14 Temmuz 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

14 Temmuz 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

— 8 — VAKIT 14 Temmuz lerinin en büyük vazilesi nedir Çocuklarını Tutumlu e e Muktesit Yetiştirmek. ZİRAAT VE O halde derhal Bankasından ALINIZ Elmalı belediyesi riya- etinden: Elmalı kâsabasında vücude getirilecek elektrik tesisatı ve projeleri işbu ilânn İstanbul gazetelerinde intişar ettiği ilk günden itibaren 45 gün müddetle ve kapalı zarfla münakasaya vazedilmiştir. 1-— Münakasaya iştirâk edenler mahallinde keşfiyat icra ile projelerini tanzim ve bunlardan birer nüshasını tekliflerine raptedilecektir. » 2-Keşfiyat ehliyeti fenniyesi hükümetçe musaddak olanlar tarafından yapılacaktır. 3 Tesisatm kendisine ihale edildiği müessese ve bu bap- taki projeleri Nafıa vekâletine kabul ettirmekle mükelleftir. 4— © 7,Steminatı muvakkate ve projelerin tasdikinden iti- barende *; İS kati teminat gösterilecektir. (Bank mektubu) 5— Zarflar Elmalı elektrik şirketine gönderilecek ve ihale müddetinin hitamından itibaren 15 gün sonra Elmalıda açılarak ihale telgrafla bildirilecektir. izah: A— Tesisat su ile müteharrik 55 Ps. lik turbin, tek cenerator olacak Turbin, cenarator, tevzi tablosu, 5 kovalık kuru ve 35 kovalık yağlı birer Trensformer bütün aksamile komple bir halde santral, muhavvele, binaları su köşkü, su mahzeninde ki tertibat 105 metrelik tazyik borusu 500 metrelik kurşun arme kablo ve iki ton bakır ve buna ait izolâtör, sigorta ve sai- reden ibaret bilcümle alâtın montajı dahil olduğu tesisat hakkında iptidai bir fikir husulü maksadile dercolunur. B— Elmalı, sahilde Finikeden otoile 2 Antalyadan 6 saat ve Afyondan bir günlüktür. (767) Istanbul kız muallim mektebi mezunlarına Istanbul Kız Muallim mektebinden eski ve yeni çıkanlardan (bu senekilerde dahil ) Istanbulda bulunanların 15 temmuz çar- şamba günü mektebe gelmeleri. | 13 numaralı üç bap hanenin dörtte biri | Avrapa malı, İ ayrı ayr veya ikisi birden ve bir Macer VAKITiın-ş Küçük ilânları DB Her gün naşrelari | Satılık ev aspartıman,arsa,eşya amma aaa mm RM Kiralık ve satılık ev — Cenber litaşta İstanbul belediye dairesi eivarın- da Dizdariye mahallesi medrese so ağın da 7No,h ev kiralık ve sa çe, kuyu ve & kör geniş lüzumlu telerrüatı, su ve elekt ik tesisatını havi dir, Marmaraya vc adalara karşı geniş bir nezareti vardır. Gezmek ve görmek için Dizdariye eamisi civarında buluna mahalle bekçisine ve pazarlık içinde Di- vanyolunda baköryoloğ Dr. lisan Sami Beye No. 189 telelon No: 20981 mü- İ racaar oluna bilir. Kiralık Ev Harbiyede Sipahi ocağı karşısında Verâh apartımanı Yanında 169 numa- İİ rah ev kiralıktır. On odası, terkosu, İİ elektriği ve bahçesi vardır Evi görmek Ve konuşmak için için- |) dekilere müracaat edilmesi. Satılık kârgir hane — Gedik- paşada Çadırcı Alimet çelebi mahallesin» İİ de Ku ye Furun sokaklarında 9, 11, sarılıktır. Taliplerin Merdinda Çukur han 25 numaraya müracaatleri (1537) —— Satılık apartıman — Beyoğlu, Elhamra sineması karşısındaki Sentantu- van kilisesi yarında 5 kat hilrgir, ayda 198 Jira kira getirir, 12 bin lira saat 9-19 arasında omüriceat İstanbul dördüncü vakıfhan Asmakat 29 ren eee ee Satılık araba ve hayvan — Viktorya ve Brik iki araba, kısrağı maa koşum satiliktir. İstanbulda, Ankari caddesinde "Tefeyrüz kitaphene- sine mürac Satılık hane — Şehzadebaşında Çükurçeşme yanında Taşhan atkasında Marmaraya nezareti 9 numarslı beş oda ve müştemila'lı müöeddet kârgir hane satlıktır. içindekilere Müracaat. Benz marka — Yedi. kişilik açık ve kullanılmış bir otomobil sat İtkur. Görmek istiyenlerin Cağaloğlun- da Mahmut B. in garajına müracaatları, ———— Satılık ve kiralık meyva bah- | İ çesi — Yeniköy üstünde, Güzelce | aşa mahallesinde, 25 dönüm arazi nde her nevi yemiş ağaçlar, bağ. abıf ve molösü, kümes xe $3İr teferrünn | bavidir. Istanbulda, Ankara caddesinde | | Tefeyyüz khaphanesine müracaat Terzi kadın aranıyor - Her tür. | lü kadın tuvaletleri diken İşçi bir hanım aranıyor, Bahçekapı Hacı Bekir arkasın- da Rasim paşa İlan No, 9 terzi Eliz Satılık