18 Mart 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 14

18 Mart 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 14

Çocuklara mahsus HAYAT KITABI Hayat - Kumbarası HERA RLMALAN SESE “KAPPEL tame ile tekemmül etmiş YAZI MAHINASI Fransız hükümetinin dahi takdir ve zg tercib ettiği makina KAPPELdir. Hafif, metin ve zarif.Her ciheti teahhüt olunur, ve taksitle satılır. Türkiye yegâne umumi acentesi Y. Şinorkyan Istanbul. aile gi -33 ii Is, Li « Bursa vilâyei encumeni dal- misinden: Bursada inşa edilecek 47627 lira 95 kuruş tahmini keşifli ilk mektep binasının inşası 16 nisan 1931 perşembe günü saat 16da ihale edilmek Üzere kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Kanuni şeraiti haiz taliplerin teklif mektuplarını aynı günde saat 15 şe kadar getirmek plân ve şartnameyi görmek ve münakasaya iştirak eylemek Özere Bursa encümeni vilâyet kalemine müraca- atları ilân olunur. Vütün inhısarı umumi müdirliğinden 12.000 kilo defter ve evrak Cibali ambarımızda bulunan Arap harflerile yazılan mezkür defter cilt ve evrak 28-3-931 cumartesi günü pazarlıkla satılacaktır. Taliplerin 80 lira teminatlarile beraber o gün Galata'da mübayaat komisyonuna müracaatları. iktisat vekâletinden; Ankarada inşa edilmekte olan zirai ve baytari enstitüle- rin kalorifer tesisatı hakkında 5-9-13-17 şubat 1931 tarihli Cümhuriyet, Milliyet, Akşam, Hakimiyetimilliye gazetelerile neşrettirilen ilânda ihalenin 12 mart 1931tarihinde icra o'una- cağı ilân olunmuş ise de bu kerre vekâletçe görülen lüzum Üzerine müddeti münakasanın 13 gün daha temdidi suretile 25-mart-931 tarihine müsadif carşamba günü saat 16 da icra olunacağı alâkadaranın malümu olmak üzere ilân olunur. > »VAKITın- Küçük ilânları DM Her yün seyrolunur “GIRNNMNNN) Acele satılık hane — Kadirga a- lebe yurdu karşısında 27 No lu hane 3 kar onbeş oda iki kuyu bir mu'bak üç belâ iki sofa bir büyük bahçe gör | mek istiyenler içindeki İlacı E£ yeti biplerin limon iskelesinde 46 No. ya mü- | racaatları Para kazanmak ister misiniz — İşiniz olmadığı zamanlarda ya-acağınız muameleye göre ayda 90 liradan fazla kazanabilirsiniz, bükümet Memuriyetinde bulu muş olanlar tercih edilir. İstanbul dördüncü Vakıfhan içinde Ünyon Kol Satılık hane— Şehzade başında Çukurçeşme yanında Taşban sıkasında Marmaraya nezatetli 9 numsrsliı beş oda ve müştemildılı müceddet kârgir hane satılıktır. İçindekilere müracasf. Emlâkinizi satmak yahut kira- lamak için — iskelere tramvaya şi- mendifere ynakı olanlar tercih edi'mek- Istanbul dördüncü Vakıfhan içinde UNİONKOL Istanbulun merkezinde— iki o da bir sofa vebir hi mürekkep gayet güneşli ve havşdar bir Metro kira- hıktır o Odalarda iri geyet idarehane veya mus nebane itibazına da elverişlidir. Galata posta kurusu büyüktür. Yenikapı ve Ahırkapı iskele- lerinde mazbut ve mahfuz 830 kilo meşe kömürü ile 6 çeki ! meşe odunu 2-4-93İ perşembe günü ihale edilmek üzere müza- yedeye çıkarılmıştır. izahat al- | mak istiyen taliplerin Yenikapı | İ ihaledede saat üç buçukta Def- terdarlık binasındaki ihale ko- misyonuna müracaat eylemeleri. tedir, şu adrese müracastla kardetdriniz. ULA Orman memurluğuna ve yevmi | EY ET (aya gt aa Eş yg Li ayal kep gey Şimdiye kadar emsali piyasada görülmemiş İki Defa Anasonla İnbikten Çekilmiş FEVKALADE ) Rakı Bomonti Nİ) Lezzet ve rayibası gayet nefis, terkibi fevkalâde sa Rekabet imkânı yoktur. Bir tecrübe kâfidir. Her yerde arayınız. ; a rp Alı ticaret mektebi Himayesinde Orta ve Yüksek Gece Meslek Kursları Tedrisat Nisanın ilk haftasında başlar. 31-3-931 tarihinden sonra kayıt kabul edilmez. Tafsilât için: Sultanahmette Ali ticaret mektebi binasında gece kursları idaresine Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba ak” şamlari 6,30 da müracaat edilmeli. Tahriren müracaatlara cevap verilir. am» Büyükislâm tarihi «m8 Asrı Saadet - Sadrı İslâm 3-4 bin sayfa (9 cilttir. (o eski harflarladır. Yazan: Islâm akademisi. — Terceme elen: Omer Rıza Bf. Fiyatı: Bez ciltlisi 1400, meşin ciltlisi 1600 kuruştur. Posta ücreti: Türkiye için 125 hariç için 300 kuruştur. Bedelini bir defada veremiyenler taksitle de verebilirler. wp Neşreden: Asarı ilmiye kütüphanesi 4 Mes'ul Müdür Refik Ahmef