22 Ağustos 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

22 Ağustos 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

gı 6 — VAKIT 22 Ağustos 1931 — — İstanbul Evkaf müdüriye- tinden: Kıymeti mubammenesi Lira K. Ol 30 Uzunçarşı başında Atik ibrahimpaşa mahallesinde Camişerif sokağısd. cem'an (305) zira (18) santim terbinde 10-17 No. ile mürakkam meşrulahane arsasile camii mezkürun bala gasılhane arsaları, Üsküdar Selimiye mahallesinde Atik kışla caddesi Dayehatun sokağında eski (24) yeni (61) numaralı (235) küsur arşın terbiindeki “bir-kıt'a arsanın 4:12 hissesi, 23 34 Mevlevihane kapısında Merkezefendi mahallesinde Mevlevihane caddesinde atik ve cedit (10) No. bostan kulübesini müştemii maa bahçe altında bir hissesi mahlâl banenin atik (10) ve cedit 10-1 bumara ile mürakkam gayri müfrez (1200) arşın fazla bahçesile Tekke soka- ğında atik (10) ve cedit S5-İ numara ile mürakkam kulübenin balâda muharrer 1-6 hissei mahlülesi. Cins ve kıymet ve miktarı zirat balâda irae olunan emlâki mahlüle dört hafta müddetle aleni olarak müzayedeye konmuştur. Müzayedesi 29 Ağustos 931 Cumartesi günü saat on beştedir. Talip olmak istiyenler balâda muharrer kıymeti muhammenenin yüzde yedi buçuğu nispetinde pey akçelerile birlikte yevm ve saati mezköre kadar Çemberlitaşta Istanbul Evkaf müdüriyeti binasında Varidat müdüriyeti mablülât kısmına mürâcaatları ilân olunur. (1235) i Jandarma imalâthanesi müdürlü- ğünden: Jandarma ihtiyacı için evsaf ve pümunesi mevcut bezden kapalı zarfla (20361) takım mamul kısa kol ve bacak çamaşır satın alınacaktır. Münakasa 6-9-931 pazar günü saat İl de Ge- dikpaşa jandarma imalâthanesinde icra olunacaktır. Talip — olan- ların komisyona müracaatla teminat ve teklifnâmelerini verecek- lerdir. Şartname imalâthaneden verilir. © (1733) 31 34 © « Karacabey Harası müdürlü- günden: | Keşif bedelleri mecmuu yirmi bir bin üçyüz yirmi lira otuz beş kuruştan ibaret bir memur evi ile iki koyun ağılı 31-8-931 pazartesi günü saat on beşte ibale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. yk anlamak, keşif ve plân- ları görmek istiyenlerin beige ara müdürlüğüne vi ve talip olanlarında teklif mektuplarını ve ehliyet vesikalarını ve yüzde yedi buçuk teminat akçesini hamil olduğu halde ihale günü muayyen vaktinde Hara merkezinde bazır bulunmaları ve bundan evel iki memur evi, iki koyun ağılı ve bir laboratuvar inşası için verilen ilânın hükmü olmadığı. (1667) © Zonguldak vi'âyetinden: Zonguldak Merkez vilâyetinde idarei hususiye atelyesinde mevcut abi istimal ve istifade torna, planya, yi tezgâhı ve saç delme makinesile sair edevat maliyet bedellerinden yüzde ellisi tenzil suretile kalacak yeküna baliği kıymeti muhammene ad ve itibar edilerek bedeli 8 senede ve 16 müsavi taksitte ödenmek şartile müzayedeye çıkarılmıştır. 26-8-931 tarihine mü- sadif çarşamba günü ihalesi icra kılınacağından talip olanların encümeni vilâyete müracaat eylemeleri ilân olunur. (1538) Müzeler umum müdürlüğünden: Kok ton odun çeki mangal Kö. okka 44 180 17400 Istanbul Asaratika müzeleri ve müştemilâtı için aleni müna- kasa suretile mübayaasına lüzum görülen balâda mıktarı muharrer mabrukatın ağustosun 29 uncu cumartesi günü saat 15 te ihalesi mukarrer olduğundan taliplerin şartları öğrenmek üzere Asarı- atika müzesi dahili müdürlüğüne salı ve cumadan manda hergün müracaat etmeleri. 