kârgir hane — şiş; Erfal hastahenesi istasyonu Civar, $ kar müceddet 2 aile oturabilir apartman olabilir nezaretli, 9-12 arasında müracsaş | İstanbul dördüncü Vakıf han Asma kat 29 (1949) — Müteferrik küçük İlânlar ————— Muayenehane, idarehane — veya ikamet için fki havadar oğdâ, bir sol la ve bir halidan mürekkep bir daire it Şersitle o kirslanacıkUr. Ankara caddesinde 55 No, 1 Muallimler kitapha- nesine Müracgat hlk Lin 2 Şe Emlâkinizi satmak — Yahetki. ralamak için 0-19 arasında mürâcantedi. niz, Tram şimendilere yakın Istanbul dördüncü Memur ve memure İstiyo- ruz — işniz olmadığı zamanlarda ça. lışarak ayda 90 liradan fazle kazanabilir siniz, şefaiti mektupla sorunuz, içine 6 kuruşluk pul koyunuz. Istanbul Postanesinde No. 400 LA LL Diş tabibi M. Zeki Tari Hastalarını her gün sa- at 8,30-12 ve 13-20 kadar kabul ve her salı saat onüçten itibaren mecca- nen tedavi eder. Muayenehane: . Kadıköy Mısırlı oğlu Ya- vuz Türk sokak No: 8 — Traş bıçağı " hepsinin fevkindedir. SUPLEKS - PLATİN Yirminci asrın bir maa ki ka elli “Yozgat maarif müdürlüğünde maarıf müdürlüğünden aylin Sorgun kazasında ME rinlacağ beş dersanti mektebin bilümum inşaatı kapalı zarf usulile münakasaya kof, muştur. Bedeli keşif 16427 lira 80 kuruştur. ihale 30-7-931 şembe günü saat on beşte Yozgat vilâyet dairesinde daimi ©£ cümen tarafından yapılacaktır. Keşif evrakının bir sureti Istanbf maarif müdürlüğü makamında vardır. Talip olanların ihale Yozgat vilâyeti daimi encümenine müracaatları ilân olunur. Ca İstanbul evkaf müdürlüğünde MIKTARI Azami 37000 1400 Asgarı 36000 ekmek 1200 un 1200 pirincunu 150 Nişasta 8000 pirinç 2000 sadeyağ 7000 şeker 3000 sabun Guraba hastanesine lüzumu olan balâda cinsi ve miktar! mubarrer sekiz kalem erzak | temmuz 93İ tarihinden iti âleni münakasaya vazedilerek temmuzun 25 inci cumartesi saat on altıda ibaleleri icra edileceğinden talip olanların şe anlamak üzere her gün levazım kalemine ve ihale günü de ii re encümenine müracaatları. (469) İstanbul Evkaf müdürlüğün gen; Azami Pey akçası Asgar Lira 19000 17000 Et 855 | 55000 45000 Süt 825 ; Guraba hastanesine 1931 senesi için lüzumu olan balâda mf” harrer iki kalem mekülât 1 temmuz 93İ tarihinden itibaren k pal zarf.usulile münakasaya vazedilerek temmuzun yirmi Cumartesi, günü saat.on. altıda. ihaleleri icra edileceğinden. olanların şeraiti anlamak üzere her gün Levazım kalemine ihale günü de usulüne tevfikan pey akçesi ve teklif mektub möstashiben idare encümenine müracaatları. (470) Vakıf Akarlar Müdür 'lüğünden: | Pazarlıkla Kiraya Verilecek Emlâk Müddeti Cinsi 1 — Sultanahmette alemdar mahallesinde şeftali sokağında 18 No. hane. 2 — Erenköyünde Caddebostanmda 276 No. hane. 3 — Taksimde kazancı, çeşme arkasında 87 No. baraka 4 — Çenberlitaşta yağlıkçıhan üst katında 10 No. oda. 5 — Bahçekapıda hobyar, yeni postane caddesinde 44-60 No, dükkân, 6 — Çakmakçılarda büyük yeni han ortakatta 20 No. oda 7 — Üsküdarda hacehesna hatun mahallesinde imaret çıkma- zanda 8,10,12,14 No. yağbane, 8 — Beyoğlunda kâtip mustafaçelebi mahallesinde küçük par- mak kapıda 613 No. apartmanın beşinci katı 9 — Beyoğlunda okcu musa, karamolla sokağında 26-28 No. dükkân. 10 — Mahmutpaşa Nuru osmaniye caddesinde 57-1 No. dükkân il — Üsküdarda selimiyede harem iskelesinde 3 No. dükkân 12 — Çakmakcılarda büyük yeni han ortakatta 3İ No. oda Mebdei icarlar: Eski müstecirler için akdi sabıkın hits” yeni müstecirler için teslim tarihidir. k Müddeti; 25 temmuz 931 cumartesi günü saat on dört beğ çuğa kadar. Yirmi gün müddetle ilân edilen balâda muharrer emlâki pazarlıkla kiraya verilmesine Encümeni idarece karar verilmişti Talipler şartnameyi okumak ve teminat ita ederek icara ait vi leplerini dermeyan eylemek için Istanbul Evkaf müdüriyetind€ vakıf akarlar müdürlüğüne müracaatları ilân olunur. Evsaf ve müştemilâtı hakkında malümat almak isteyenle” müzayede odasındaki ecri misil raporunu okuyabilirler. Beyoğlu Tokatlıyan yanında mektep sokak No. 35 he Horhorun | Cilt ve emrazı zühreviye tedavihanesi hergün sabahtan İ akşama kadar Mes'ul müdür: REFİK ayl