14 Nisan 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

14 Nisan 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

ilanlârı Devlet Demiryolları Kütahya-Balıkesir hattının Balıköy, Piribeyler, Dursunbey, Gazellidere, Dada, Mezitler, Nusret, Çandır ve Balıkesir istas- yonlarını havi son kısmının 24-4-93? tarihinden itibaren yolcu ve bilumum eşya münakalâtına açılacağı ve Eskişehir.Kütahya-Balı- esir arasında cumartesi, pazartesi, perşembe; Balıkesir-Kütahya- Eskişehir arasında cuma, pazar, çarşamba günleri atideki tarife mucibince birer mubtelit İrenin seyrüsefer edeceği muhterem halka ilân olunur. (1509) Eskişehirden Balıkesire Balıkesirden Eskişebire Rskişehirden Hareket | 4/20 Balıkesirden Hareket (8.12 Kütahyaya © muvasalat 7,32 O Kütahyaya © muvasalat 19/14 Kütahyadan (o hareket (8,30 © Kütahyadan hareket (19,20 Balıkesire muvasalat 18,41 Eskişehire muvasalat 23,04 Gedikpaşada Jandarma satınalma komisyonundan: Iki bin adet yerli mataranın kapalı zarfla münakasası 19 Nisan 32 salı günü saat onda yapılacağı ilân olunmuşsada mezkür gün bayrama müsadıf bulunduğundan münakasası 20-Nisan:932 çar- Şamba günü saat on altıya talik olunmuştur. Taliplerin ona göre mezkür günde muayyen saate kadar temi- ge've teklifnamelerile komisyonumuza müracaatları. (1214 M. M. V. Hava Müsteşarlığından: İzmir'de tayyare taburunun Reşadiye garnizonuna ait ahşap İş iskelesinin ayak ve esas kirişlerinin beton arme kazık ve ki- rişlerle tebdili ve Yenikaledeki iskeleye ahşap kazık ilâvesile tahkim ve tamiri kapalı zarf suretile münakasaya konmuştur. Münakasa 7-5-932 Cumartesi günü saat on dörttedir. Şeraitini anlamak ve plânını görmek isteyenlerin her gün ve münakasaya İştirâk edeceklerin de teminat ve teklif mektuplarını muayyen gün ve saatten evvel Vekâlet binasında mütesekkil hava satm alma komisyonuna vermeleri. (1495) lerinin en büyük vazilesi nedir Çocuklarını Tutumlu GAMER Muktesit KE Yetiştirmek. Ziraat Bankasından G2) VE Ohaide derhal | linde satılacağından tellal | muracaat etrneleri ilân olunur (2788) İ tanbulda Alamder caddesinde İ mahkemeye müracuatia dava arzuha» iyayskeri mekteplerle hastaneler ih - * için 18000 kilo toz şeker pazar- isatın alınacaktır. Pazarlığı 20 kadar (22 Sarsamba günü saat 16 ya kom farbire mektebindekj satım al- ma Kom nunda icra kılmacaktır. Taliplerin Kr li | çin komisyu tartnamesini görmek için de A va müreaatları ve iştirâk : n vaktinde komisyon - da hazar bulu ayarı (268) (1445) x 2 Usküdar tapu ba memurluğundan: Göztepede Mehmet — efendi mahallesinin Dilsi.:, çıkmazı s0- kağında kâin kulube. otuz sene fariği mulla Mehmet tarâ fından ve 9-Eylül-329 tarihinden bun gü- ne kadarda teferruğan kendir; tasarruf etmekte olduğundan 15, 15 No:lu kanuna terfikan tapu- ya tescili göse oğlu Salih tara- fından Baarzuhal talep edilmiş bulunduğundan meztür kulübe ve zeminine tasarruf iddiasında bu'unanların vesniki tasarrufiye- lerile birlikte 23.4-932 tarihine tesadüf eden cumartesi günü sanat onda mahallinde (ahkikat yapılacak memür veya varide 2613 No.sile iahkikatından ev- vel idareye müracaat eylemesi ilân olunur. (2787) İstanbul mahkemei asliye birinci ticaret dairesinden: Y. A, Beyker limitet şirketi ile Os man