1705 oo beyin Alşahinidir. mişlerdir. | İ Müsabakalar yen güzel ol İkinci koşuda Prens Hâlim beyin Rüçhanı hem rekor tesis etmiş hem de birinci olmuştur. Ali beyin Mes'udu ikinci, Nail ağanın Aldervişi üçüncü gelmişlerdir. En mühim olan üçüncü halis kan İngilizler arasına Galatasaray renkle- ri ile süslü Ali Haydar beyin Gözden isimli au birinci, Akif beyin Lâlesi ikinci, Hacı Bekir zadenin Kandenmiiri üçüncü dereceleri almıslardır. Bu ya rış birinsisi 1600 lira mükâfat almış; tir, Dö-düncü koşuda Spuhi (o Paşanın Rebelleyi birinci, Akif beyin Ketfe de Brüksellesi ikinci, Fikret (o beyin Frigi üçüne oldular. Beşinci ve son yarışta Fikret beyin Maltayı yine rekor yaptı. Ve Hakkı efendinin güzel Bandırmasını / İkinci, - Necip efendinin Cemilesini üçüncü de Tecelere bırakıp birinei!”: kazandı. Tenis Fener, Modayı yendi Dün Kadıköyünde Fenerbahçe klü- düne ait (tenis yerinde . Fenerbahçe üçüncü seri Moda klübü takımı arasin da tenis müsabakaları yapılmıştır. Yedi maçtan ibaret olan müsabaka»! ların neticesinde Fenerbahçe tenisçi- leri üçe karşı dört puvanla galip gel- muş, Kadıköyün maruf aileleri müsa- kaları seyretmişlerdir. i Beykozdaki futbol maçları Dün Beykoz sahasında Ve ifanm birinci, İkinci, üçüncü ve genç- iler namile maruf (o tekaüt takımlarile Beykozun birinci ve ikinci, üçüncü ve tekâüt takımları arasında maçlar ya- pılmıştır. Üçüncü takımlar müsabakasını Bey- koz (1—0) ikinel takımlar müsabaka sını yine Beykoz (2—1) kazandı. Tekaütler arasındaki oyun çok şevk li oldu. Netice her iki takım da sıfır sıfıra berabere kaldı, * Son oyun Vefa — Beykoz © birinci takımlarını karşı karşıya koydu. Oyu nu antrenör Mister (Pegenem) - idâ- re etti, Her iki takim birinci haftayim çabuk bir oyun olnadılarsada gol atama dılar. İkinci haftayimin 13 iineü daki kasmda Vefa sağ hafı Refikid yer tut mamasından İstifade eden Sait Reyko- zun birinci golünü yaptı. - 10 dak'ka sonra Sait ikinci bir golü attı. Bu go! bir parça hofsayde berziyordu. Oyu nun «onlarına kadar Vefa Beykozu taz| yik altına aldı. Fakat gel çıkarama- Cu Eiüniyel Söridi) EMJAkKP Müzayedesi Kat'i karar ilânı Merbunatın cins ve nevile mevki ve müştemilâtı Borclunun ismi Müzayede Hesap Dedeli Na Hira 7431 16236 Galatada Yenicami mahallesinde Fatma Rukiye H. eski Balık pazarı caddesinde eski . Mehmet Arif B. 23, 25, 27 ve yeni 29-2-31 ilâ 39 nu marada üç yüz altmış üç arşın ar- sa üzerinde dahili ahşap kâğir dört katta biri büyük ve diğerlerinin bazılarının camekânla bölünmek suretile yirmi dört oda iki sofa iki medhal ocaksız mutfak gibi mahal li ve yirmi beş arşın arsa üzerinde ahşap baraka mahalli elyevm yi- kılmış bahçeye kalp edilmiştir. İki yüz seksen bir arşın bahçeyi ve al- tında üç dükkânı havi bir hanın ta- mamır, Beşiktaşta © Sinanpaşayi (o cedit AAhmel Şemset- namıdiğer Kılıç Alipaşa mahalle. t7 £eY te sinde Mesçit sokağında eski 26 ve Necmiye yeni 46, 48 No: dört yüz seksen ar- $in arsa üzerinde kâgir iki buçuk katta on üç oda iki salon bir mut- fak bir kuyu ve yüz otuz beş arşın arsa üzerinde kâgir bir katta üç o- dalı harap selâmlık dairesi seksen arşm arsa üzerinde eski ahır ve o- dasını ve yüz kırk beş arşın bahçe- Yi ve derununa havi nısıf masura tatlı suyu havi bir konağın 20 his- #e itibarile sekiz hissesi: çarşı caddesinde es- Vabram Haçador ki 82 ve yeni 24 No: dört yüz on Aron Makim dokuz arşın arsa üzerinde ahşap i- lerini ki katta biri çatı arasında olmak ü- zere sekiz oda bir büyük sofa bir büyük taşlık bir mutfak bir kömür- lük doksan beş arşın bahçeyi havi bazı aksamı yeni tamir edilmiş bir sahilhanenin tamâmı. ||, 44 Kuzguncuktâ çarşı caddeşinde €s- Vahran Haça: ki 80 ve yeni 22 No: üç yüz yirmi dor — Der altı arşm arsa üzerinde ahşap iki” Maro Norban , şer katta iki kısımdan ibaret olup Deroresisyan E- birinci kısım biri camekânlı sofa- fendiler. dan bölünmüş olmak üzere üç oda bir sofa hir taşlık bir mermer mus- luk bir merdiven altı