9 Ocak 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

9 Ocak 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

— © — AAKIT 9 Kânunuseni 1931 Evlâdının sihhatini düşünen, ber “hangi bir rahatsızlık sebebile zail düşdüğünü gören. bu münasebel- ie kansız kalan, işlihasız bulunan çocuklarına lâtif lezzetli ve mü- kemme! bir kuvvet ilâcı olşn Anadolu - Bağdat hattında mer'i ve umumi tarifeleri ikmal eden otomobil, uzun ecsam, ağır ecsam, hususi yolcu arabaları, vinç, açık arazi, cenaze ve para tarifelerinin Erzurum hattından maada bilümum Devlet Demiryollarına teşmili tekarrür etmiştir. Fazla malümat için istasyon ve ambarlarımıza müracaat edilmelidir. » » »* Fİ. P. mağaza müdürlüğünden: İdaremiz için mubayaa kılnacak olan (47) kalem muhtelif malzemenin pazarlıği 12-1-31 pazartesi günü icra edilecektir. Malzemenin müfredatını görmek ve izahat almak için cumartesi, pazar günleri H. P. mubayaa kısmına müracaatları ve teklif olunan malzeme hakkında nümune ita edilmedikçe fiyatların nazarı dikkate alınmıyacağı ilân olunur. Istanbul Belediyesi ilânları Oktruva talimataamesinin 23 üncü maddesi berveçhizir alâka- daranın nazarı dikkatine vazedilir. 23 — Gümrükçe muamelesi bahren yapılıp resmi depozito Nİ suretile alınan emval ve eşyanın hini ithalinde oktruva resmi iraden alınır. Gümrükçe alelüsul icra kılınan muayene netice- sinde mal fazla zuhur ederse fazla miktara ait oktruve resmi P gümrükte depozito akçesinin hini mahsubunda veyahut mahsup Hİ tarihinden itibaren azami iki gün zarfında tesviye edilir. Ancak Bi oktruva idaresinden muameleye vaz'ıyet edilmişse mükellefin iki gün zarfında vaki olacak müracaatın hükmü olmayıp iki kat resim alınır. Istanbul kız muallim mektebi müdürlüğünden: Erzerum Kız muslim mektşhi beden terbiyesi muşllimliği le müdür müsvin- “ligi münhaldir. Beden terbiyesi kursundan mezun ve şeralti haiz olanların serlan İstanbül mıntakası Maarif Eminliğine müracaat eylemeleri ma amman ——— smmm İ TURK DIŞ TABIPLERI CEMİYET İNDEN Sıhhıye Vekâleti celilesının ruünsarı Yübü Seyrisefain Merkez acentesi: Galata Köprü başında Peyoğin 9362 Şube acentesi Sirkecide zade barı aluüda Tel.İst274( izmir Sürat pastası (E GE) Vapuru li Kâ- vunusani pazar 1430 da Galata rıbtımından kalkarak izmire gidecek ve perşembe sabahı gelecektir. Bozcaada Pastası (GELİBOLU) vapuru 10 kânunsani cumartesi 17de idare rihtımından Gelibolu, Lapseki, İmroz, Bozcaadaya Okalka- caktır. META E e Yuka EZ VET TERE SEYRE 201 SA PLA ZAR Sadık zade biradarlar vapurları Karadeniz Muntazam ve Lüks postası Dumlu Punar Vapuzu 11 nü ak- kânunsani pazarın Sir keci rıbtımından bareketle (Zonguldak, İnebolu, Ayancık, Samsun, Â Ordu, Giresun, Trabzon, Sürmene, Rize ve Hope) ye azimet ve avdet edecektir. Tafsilât için Sirkecide Meymenet banı altında acen- talığma müracaat. Telf. Istanbul 2134 VAKITın Küçük ilânları > Her gün neytlüner TEE ......... TATİfG esssosss, 1 Defalık. kırs 30 2 . . 30 0 di 8 4 iz İS ihtiyaç kalmayın- cava kadar (azami 10 defa) ilân edil. mek üzere maktu $ için $ er kuruş zamn z .............1... kazanmak ister misiniz— . i. MAMA Büyük Tayyare Piyangosu Yeni tertip başlıyo 1. ci keşide fi Şubat Yeni plânda 3 ve 6. cı kesidelerde büyük ikramiyeler ayrıca AMORTİ vardır 3. çü keşidedel00,000Liralık büyük ikramiye konulmak sureti) V tertip üçer keşidelik iki kısma ayrılmış gibi bir şekil almış! > Mükâfatlar keşide sırasile: 20,000, 25,000, 30,000, 35,00 5 40,000 ve 100,000 Liradır ) Çok zengin olan yeni plânı talep edin Biletlerin satılmasına başlanmıştır eee eee ae Ye Liseler Mübayiat komi yonundn; Istanbul Erkek Muallim mektebi ihtiyacı için 625 Mr. lâci kumaş ile 250 çift kundura Kânunusâninin 25 inci Pazar g saat 16 da ihale