Riyazi, Hakkı zade Hayri, Ab dullah İlhami beyler aleyhine 9 nisan | 509 dosya numarası ile ikame eyledi-! ği 174 16 — 5 İngiliz lirası alacak da vasından dolayı (o müddeiaaleyhler - den Osman Riyazi beye tebliği muk - tezi evrak ikametyihı meçhul oldu « ğu cihetle tebliğ edilemediği müba - şiri tarafımdan serh verilmiş olmak -| Ia hukuk usulü muhukemeleri kanu| nunun İ4İ inci maddesi mucibince bir ay müddetle ilânen tebligat ifası| na karar verilerek tebliğ olunacak evrak mahkeme divanhanesine talik| kılınmış olduğundan tarihi ilânm fer| dasından itibaren bir ay içindej Dini tebliğ ve cevap lâyihası ver» mediğ; tektirde hakkında giyap mu » amelesi icra kılınacağı ilân olunur. Beşinci İcra memurluğundan: Mahcuz ve satılmasına karar ve rilen (on yataklı karyola) 20 — 4 — 932 tarihine müsadif çarşamba günü saat 12 den itibaren Galatada topçu: Tar caddesinde kara mürsel otelin- de satılacaktır. İstiyenlerin o mezkür gin ve saatte mahallinde bulunmala ra. (2793) Kadıköy icra daires'nden : Bir borçtan dolayı mahcsz olan “iki| yük eamekin ve bir asma Jdmba 4-939 tarihine müsadil Salı günü saat 13 den 15 kadar Kadıköy pazar mshal- pet bedelleri müşterisine sit olmak üzere talip olanların orada bulunacak memura Beşiktaş 2 inci hukuk hakimliğinden: Beşiktaşta Yıldız mahallesinde Yahya ef, dergâhında sakine iken 21-12-931 tarihinde İIs- i Sıhat yurdunda vefat eden Hayri ef. zevcesi ayşe hanımın tereke- sine mahkemece Vaziyet edil- miştir. Tarihi ilândan itibaren eshabı batlubun ve slakadaranın bir ay ve mirascıların Üçay zarfında | Beşiktaş Sulh Hukuk mahkeme- sine müracaatla alacak ve borç- larını kayt ettirmeleri ve işbu müddet geçtikten sonra tereke- | den bir hak talep edilemiyeceği İ kanunu medeninin 561 ve 569 cu maddelerine tevfikan ilân o'u- nor. (1786 İ kağriyahınızın meçhuliyeti hasebi il le'dibaptaki Oo maddei kanuniye mu- İstanbul sekizinci icra memurlu - İ varı verileceği Mir olunur. (156) Mahkeme ve &lunda Mektep ddema Bey” bei 25 — )) numaark hane. de il. mi iken Balen ikametgâhr| dn bulunan Pimitri Abracidis e! fendiy; Tet: dele İstematyadi efendinin Beyoğlu Üçüncü sulh hu. İkinci İcra Memurluğun- KYN kemesinden istihsal ve bera: ye indi dal'emize tevdi eylediği & 3 ağa tarhli ve 43 numaralı haczi ihtiyi kararnamesinde zimmetiniz - de çineağ olan müddenbih (300) üç m temini istifası zımnında| ri aik Şarkı Karip ticart ban-| Galata o şubesinde o mevdu (338) «ç bin üç yüz otuz sekiz kuruş Mışır arasının bermucibi karar hac i malumunuz balunmak ve İ« ii cebince tarafınıza tebliği meğer haczi ihtiyati karanames; sureti > saddakasının tebliği makamına kaim olmak üzere keyfiyet ilânen tebliğ) olunur. (2740) ) ğundan Avukat Halit beye ezgayri masa» rif $1 lira borçlu Fatih Hamami Mu. hittin mahallesi (o Dıramen sokuğın- da 37 No: Ju hanede mukim iken ha- tarihi ilândan itibaren bir ay zarfın, da dairemizin 1932 - 2775 - 2742 Nu-lı dosyasına itirazını dermeyan etme - diği müddeti mezkürun mürurundan sonra vaki itirazı mesmu olamıyaca-| ğ: ödeme emri makamına kaim ol » mak üzere ilân olunur. (2794) inezöl hukuk hhkimliğinden: | Diyedinler kariyesinden murat kın Fat ma müddel #leyh sracaları kariyeden am- canları ve murisleri maruf oğullarından