bir tavan a- rası diğer kısım odalardan birinde yük ve dolâp olmak üzere beş oda bir mutfak koridor — ve otuz arşın arsa üzerinde bir mutfak © ve iki yüz seksen dört arşım bahçeyi (ve bahçede bir kuyu havi bir sahilha- nenin tâmamı, 655 20100 1110 20522 1178 20524 Evvelki bulmacamızın hal- ledilmış şekli 123456 7891011 Soldin sağa ve yukarıdan aşağı 1 — Hep a: (ii) 2 — Çalışmanın neticesi (4). kuru ekir(2) 3 — Alelâde değil (8) 4 — Mer 15). öyle değil (5) 5 — Azlık (9) 6 — Az değil (31, temerrüt (4) 7 — Mübadil değil (6) 8 — Duacınız (6) 9 Mal, ötebeti 14) nota (9) 10 — Vekilharç gibi bır şey (7) W — Kıymeli taş ölçüşü (5) (SirkatJ Gişemden dört Tmbalı bir Telcfonken Radyo makinesi çalınmıştır. Zabıtayi ten- vir ve sariki derdeste saik olacak zate elli lira hediyeten vermeği teshhüt-eyle- Tim: Fatihte“pyango bayu Burhanettin ) Beşiktaş Dikiş Yurdu Talebe kaydına başladı E) Akaretler No. 62 Askeri mektepler ihtiyacı için a- leni münakasa suretile (10.000 kilo yapıncak üzümü satın alınacaktır. İhalesi 6 eylül 931 pazar günü saat 14 te icra edilecektir Taliplerin şartna- Yukarıda cins ve nevile mevki ve müştemilâtı yazılı emvali gayri | mesini görmek için komisyona müra- menkulelerin icra kılınan âleni müzayede (neticesinde gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde tekarrür etmiş ise de mez- yene on beş gün Levazım Dikim Evi ihtiyacı için ka- kür bedeller haddi lâyikinda görülmediğinden tekrar hizalarında caatları ve iştirak için de vakti muay- azır bulunmaları. (53)—1672 müddetle ilân edilmelerine kararverilmiş ve 16 Eylül 931 tarihine| yalı zarf suretile iki sartnamede 30.000 müsadif çarşamba günü kat'i kararlarının tekarrür eylemiş oldu-|adet 25 numara ve 30,000 adet 60 nu ğundan yevmi mezkürde saat ondörtten on beş buçuğa kadar San-|mara bobin makara ipliği satın alına. dık idaresine müracaat eylemelerilüzümü ilân olunur. istanbul Nafia Fen mektebi Kayıt ilânı 1 — Orta mektep mezunları hesap, cebir ve musattah hen- deseden müsabaka ile alınır. 2 — 16 baftu nehari olan mektebin tahsil müddeti üç senedir. 3 — Gireceklerin yaşı 17.25 olup vesaikle müracaat olunur. 4 — Kayıt zamanı 1-17 Eylül 931 dir. (1868) Necati Bey Kız Enistitü Mü- düriyetinden: Necati Bey Kız Enistitüsünde olbaptaki keşifname ve şartna- mesi mucebince vücude getirilecek 8263 lira 12 kuruş keşif be- deli tamirat için kapalı zarf usulile vukubulan teklifat haddi lâ- yık görülmemiş olduğundan 22-8-931 tarihine müsadif cumartesi günü saat 16 da ihale edilmek üzere münakasa bir hafta temdit edilmiştir. Mezkür tamiratı deruhte etmek istiyenlerin yukarıda zikrolü- nan gün ve saatte “6 7,50 taminatı muvakkatelerini muhtevi ka- palı zarflarını Enstitüde müteşekkil komisyonu mabsusuna tevdi etmeleri ilân olunur, (1815) caktır. İhalesi 17 . Eylül « 931 perşem- be günü saat 14 te Harbiye mektebin. deki mahalli mahsusunda icra kılına» caktır. Taliplerin şartnamesini görmek için komisyona müracaatları iştirak & çin de şartnamesi veçhile ( hazırlıya- cakları teklif mektuplarını yermi iha- lede komisyon riyasetine (o vermeleri, (55) « 1827 Kapau zarf usulle En -931 tarihinde münakasası yapılan 4 kalem derilere teklif edilen fiat pahalı görüldüğünden pazarlıkla 23-8-931 de söat 15 te ahna- caktır. Taliplerin yevmi mezkür- da müracaatları. (3737) - 1866 ss. 31-8 -991 tarihinde kapalı zarf vw sulile münakasası icra edile..X olan 2500 ton Generötör kömürü ile 106,900 kilo civata demirinin yevmi ihalesi 26 eylül 991 tarihine saat 15 e lehir edil- miştir. Taliplerin şartnamesini almak jiçin her gün, münakasaya girmek için de o gün teminat ve teklifat ile müra İcaatları, (3696) — 1798