17 Nisan 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

17 Nisan 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

k Sm Çarşıda terlikçiler sokağında 58 No dükkân Hayattan zevkalmak ve dalma ne- geli,sihbatl; ve faal bulunmak âsab: kuvvetten düşürmemekle mümkün” dür. Sihhalinisi muhafaza , sinir lerinizitakviye faaliyeti sizi tezyit için küçükler ve büyükler tarafından mükemmel bir kuvvet ilâcı olarak tanıdan f0s kullanınız. Her cetmmede bulunur. Evkaf umum müdürlüğünden: iki sene müddetle icar için müzayedeye vazolunan emlâk Dosya N 1 — Beyoğlunda Mustafa Çelebi mahallesinde kapıda 6 - 13 No apartımanın 6 No dairesi, 2 — Beyoğlunda Kâtip Mustafa Çelebi mahallesinde telgraf s0- kağında 13 - 17 No hane Küçük» 3 — Beyoğlunda Kâtip Mustafa Çelebi parmak kapıda 34 - 42 No hane 4 — Hocapaşada Karaki Hüseyin Çelebi mahallesinde Orhaniye caddesinde 33 No Kamer hatun mektebi 5 — Hocapaşada Karaki Hüseyin Çelebi mahallesinde Darüssea- de caddesinde 9 - 11 No dükkân 6 — Hocapaşada Karaki Hüseyin Çelebi mahallesinde Orhaniye caddesinde 35 - 2 - 4 numaralı dükkân 7 — Balık pazarında Ahı Çelebi mahallesinde Soğancılar soka- ğında Nevfidan camii tahtında 11 No dükkân 8 — Çarşıda Feraceciler sokağında 4 No dükkân 9 ei oğlu Alâcttin mahallesinde Yeni cami havlısında -7 No ardiye - Silan Semsettin mahallesinde 2-17 No mahzen Müddeti icar: 1/6/931 tarihinden 1/6/933 tarihine kadar iki senedir. ÜÇ SENE MÜDDETLE İCAR İÇİN MÜZAYEDEYE VAZO. LUNAN LAK 11 — Beyoğlunda kâtip Mustafa çelebi mahallesinde telgraf soka- ğmda 2-4 No apartımanın 4 No katı 12 — Beyoğlunda Kâtip Mustafa Çelebi mahallesinde telgraf 40- kağında 2 -4 No apartman 6 No katı 13 — Beyoğlunda Kâtip Mustafa Çelebi mahallesinde parmak kapıda 6 - 13 No apartımanın 3 No dairesi 14 — Beyoğlunda Kâtip Mustafa Çelebi mahallesinde küçük Mi makkapıda 6 - 13 No apartımanın 5 No dairesi 15— ea Pangaltıda Fransız mezarlığı karşısında 109 Ne” ükkân 16 — Topanede Firuz ağa mahallesinde Ağahamamı sokağında 3-3 No dükkân 17 —Balık pazarında ahı çelebi mahallesinde yarımhan der nunda 25 No kahve mahalli 18 — Balıkpazarında ahı çelebi mahallesinde nevfidan camii ir tında 71 No dükkân 19 — Balık pazarında hacı Mustafa ağa mahallesinde taşçılar 80- kağında 191 - 103 No dükân 20 — Tahta kalede Rüstem paşa mahallesinde mahkeme sokağın- da 26 No mağaza Küçük ağ” mahallesinde İmaret sokağında 25 No iki d 46 No dükkân 23 — Çakmakçılarda büyük yeni han derununda 13, 53-55 No iki dükkân 24 — Gedikpaşada divanı âli mahallesinde cami sokağında 61 No dükkân 514 25— adile divanı âli mahallesinde cami sokağında 65 No dükkân 517 26 — Gedikpaşada divanı âli mahallesinde gedikpaşa e 28 de 61 - 2 No kahvehane Ben kazazlar sokağında 35 No dükkân küdarda Selimiye mahallesinde Harem iskelesi paya de 15, 17, 5, 7 No dükkân ve ardiye 30 — Üsküdarda Kısıklıda cami ittisalinde 6 No arsa ve baraka kahve Müddeti icar: 1/6/931 tarihinden itibaren 1 AZSA tasin kadar üç senedir. ENİ 5 Mebdei icarlar: eski müstecir için akti sabıkın hitamı yeni müstecir için teslim tarihidir, Müddeti müzayede: 30 mart 931 den 21 nisan 931 salı günü inden müzayedeye vazolunmuştur. Taliplerin yevmi ihale olan son günün saat on Balâda muharrer emlâk kiraya dört buçuğuna kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvakkate ita ederek müzayedeye iştirak etmek üzre İstanbul Evkaf müdür- lüğünde vakıf akarlar müdür! müracaatları ilân olunur. lüğüne Evsaf ve rsüştemilâtı hakkında malümat almak istiyenler bu müracaat ederek ecri misil müddet zarfmda müzayede odasına ii raporlarını gönderebilirler. eş, 678 43 346 z 241 küçük 244 | dahi taliptir. Taşraya gidebilir. İdaremizde 42 398 533 21 — Bahçekapıda Hubyar mahallesinde Hamidiye caddesinde 23, Min 468 | müddetle her sabah yarıma ka- 22 — Hocapaşada emirler mahallesinde Hamidiye caddesinde 57- .VAKITın Küçük ilânları Her gün aşretenu € Satın