Ey- yup oğulları Bekir 803 doğumlu efrad me- yanında Balkan o harbinde ve diğer Oğlu Mebimet de 307 doğumlu eft meyanmdi! harbi urumide wskere seykelumarak el »| yevm gelmedikleri ve hayat memafları dan da bir malümat almamudığı iddia Wediği eikelle türk Kanu medenidinin 52 inci madilesi mucibinen bekir ve mehme - din hayat ve menatları hakkında malğ - matı olanların bu sene zorfunda mahkeme- yi haberdar eylemeleri aksi halde kanan mezkürun 31 inel maddesine teyfikan hak- larında gaiplik kararı verileceği Mâm ola »| nur. (952 — 119) ... İnezölün kınık kariyesinden hasan kar »1 Melise müddenaleyh oğlu hasan oğlu iu tafn aleyhine açtığı o galpilk devamından dolayı © cari mehakemede müddel sieyh mustafanım 312 doğumlu efrat meyanda) harbi umumide eskere sevkolusarak © - yevm gelmediği ve hayat mematından da bir malömet olamadığı iddis eylediği ci - hetin Türk Kahunu medenisinin 32 inci msaldesi rmacibines o muüstafanm hayat ve memalı hakkmda malömatı olanların bir) we zarfindn mahitemeyi haberdar eyle - meleri üksi halde Kanunu mazkörun Sİ im ci maddesine levfikan hakkında gaiplik ka İnegöl kazasının Söpürdü kariyesinden Mehmet ağa kez Azlmenin umuru husüsa- mı tesviye için büyük biraderi Abdullah «1. Vasi tayin olunmasını Halep etmiş ve Karyesi beyeti ihtiyariyesi o tarafından da ilmühaber o verilmiş ve zabıtaca tahkikatı mukteziye term kılınmış olüinkla vesayeti mesitğre o hakkmda bir güna İtirazı olan- lar Varsa Türk kanunu medenisinin 399 un) cu maddesinde oyası olduğu üzere 15 Kün zarfında İnegöl bükük mahkemesine mürucaat etmeleri ilân olunur, (118) ... Yenice mahallesinden sütçü ahmet usta kıze ayşe hanım müddelaleyh o mahalleden kadir oğlu ali üleyhine açtığı boşanma desi vasında müddei aleyh namma gönderilen Mâyika ve davetiye zirine bir seneden beri Mağalp ettiği ve halen de İkameigikı meç. haf bulunduğu mübaşir ve heyeti ihtiyari - yesi tarafıdan © meşrubat verilerek iade #dilmiş ve Hi. V. M.K. mum 141 inci mad - desi maribince bir ay müddetle ilinen teb- Hgat icrasına © Karar verilmiş olduğundan! bermseibi karar mahkeme 14 mayıs 932) tarihine imüsndif cumartesi o güsü saat )0| da İnegöl asliye hukuk mahkemesinde ha- #tr balunması veya kanuni bir vekil gön - dermesi ve gelmediği ve vekil göndermediği takdirde — İekkında giyaben Gahkikat ve, Mitihakeme riyet olunacağını ve gap ks- rarinm dn tebliğ edilmiş nddedilereği ir cdünur. (83) Istanbul İkinci Alemdağında vaki vakıf ormanların taş yığınları ve Karanlık dere mevdilerinden (4000) çeki bir ve (4000) çeki iki ve birde (3000) olmak suretile ayrı ayrı olmak üzere: İl çeki kayın, gür- gen ve kestane eşcarından kat ve imal edilmek üzere müzayede- ye vazolunmuştur. Talip olanların 7 mayıs 932 pazartesi günü saat on dörde kadar İstanbul Evkaf müdüriyetinde orman ve arazi idaresine müracat eylemeleri ilân olunur. (1496) Istanbul Evkaf Müdürlüğünden: ——— 7- VAKIT 14 Nisan 1932 — Icra ilânları Istanbul Dördüncü İcra Memur « luğundan: Tamamına (beş bin dört yüzlira kıymet tekdir olunan Beyoğlunda Kamerhatun mahallesinin o Topçu - lar sokağında yeni 19, 21 mumaralr tahtında (o Kolacı dükkânını muhte- vi'ayda seksen lira alınan kârgir A partumanın o tamamı açık arttırmı ya vazolunup 2.5 — 932 