27 Ocak 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

27 Ocak 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

” ” bedeli lira 95 bedeli 197 18$ 2115 k müzayedesi Kat'i karar ilânı Müzayede Mahammen İkraz numarasi 6378 Merhumatın cins ve nev'ile mevki ve müştemilit Topküâpı'da Beyazrtağa ma - ballesinde Aksaray caddesinde eski ve yeni 82 ilâ 88 numa- çalı yöz otuz bir arşından iba- ret münhedim dört dükkân ar- Emniyet Sandığı emlâk| Borçlunun bmi sasının tamamı (| Alâettin ve Kânm Biler Üsküdarda ( Selâmiali efendi mahallesinde Keresteci Manil sokağında eski ve yeni 2 nu- maralı dört yüz arşından iba- ret mubterik hane arsasınm tamamı Galatada Arapcamii maballe- sinde Yelkenciler caddesinde dört arşın arsa üzerinde kârgir iki kattan ibaret dökmeci dük- kânmın tamamı Gedikpaşada Esirkemal ma- hallesinde İmamhamamı soka- ğında eski 12 ve yeni 16-1 numaralı iki yüz doksan dört arşından ibaret münhedim hane- arsasının tamamı Salmatormrukta Kefevi mahal- lesinde Taşçı sokağında eski se yeni 2 numaralı beş yüz arşından münhedim hane ar- sasının tamamı Koskada Cobanisa namı diğer Çobançavuş mahallesinde Ha- vuzlu sokakta eski 17 ve yeni 18, 16, 20, 22 numaralı üç yüz arşın arsa üzerinde İstih- mam mahallini ve keza iki yüz elli, arşı üzerinde came- 8679 kân “mahallini Ve yüz ârşis t- zerinde adi kârğir ikişer katlı ve birer odayi havi iki hane ile iki yöz elli arşın bahçeyi müştemil (Havuzluhamam) na- mile maruf bir hamamın ta- mami Beyoğlunda Tımtım mahalle- sinde Hamam sokağında eski 12 ve yeni 25 numaralı yüz on arşın arsa üzerinde dıvarları kârgir ve merdivenleri ahşap olmak Üzere beş katta ve beş daireyi havi olup dört dairesi içer oda, birer koridor, birer mutfak ve beşinci dairesi ise İki oda ve çamaşırlık ve ya- nında bir daraçayı ve otuz beş arşın aralığı havi bir apartıma- tamamı Tarabyada Tarabya caddesin- de 82, 84, 84 numaralı dok- a arşın arsa Üzerinde kârgi ikişer katta üstünde bi- ver odayı havi iki dükkânla yüz doksan beş arşın üzerinde bir katta üstünde bir ydayı müştemil harap bir ahı- rın tam "da Tımtım Tagi sinde Linardi sokağında © 32 ve yeni 34 numaralı altmış sekiz arşın üzerinde maa çatı ve bodrum kârgir beş katta oda, bir sofa, üç kiler, bir dolap, bir daraça, bir kuyu ve bir mutfağı havi bir hane- Meyda iacşabül mahalle- sinde atik Sultançeşme ve cedit eni 13 numaralı yüz yirmi ve Y üzerinde ahşap İki Mm, Dikranohi Rukiye Mukadder H. Sadettin ve Cafer ve Abdüsselâm Efendiler Muammer Mustafa ve Arif Efendilerle Nesibe ve Esma Hikmet ve Emine Remziye ve Seher Hanımlar Hatiçe Nedime H. Ekrem B. Matmazel İyole ve Eleni İstirati Ef. Kongreye Davet stanbul Ticaret ve Sanayi Odasından: İstanbul Ticaret ye Sanayi odaaının 1930 kongresi 30 İ sani perşembe günü saat İ3 te Dördüncü vakıf hanında üçüncü katta oda meclisi salonunda akdedilecektir. Kongre ruznamei müzakeratı şunlardırt İ — 1929 senesi kongre sabi hülâsane 2 — 929 kongresinde verilen kararlar hakkında odoca yapılanı teşebbüsler ce kirası 3 — Mucmele vergisi og tepiiki sanayi primleri, 4 — Başlıca ihracat mallrimızm ambaldj ve islandardirasyonu. 2 — Kongrede müzakere edilmek üzere erbabı ticaret ve sanayi ve şirketler ye müesseseler, iktisadi cemiyetler tarafından raporu ihzar edilip 30 - 1 - 930 saat on ikiye kadar oda umumi kâtipliğine tevdi olunacak meselelerde kongre ruznamesine ithal ir, 3 — Kongrede ruznameve dahil olan mevattan başka bususat hakkında müzakere cereyan edemez. Av Konğrenin müddeti dedavı on gündür. | Odaya mukayyet ve müseccel erbabı ticaret ve sanayi ve şirketler ve müesseseler ve iktisadi cemiyetler işbu kongreye iştirak edebilecekleri ilân ve teşrifleri rica olunur. N Büyük Tayyare piyankosu Sekizinci tertip 1 inci keşide 11 Şubat 1930 Keş'deler; Vilâyet, Şehremaneti , Defterdarlık, İŞ, Ziraat ve Osmanlı bankaları murakipleri ve halk huzurunda yapılır. BÜYÜK (KRAMİYE 30,000 LİRADIR Her keşidede çıkan numaralar tekrar dolaba konmaz. Kocaeli vilâyet daımi encümeninden: Kandıra - Kefken yolunda on iki parçadan ibaret imalâtı sınaiye İnsaatı olbaptaki şartnamesi ve on bin dokur yüz altmış yedi lira 11 kuruşluk keşfi mucibince 5 şubat 930 çarşamba günü saat on beşle ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya vaz edildiğinden talip olanların münakasa kanunundaki şerait dairesinde teklif mektuplarını yüzde yedi buçuk nisbetinde teminatı muvakkate makbuzile birlikte