantısı Akşehir Gayrimenkul “satışı Dağ iceği 3 İngilizce mülercimi alınacak Anafartalar © kat, Satılık kuyulu bağ Cumhuriyet savcısı Fazl Kısakürek'in istedi Mehmet oğlu Ahmet Arslan Yı Stavrogin sonuna kadar onu (merakla dinlemişti. — Bana bilmediğim bir çok şey öğret- tabii, sizin gibi bir adama Yazan: DOSTOYEVöZİ < Çeviren: M.DRANAS olduğunu söyleyin. Ha? — Kikola Ysevolodovle, dostum, hakika- — Jediği sözle allak bullak olmuş vaziyettey- vi tehlike benim ? ve ya e kafasında © Fm, demek budalalık olur ihbar etmek bir fikir belirdi. Aşina olduğu ve kendisini ha? her zaman rahat ettiren bir fikir: yoksa ya- Yoksa bana öğüt mü veriyor? “Bunun >: Sale lu Stavrogin, onu içih Petresburg'a gitmek istiyorsun”. Kö- tersbur; rya Timofyeyna'yı göreyim. tavsiye , iki mak- sadı olmalı; ya benden korkuyor, müşkül bir durumda olduğu çin, yahit da kendi ba- Şından korkusu yok, ötekileri ele verdirmek için kapalı bir tarzda beni kışkırtıyor, Ah, Labyadkin, dehşetli bir iş bu, sakın faka basayım deme.” şey yoktu, bilâkis Peki yalan söylüyor, hileye baş vuru: yorsa kasdi neydi? İnsan boş yere yalan iz ; li iii O kadar düşünceye dalmıştı ki içörideki- Zaten ko- Lİ nuştuklarım işitmesi de imkânsızdı, çünkü .apısında bekleyim, Çünkü banu kapı yekpareydi. Sonra, usul usul konü- ai Odalar pek küçük. ben ; şuyorlardı, Yalnız, arada bir kulağına mâ- kapıda bekleyin. 2 mast anlaşılmaz sesler geliyordu. Bir tük- Aral rük savurdu, sonra kapı eşiğinde wslik çal- ” başladı. m küiçtindü: Yüzbaşı mübalâğalı bir şekilde K Ben iyeniz.. Sizin şemsiyeniz... ! Hi Stepanoviç'le | korkutacak! bü fena, müthiş. Ne halt ettimde