alırız — Ev, aparbmar, dük- kân letiyoruz. Taksim, Harbiye, Maçka, Kurtuluş, Şişli, Cağaloğla, Sultanahmet, Bevazıt, Şehzadebaşı; Fatih, Süleymaniye, Vefa, Laleli semilecinde olanlar mürec- caktır. Istanbul dördüncü Vakıfhan UNLONKOL, Istanbulun merkezinde— iki o- da bir sofa ve bir helâdad mürekkep gayet güneşli ve hâvader bir daire kira lıktır. - Odalardan biri gayet büyüktür idarehane veya (o muayenehane ittihezına da elverişlidir. Şefait müsaltir. Galata posta kurusu 34 Benrubi adresine mü Tacaat. Mütercim ve muhabir — İş arı- maktadır. Tü'kee, Almanca, Fransızca, İngilizce, > İtalşanca ve muhasebe bilir İst, 7$.humaralı posta kutusuna müracaat Seyyar memur istiyoruz— İşiniz olmadığı zamanlarda. çalışarak ayda 90 | liradan fazla kazana bilirsiniz 9-12 ara- sında muracaat btanbul Dördüncü vakıf han UNJONKOL Satılık — K. Pangaltı, Nişantaşında Kuyumcu sokak No. 34 Hepsi 345 M arşın; bane ve bahçe 3500 ira Müracaat Ist 3 icra (Dosya 929 - 517) - Arayıp ta bulamadığınız veya her hançi bir kitap hakkında ma- ldmat almak, fiat sormak; ucuz bir fiatla tedarik etmek isterseniz , © Galata P.K. 34 V. Benrubi süresine yaziniz. Matâmat almak istiyenler veya flat soranlir. o mektupla- nm İstanbul “için 4 taşra için 6 kuruşluk pul. letfetmelidirler. Ü Kiralık köşk — Yakscıkıa ayazma karşısında nezareti kâmileyi haiz köşk kiralıktır. Beyoğlu Flilliahmer merkezi muhasebecisine yahut telefonla Beyoğlu 2168 numaraya müracaat. Bir Alman Matmazel iş ara- maktadır — Almanca, Fransızca lisan ve dikiş dersleri verir. Alafranga yemek yapar. İyi bir wile yanında mürebbiyeliğe lerinin en büyük vazilesi nedir Çocuklarını Tutumlu Muktesit Yetiştirmek. o halde! derhal ZIRAAT Bankasından ALINIZ VE A, B. rümuzuna müracaar . LL İLÂN Anadolu Ajansı Müdüriyeti Umumiyesi için Ankarada çalış- mak üzere iyi Fransızca bi- len bir daktilo hanıma ihtiyaç vardır. Maaşı 130 liradan aşağı olmıyacaktır. Şeraiti haiz olan namzetlerin cumartesiden itibaren bir hafta dar Ankara caddesinde ikdam Yurdunda Anadolu Ajansına müracaatları, Seyrisefain Merkez acenta: Galata Köprü başı BR 9362 Şube acentası Sirkecide Mühürdar zade ham 2 2740 İzmir Süral postası (GÜLCEMAL) Yapuru 19 Nisan pazar 14,30 da Galata rıbtımından kalkarak İzmire gidecek ve Çarşamba sabahı gelecektir. bozcaada Postası (EREĞLİ) vapuru 19 Nisan pazar 17 de İdare nbtımından Gelibolu, Lâpseki, Çanakkale, Imroz, Bozcaadaya kalkacaktır. Müsabaka ilânı Balkan Birliği cemiyetinden: Balkan konferansının Selâhikte içtima eden üçüncü Konsej mukarreratı cümlesinden olmak üzere, Balkan memleketlerini" iktisadi münasebetlerile bu münasebetlerin inkişafına ait en ai gun tedbirler ne gibi şeyler olduğu hakkında bir kitap ya: sı için bir müsabaka açılmıştır. Altı Balkan memleketinde, yani Türkiye, Arnavutluk, ve ristan, Romaya,Yugoslavya ve Yunanistanda açılmış olan bu © sabakanın şartları şunlardır: 1 — Yanlacak eserler, Balkan konferansı kâtibi saneliğiiğ 1932 yılının mayisi sonuna kadar yedi nüsha olarak vee 2 — Eser, Fransızca yazılmış olacaktır. 3 — Gelen eserler, her biri altı milli grup tarafından ,” miş altı mütahassıstan mürekkep bir jürl heyetinin tetkikine edilecektir. 4 — Birinciliği kazanan esere (400), ikinciye (200), üçün ye (100) dolar mükâfat verilecektir. ari Bu mükâfat Karneji müessesesinin Balkan konferapsı © teberrü etmiş olduğu paradan verilecektir. iktisat vekâlelinden: Ankara'da tavukçuluk enstitüsü binası civarında i9$8 ele lecek olan 9473 lira 73 kuruş bedeli keşfi bulunan hi a inşası bir talibe verilmek üzere kapalı zarf usulile müna ei çıkarılmıştır. Münakasa müddeti 21 gündür. Evrakı iinde ve projeleri vekâlet muhasebesine verilecek Slira mukab lm Ziraat enstitüleri inşaat heyeti fenniyesi tarafından veri gk tedir Zarflar 18-4-931 tarihine müsadif cumartesi ii 16 da iktısat vekâleti Ziraat müsteşarlığı kısminda k© tarafından açılacağı ilân olunur.