mezkür tarihe kadar Kocaeli vilâyeti daimi encümenine Yermeleri ve şartnamesini görmek ve tafsilât almak isteyenlerin Kocaeli baş mühendisliğine müracaatları. de Çamlıcanın İcadiye cadde- sinde eski 93 ve yeni 29 nu- maralı doksan iki arşın üzerin- de ahşap üç katta yedi oda, iki sofa, bir mutfak ve iki yüz sekiz arşın bahçeyi havi bır hanenin aKE-7 le lerbeyinde avuzbaşın: > 124 mükerrer 12 - 51 mükerrer 12 - 52 mükerrer üp numara yüz seksen md öaniii dıvar böl- meleri mevcut eg üç dönüm bin dört yüz on iki arşın bah- çeyi bavi eseri oebniyenin tamamı Galatada Hâcımimi mahalle- sinde Kumbaracı sokağında €s- ki 4, 6,8 ve yeni 4, 6, 10 numaralı iki yüz yetmiş iki ar- şın üzerinde kârgir altı katta beher dairede beşer oda, birer mutfak, birer salon ve umu- muna mabsus çamaşırlık ve mutfak ve bir hamam ve al- tında dükkânı havi bir apartı- manın tamamı Ethem Adil B, Galatada Hacımimi mahalle- sinde Kumbaracı sokağında €s- ki 6 mükerrer m maralı dört üzerinde ri bir kattan iba- ret (apartımandan geçilir) hak- , kı müruru havi müstakil itti- haz kılınan bir mağazanın ta- mamı Ethem Adil Yukanda “cips ve “nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hizalarında gösterilen bedellerle taliplerin üzerinde olup 12 Şubat 930 tarihine müsadif Çarşamba günü saat on buçuktan itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak “muhammen kıymetlerini, geçtiği taktirde kat'i kararlarının cekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde sant on beşe kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat on beşten sonra vuku bulacak mürr- câatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olan- ların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zu- har eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çelilmi GE dolunacakları Jüzumu ilân olunur. İffet H. 97174 27764 20247 4900 9020 20247 e lr —————11. — VAKIT 7 Künunsani 1930 — Behice H. Maliye vekâletinden: 31-5-930 tarihine kadar tabı ettirilecek evrakı matbua kapalı mağ ile münakasaya konulmuş- Münakasa 3 - 2 - 930 tarihine müsadif pazartesi saat on beşte Levazım dairesinde müteşekkil mübayaat komisyonunda yapıla- Münakasaya iştirak edecek- lerin teklif mektupların o ve muvakkat © teminatlarını aynı günde saat on dörde kadar ezanın müdüriyetine vermeleri Münakasa şârtnamesi lev, müdüriyetinden ve İstanbulda Dok. ma bahçede evrakı matbus anbarı mümeyizliginden ber gün ahnabilir. Darüşşafaka İlsesi müdürlüğünden: Darüşşafaka talebesi için 325kasket ile hademeye 40 takım elbise ve kasket imâl ettirileceğinden ve talebe için de 850 mendil alınacağından / talip (olanların nümuüneleri görmek ve münaka- saya iştirak etmek üzere kânun- saninin 28 inci salı 10,5 ta Hinremmeniyule emmi Tedrisiyei İslâmiye müdüriyetine müracaat etmeleri, Piyanko müdörlüğünden: 1930 se- nesi icra edilecek olan keşide listelerinin o Bümunesi © veçhile aleni pazarlık suretile münaka- İ sası icra edileceğinden taba talip olacakların 25-1-930 cumar. tesi saat on beşte © piyanko müdürlüğünde müteşekkil tayyare cemiyeti mübayaat komisyonuna müracaatları. “ SATILIK APARTIMAN Bebekte, < sahilde (karakol karşısında sekiz odalı, elektrik havagazı ve terkozsu havi bir bap beton arme apartıman acele satılıktır. Bebekte Dalyancı İsmail reise müracaat olunması mercu- Bakırköyde Avrupada tahsilde bulunmuş | bir muallim Fransızca bususi ders veriyor. Tafsilât: Bakırköy çarşı No. 9 Hasan Ef. de, Sulan Ahmet sal mahkemesi be şinet hukuk hakimliğinden: Mütevef-" fa muallim Osman Efendinin mutasarrıf olduğu koca Musta- fa paşada Ali Fakih mahaller | sinde cami sokağında 15 numa- ralı ve altı odadan mürekkep ve ehli vukufca 1500 lira kıy- met takdir edilen hane 650 lira- ya talibi uhdesindedir. Tellâliye ihale pulu bedeli müşteriye ait olmak üzere açık arttırma usu- lile şubatın 26 ncı çarşamba günü saat 14 de satılacaktır is- teyenlerin yüzde on pey akçe- lerini hamilen © gün Sultan Ah- met sul beşinci hukuk mahke- mesine gelmeleri lüzumu ilân o- lunur. tari vekâletinler. | B. Bahkesirde inşa edilecek olan Muallim Mektebi pazarlık usu- lile 10/şubat/930 tarihine müsa- dif pazartesi günü saat 15 de Ve- kâlet inşaat komisyonunda icra edilecektir. Talip olanlar pilân ve şartnamei fenniyeleri ile mü- nakasa (oşartnamelerini (almak üzere ehliyeti fenniyelerini müş'ir musaddak vesikalarile beraber her gün vekâlet İnşaat dairesine müracaatları ilân olunur,