kılınmak üzre kapalı zarf wsulile münak konmuştur. Taliplerin bu bapta izahat almak üzre mektep resine ve ibale için tayin edilen gün ve saatte dabi teminat çelerile birlikte komisyonumuza müracaat etmeleri ilân olunu! Erzak ve lİevazımı saire münakasası Yüksek orman mektebi rektörlüğünden: Büyük derede yüksek orman mektebi ile orman ameliyat mi tebinin mayıs 1931 gayesine kadar bakiye erzak ve levazımı ire ibtiyacatı kapalı zarf usuliyle münakasaya konulmuştur. Ta ler şartnamelerini görmek üzere her gün ve münakasaya işti için de yevmi ihale olan 4 Şubat 931 tarihine müsadif çarşam günü saat 14 de defterdarlık binası dahilinde müessesatı il diye komisyonuna gelmeleri ilân olunur. Pazarlıla hale, makara ve Sare mübay Ali deniz ticaret mektebi müdürlüğünden; Halat, demir makara ve saireden ibaret 12 kalem eşya 11-1-9 tarihine müsadif pazar günü saat 13te pazarlıkla mübayya € lecektir. Taliplerin şartnamesini görmek üzere Ortaköy cadi sinde kâin mektep müdürlüğüne ve pazarlığa iştirak edecekle yevm ve saati mezkürda mektepte müteşekkil komisyonu m susuna müracaatları. Kocaeli vilâyeti daimi enc meninden: Taksitle ber nevi eşya sarmak suretile ayda 90 liradan fazla kazanabilirsiniz. 9:12 arasında müracaat. (8) Istanbdl #üncü Vakıfhandı Ünyon Kaltesriat Dr. Ahmet İkbal Ankata caddesi No..66 Perşembe sabahları mezcanca © LL Istanbul ikinci ticaret mahkemesinden: Galata Tophane caddesinde sinemacılıkla iştigal etmekte iken mahkemece iflâsına karar veril- miş olan Varteres Ohanes Efen- dinin 24-12-930 tarihinde akt- etmiş (olduğu kongordatonun 12-1-931 tarihine müsadif pazar- tesi günü saat 13 buçukta be- rayi tastik mürafaası icra edile- ceğinden alâkadarlarca malüm olmak üzere ilân olunur. resmiyesini haiz olan BIOKS'un oksi- jJenhlı âiş macunu ve hıfzısıhha kava“ idine muvafık olarak imâl edilen diş fırçaları cemiyetımızcede tavsiyede kabul edilmiş olmakla ehealii muhte- remenin mozkür BIOKS macun ve fırga- ların kullanmalan tavsiye olunur. . © İzmitte müceddeden beş dersaneli bir mektep yapılacak Mektebin bedeli keşfi 24933 lira 37 kuruştur. Münakasa kapalı zarflardır. İhale Kânunusaninin 21 inci şabma günü saat on beştedir. Talip olanların yüzde yedi bu' nisbetinde teminatla ehliyet vesikalarını teklif mektubuna rap mezkür tarihe kadar Kocaeli Vilâyetine vermeleri Münak kanununa ve şartnameye kroki ve keşifnamesinin Kocaeli * hasebei hususiyesinden beş lire mukabilinde talep edilmesi İ olunur. AS A e— Büyük Tayyare Pıyangosu E— Hiç beklenilmediği bir zamanda birdenbire zengin olmak — ancak tayyare piyango bileti almakla kabildir. — Onun için: Tayyare piyango biletini aliniz 6. ıncı keşide 11-kânunusani-931 dedir. Büyük ikramiye (200,00) liradır. Ayrıca : “50,000, “40,000, “25,000, “10.000, liralık ikramiye ve “100.000,, liralık bir mükifat vardır. BARLAR ALAM Mes'ul Müdür Refik Ah İstanbul ithalât gümrüğü mü- - diriyetinden: Markası Bilâ Nepton Kilosu 3349 1176 Numarası Bilâ 6209-11 6222-24 Balâda muharrer iki kalem eşyanın talipleri uhtesinde oldu- ğundan fazlasile talip olanların 10 -1-931 tarihine müsadif Cu- martesi günü saat üçte ihalei kat'iyeleri icra kılmacağından faz- lasile talip olanlar yevmi mezkürda İstanbul itbalât gümrüğü satış komisyonuna müracaat etmeleri ilân olunur. İĞ EĞ es TE çit ira nas Era Foto Sureyya Sizde birer kıymetli hatıra o- larak bulunan çok fena ve hatta yırtık resimleri mükem- mel surette ağrandisman yapar Beyoğlu Tünelbaşı yakınında Cinsi eşya Tel halat Pamuk ağ ipliği Doktor Hafız Cemal Cumadan maada hergün öğ- | İeden sonra saat (14-16) de Is- tanbulda Divan yolunda 118 nu- maralı hususi kabinesinde haz- talarını kabul eder. Istanbul; Tel, 2398 Hüseyin Naşit | Türbe, daki Hilâiiahmer binası | No.