2 Ağustos 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

2 Ağustos 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

Mektep Muhafız 290 0 adet S0 05 155 O 298 170---0-,, 150 100 çift 80 20, ğa 170 Otakim o 110 ,, Öğeyi Kalem Kalem 9 4 Askeri San'atlar mektebi ta- lebesi ile Barut fabrikası muha- fiz bölüğü efradı için balâda muharrer (melbusat omübayaa edilecektir. Şartname ve nümu- neleri görmek için her pazartesi ve perşembe günleri ve müna- kasaya girmek üzere de 18 Ağustos 932 perşembe günü Tophancde eski salıpazarında Askeri Fabrikaları Yollamasm- da satin alma komisyonuna mü- racaat eylemeleri. (3624) Firenk kömleği Ince ten fanile Kalın ten fanile Fanile don Havlu Siyah fotin Çorap İskarpin İş elbisesi Don, gömlek Yazlık elbise Kilo 1000 800 200 80 80 Kuru sovan Patates Ayşe kadın fasülye Kırmızı domates Bamya Yeşilbüber Patlıcan 200 Lâhna 200 Prasa Kalem —g— | "corköyünde Barut fabrikası | mubafız bölüğü efradının 31 Ma- yıs 933 gayesine kadar ihtiyaç- ları için balâda yazılı 9 kalem yeşil sebze mübayaa edileceğin- den talip olanların şartnameleri görmek üzere her pazartesi ve perşembe günleri ve münakası- “ya “girmek içinde 15 Ağustos 932-pazartesi günü badezzeval saat İ4te Tophanede Askeri Fabrikaları Yollama binasında müteşekkil satın alma komisyo- nuna müracaât eylemeleri, (3623) 25 80 ZAYILER | Orman dipozitosu olarak Gülnar maliyesinâ teslim eylediğim seksen lira altmış kuruşa alt 20— 3 — 1930 târih ye 551009 numaralı makbuz za. ga hükmü olmadığı ilân Gülnarl: Abdürrahman oğlu Süleyman lgur$ olduğum şehadetnamemi zayi itim, Yenisini alacağımdan eskisi - in hükreti olmadığı ilân olunur, Muzaffer Jstanbut 4 cü icra memurluğun - em on altıncı İlk mektepten g r | m borcundan dolayı Ni CUZ Kasımpaşada sahaf Masla- ihâttin mahallesinde çeşme sokağın- d $ Na, Jn bostanm otuz alir hisse barile fiç hissesinin icra kılınan izayedesi neticesinde yirmi beş li- mukabilinde talibi uhtesine iha - gvreliyesi icra kılınarak on beş Ke ve yüzde 5 zam ile ihglel Kab'iyesinin icrası takarrür et silgtir, "Merkür bostan terblan 4 dönüm o- TupiYuvanaki ve Keserciyan efendi » lere âit tarla ve Baruthane deresile mahduttur, Derununda bir oda bir ahır ve bir bostan kuyusu yirmi kadar eşcas rı müsmire mevcuttur, Derununda hissedar Hasbi ağa sakindir. Kıymeti o muhammenesi | 1000 Yiradır. Talip olanların kıymeti muhâmmenenin hisseye musip mik- tarınm yüde onu nispetinde pey ak- çesile 340 — 838 dosya numarasile müracaat etmeleri ve $ — 8 — 932 tarihinö omüsadif Perşembe ogü- nü sat 1 ten 17 ye kadar ihalel kat'iyyesinin icra olunacağı ve fazla malümat istiyenlerin evra- krndan lâzım gelen malümatı alabi- Tetekleri İlân olunur. tmniyet KAT hesap Arttırma hedeli Ne, KARAR IL Merhunatın cins ve nev'ile mevki ve müştemilâr Sandığı tm Müzayedesi İ ANI Borçiunun İsmi Ira 700 9163 Gedikpaşada (esir Kemal mahal- Mehmet Sedat B. 1200 4026 168 3320 100 8273 130 8377 800 9308 lesinde Tiyatro caddesi elyevm fı- rm sokağında eski 23 yeni8 nu- maralı altmış dokuz arşın arsa ü“ zerinde kârgir üç buçuk kattan i- baret olup bodrum katı bir mut - fak, bir halâ, methal, birinci kat: bir antre, iki oda, ikinci kat, iki oda, bir ufak sofa, üçüncü kat: İki oda bir ufak sofa, bir halâ, da- raçada ufak bir oda, ikinci kattan itibaren iki tarafa çıkma ve elek - trik, terkos, tertibatını havi bir ha- nenin tamamı, Eyüpte Topçular (mahallesinde Kışla caddesinde Bahçe sokağın - da eski 46, 48, 50,2 ve yeni 50, 1, 5,2, 