tarihine de Şartnamesi odivanhaneye talik edilerek 165 — 5 — 932 tarihine müsa dif pazartesi ye kadar İstanbul dairesinde satılacaktır, dördüncü icra açık arttırma suretiyle Arttırmıya iştirak için yüzde yedi teminat akçesi almır, Mü vergi, belediye, vakıf icare terakim si müşteriye aittir. İcra ve İflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu si cilleriyle — sabit olmıyan ipotekli a- lacakhlarla o diğer alâkadaranm ve irtifak hakkı sahiplerinin bu hakla « rını ve hususiyle fajz ve masarife da ir olan iddialarını ilân tarihinden iti baren yirmi gün içinde evrakı müs- biteleriyle o bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicilleriyle sabit olmyanlar (o satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar, Alâ. kadarların © işbu maddei kanuniye İ len ikametgâhı meçhul Şaban efendi! ahkâmına göre hâreket etmeleri ve İ nin işbu borca karşı bir itirazı varsa| daha fazla malümat almak istiyen » lerin 931 — 1069 dosya numarasıyle memuriyetimize müracaatları ilân © lunur. (2792) — 2 — ye see Istanbul Dördüncü İcra memurlu. undan: Niko veledi Kostantin efendiye borçlu Madam Zolnin pederi pamuk çu Dimitrinin o intikal; lâzım gelen ve tamamı 858 lira kiymeti mukad « dereli Fnerde Aptisubaşı mahallesin- de olup içinde bir kuyu ve birinci kat- tabirsofa bir helâ ve bir dolap ve bir mermer musluk ve taras ma « halli ve ikinci katta birinej katın ay nı olup (üçüncü katta bir sofa üze rinde bir oda ve tavan arası taras- tan ibaret ve 56 metre murabbaı ve hududan Fener mumhane ve bir ta- rafı Ergiro ve bir tarafı Koço ve bir tarafı Fener caddesiyle mahdut bir bap hanenin tamamiyle gene Niko ve- inin babası oba müteveffa namı di- ğer Penbeci Dimitriden intikali lâ » zım gelen Fenerde Apti su başı ma- hallesinde (Balat caddesinde ve ba heti bir tarafi İspiro (OHacı Mihal dükkânı ve bir tarafı ahara ait arsa ve arkası borçluya ait mezkür hâne ve cephesi Balat cüddesiyle mahdut. tur. Ve tamamı 445 lira kiymeli mu » kaddereli (o eski 21 numaralı menzil olup akdemce 29 ilân 35 numaralar la murakkam dört bap dükkân olup la murakam 4 bap dükkân olup İstan- bul belediyesince hedmedilmiş dükkân lardan kalan, halen 33 metre murabba ında arsaların tamamlarınm 30 mart 992 tarihinde icra kılınan ihaleyi ev veliyelerinde haneye 1150 lira ve ar salara da 309) Jiraya talip çıkan müg- terilerij üzerlerinde olup 15 gün müd detle ihaleyi (o kat'iyeye konan işbu gayri menkulâtın 30 nisan 992 tari hine müsadif o cumartesi günü saat 14 ten 17 kadar İstanbul dördüncü icra dairesinde (ihaleyi katiyeleri lera kılmmacağından yüzde 5 zam ile talibi olanların $3i — 261 numaralı dosyamıza tarihi mezkürda muayyen saatte hazır bulunmaları ve daha fazla malümatım dosyasından verile eeği ilân olunur, (2791) icaret Mahkemesinden: Yani 8. Ugurloglu haleflerine ait olup Bank di Roma İs. Mer- kez şubesine merhun bulunan ve İs, İthalât gümrüğü anbarla- nnda mevcut pamuk mensucat eşyası 24-4-932 tarihinde Pazar günü saat 10 da açık artırma suretile mezkür anbarlarda satıs lacağından taliplerin yevmi mez» kürda Gümrük Müdiriyeti önünde hazır bulunmaları ilân olunur. (2784) günü saat 14 ten 17 lâdaki 42 numaralı hanenin arka ci iri lâdi Kostantin efendiye borçlu Ma. Zo