52, 2 No.lu yüz kırk altı arşın arsa üzerinde bir katı kârgir di - ğerleri ahşap olmak üzere üç bu- çuk katta sekiz oda üç sofa, bir mutfak iki gusulhane beş kuyu, bir kömürlük, ve çini taşlık, üçün- cü katta, bir balkon çatı katında iki tarafa sakaflı balkon vardır beş kuyu ve seksen üç arşın arsa üze“ rinde ahşap garaj ve üç yüz arşın arsa üzerinde ot mağazası ve dok- san beş arşm arsa üzerinde kâr - gir samanlık ve altı yüz yetmiş arşın arsa üzerinde bir katlı duvar taşından ahır ve kısmen üstüne müsadif iki samanlık ve ahşap bir oda bir sofa, ve elli arşın ar- sa üzerinde kahve ve yedi dönüm bir'evlek otuz yedi arşın bahçe ve tarlayı havi bir köşkün tamamı. Galatada Yolcuzade mahallesinde Yoleuazde ve Safran sokağında eski 2, 4 Mü. 2, 4 Mü. ve yeni, 4, 8, numaralı yüz yirmi dört ar- şın arsa üzerinde kârgir dört bu- çuk kattan ibaret olup bir numa - ralr kat: bodrum bir oda, bir kö - mürlük, birinci kat: dört oda, bir mutfak, bir halâ, iki taşlık bir bal- kon, iki numaralı daire dört oda, , bir mutfak, kömürlük üç numaralı daire Z numaralımın aynidir 4 numaralı daire üç oda, bir daraça, bir mutfak, kömürlük, (daraçanın üzeri galvanizli saçtır bodrum katmın ayrıca iki methali vardır.) ve iki yüz seksen arşın bahçeyi havi bir apartımanın ta * mamı. Kadıköyünde Osmanağa mahal - lesinde Hüdaverdioğlu sokağında eski 6 yeni 81 numaralı yetmiş iki arşın arsa üzerinde ahşap iki bu - çuk kattan ibaret olup zemin katı bir malta taşlık bir mutfak, bir 0- da, bir halâ, bir kuyu birinci kat: İki oda, bir sofa, bir halâ, ikinci kat: bir koridor, bir oda, bir dara- ça, bir şahniş, elektrik tertibatını ve otuz üç arşın bahçeyi havi, muhtacı tamir bir hanenin tama" mı, Süleymaniyede Süleymaniye ma - hallesinde Kemeraltı (caddesinde eski 36 ve yeni 32, 34 numaralı otuz arşın arsa üzerinde üstünde ahşap bir oda ve çıkmasını havi (tonostur) bir dükkânm tamamı. Eyüpte Camikebir (o mahallesinde eski Eyüp iskelesi yeni Camiikebir sokağında atik 13, 13 Mü. cedit 13, 13 — 1 No: lı otuz beş arşın arsa üzerinde kârgir üç kattan i - baret olup tahtında bodrum birin- ci kat: çimento taşlık (bu taşlık adi bir tahta ile bölünerek ufak bir dükkân halinde müstameldir.) Önü kısmen tahta kısmen demir kepenklidir. (İkinci kat: bir oda, bir halâ, bir merdiven başı üçün- cü kat: Bir oda, bir sahanlık ve i* kinci, üçüncü katlarda birer çık * mayı havi maa dükkân bir hane - nin tamamı. Çırçırda Hacıhasan mahallesin- de Haydar caddesinde eski 33, 35 ve yeni 43 numaralı Okârgir bir katta ahırın üstünde cephesi ah - şap samanlık bahçede harap ve saloş halinde iki taraflı (bir tara» fı bir katlr üç, diğer tarafı bir bu- çuk katlı yine üç oda ki cem'an al- tt odası vardır. (ve üç yüz altı ar- şın bahçeyi havi maa ahır bir bap arabalığın tamamı. Sultanselimde o Çırağıhamza ma: hallesinde Çırakçı cesmesi soka » Mustafa ve Nimet EF, ler Cemile Düriye H. Halil Irfan B, Mustafa Ef, varis- lerinden Mahmu- re Nebahat, Nec- miye ve Saniye H. larla Mehmet Ali B. Haci Mehmet Tev- fik ve İsmail Hak- kı B. ler Demir Mehmet ve Hasan EF, lerle I 150 9310 So 4263 1314 4905 250 20473 120 5554 ET) ğmda eski 28 ve yeni 24 — 4, 24 Zekiye Hi — 5 numaralı yüz doksan altı ar » şın arsa üzerinde kârgir iki kât - tan ibaret olup altında bodrum bi- rinci kat: bir sofa, dört oda, bir mutfak, bir halâ, ikinci kat: dört oda, bir sofa, bir mutfak, bir halâ, ikinci kat: dört oda, bir sofa, bir mutfak, bir halâ, bir balkon, bir kuyu, ve yüz altmış yedi arşın bah- çeyi havi hanenin tamamı. (yeni dir). Şehzadebaşmda Kalenderhane ma- hallesinde Şehzadebaşı caddesir de eski 72 yeni 64 numaralı yirm sekiz arşın arsa üzerinde bir kat kârgir tavanı bir kemer tonos ze mini tahta önü kepenkli ve elek trik tertibatmı havi bir dükkâ nım tamamı. Üsküdar Bulgurlu mahallesinde Abdi efendi sokağında eski ve ye- ni 2 numaralı yüz otuz dört arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan i - baret olup birinci kat: malta dö- seli ev altı bir oda, bir mutfak, bir harap kömürlük döşemesi kal- dırılmış bir oda, ikinci kat: bir s0 fa, dört oda, bir halâ, dört çıkma, dört yüz dokuz arşın bahçeyi ha» vi bir hanenin tamamı. Beylerbeyinde hallesinde kiz arşın arsa üzerinde bir katı kârgir bir katı ahşap olmak üzere iki kattan ibaret olup birinci kat: zemini çini antre, bir sofa bir oda bir halâ, br kömürlük ve elli arşın arsa üzerinde bir mutfak bir halâ, birinci kat: bir sofa, üç oda, bir halâ, bin dört yüz yetmiş iki arşm bahçe bir kuyu ve ayrıca, iki dö « nüm üç yüz yirmi arşın fazla bah- çeyi havi bir hanenin tamamı. Üsküdar Bulgurlu (o mahallesinde Kartalir sokağında eski 2 ve yeni 3 numaralı yüz altmış üç arşın ar- sa üzerinde ahşap bir kattan iba - ret harap toprak ev altı bir saka- fr yıkılmış ev altı ocak mahalli, halâ, bir oda ve yüz kırk arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Usküdarda Hacehasnahatun ma - hallesinde yağhane (o Paşalimanı sokağında eski 7, 9, 13, 13 Mü, ve yeni 14, 16, No: lı 340 arşın arsa üzerinde kârgir iki katta sekiz o- da, bir sofa, iki mutfak, bir sarınç ve 644 arşın arsa üzerinde bir de- poyu ve iki yüz elli arşın bahçeyi havi (altındaki bir odası dükkâna tahvil edilmiştir.) seneden maa a hır ve arabalık bir hane, mahal - len maa depo bir hanenin tama « mı. Cibalide Karabaş mahallesinde eski Yenikapı yeni o Çukurçeşme sokağında eski ve yeni 1, 3, 4 nu- maralr doksan yedi arşın arsa üze“ rinde ahşap iki buçuk kattan iba- ret olup zemin kat: altr tahta önü camekânlı ve tahta kepenkli dük- kân birinci kat: bir taşlık, bir oda, bir halâ, bir mutfak, üst kat, bir sofa, bir halâ, üç oda, biri odada olmak üzere üç dolap bir yük, bir balkon, bir çıkma ve elektrik ter- tibatını havi maa dükkân bir ha- nenin tamamı, ve karşısında vaki balayı hisar sekrum mahalli. Boğaziçi Yeniköy O Güzelcealipa- şa mahallesinde (Köybaşı cadde- sinde eski 350 ve yeni 336, 336 —1 numaralı yüz seksen yedi arşm ars sa üzerinde kârgir bir kattan iba- ret bir taşlık, bir mutfak, bir ha- lâ, bir koridor, iki oda, bir kuyu, on bin beş yüz kırk beş arşın bah- çeyi ve derunüna cari bir masura mai İezizi havi bir köşkün tamamı. Galatada Sultanbayazıt mahalle » sinde Maya sokağında eski ve ye- ni 19 numaralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde kârgir her katta be- şer oda, birer mutfak, birer halâ, birer koridordan ibaret beş dai- reyi ve alt katta dört kömürlük sabit kazan, buvata, iki Oomermer tekneli çamaşırlık, o her merdiven başında bir sahanlık camekânlı aydmlık Omahalli bir sarnıç (tulumbalıdır) birinci kattan iti « baren balkon, bir küçük kapucu o- dası elektrik, terkos, tertibatını ve yetmiş beş arşın bahçeyi havi bir apartımanın tamamı. Boğaziçi Çengelköyünde, Leketi- bozu sokağında eski 53 yeni 2 nu — Devami 11 inci ssy Heybetullah H Burhaniyet ma » Ismail Vefa Çamlıca “caddesinde Şaziment H. eski 2 yeni 22 numaralı yetmiş 8€- sale (o ve Hati H. bilvelâye Ali Ziya B. Halet ve çu” Dilber H. W e? çe” p Ahmet Geri” Meh met ra i