14 Ağustos 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

14 Ağustos 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

Aster 1932 / HAZIM müleyyin v emüshilHAPJI ARI: sıhhatin z amd eczanede , Sahife 11 atayın.z, .. -. *........2..2 e... Emi Artırma Made 25 9058 Uzunçarşıda Sa a Merhunatın cins ve mev'ile mevki ve müştemilân inziyet Sozdığı Müdürlüğünden; k müzayedesi kat'i karar ilânı hesap Borçlunun manviranısani mahal. Yusuf Kemal lesinde Uzunçarşı elyevm han arkası B. vekili Mü- nevver H. çıkmazında eski 317 Mü. yeni | Dumaralı kârgir üç buçuk kattan İbaret oup bodrum katında bir mutfak, bir kömürlük, birinci kat bir oda, bir sofa, bir malta antre, ikinci kat, iki oda, bir sofa, bir he- lâ, iki şabniş, üçüncü katta: bir o da, bir sofa, bir helâ, bir daraça, elektrik ve terkos tertibatını havi 333 numaralı dükkânın on sekiz zıra terbiinde olan havasile 331 nu- maralı dükkânın ancak beş zıra ha- vasını müştemil bir hane. Bostancıda Cesriderbeht mevkiinde yeniköy sokağında eski 29 yeni âl-1 numaralı yetmiş arşın arsa üzerinde kâ:gir bir kattan ibaret olup zemini toprak bir ev altı iki oda, bir belâ, bir gusülhane, nata- mam bir ocak mahalli (bir oda ta- Yansızdır) ve üç yüz on bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Azaplarda Elvanizade makallesinde Yeşiltulumba cadd:sinde eski 54 ve yeni 52 numaralı yüz on altı ar- şın arsa üzerinde abşap üç katta sekiz oda, üç sofa, bir taşlık, bir mutfak, bir tulumbalı kuyu bir daraça, bir bodrum ( Sokağa met- hali vardır) (ve birinci kattan itibaren çıkması vardır ve (63' arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Kanlıcada Çubuklu caddesinde eski 24 Mü. 24, 4, 74 yeni 23,2-2,2-1,2 3 numaralı seneden yüz yetmiş ve mabal'en iki yüz on arşın arsa Üzerinde bir katı kârgir iki katı ahşap olmak üzere, Üç katta .sekiz oda, iki sofa, bir. mutfak iki belâ bir antre, bir taşlık, bir balkon bir tulumbalı kuyu, bir sarnıç, ve eltim da üç dükkânı müştemil bir hane- hin tamamı. Uskapanında Yavuzersinan mahal- lesinde Sağırcılar elyevm kazancılar sokağında eski 67 yeni 3 nu- maşalı oluz dört arşın arsa Üzerm- de iki kattan ibaret olup zemini loprak önü kepenkli özerinde bir oda ve bir bozuk belâ, mahallini havi bir dükkânm tamai Galatada Arspcamlişerifi maballe- sinde Yelkenciler caddesi ve Kara- kol meydanında eski $, 127, 129, 131, yeni 10, 127, 129 numaralı yüz doksan arşın arsa Üzerinde kârgir dört kattan ibaret o'up ze- vain katı bir methal birinin altında bodrum ve helvacı mermer tezgâhi ve ocağı ile asma bir odayı, ve camekânı, diğeri önü camekân ve zemini çimento iki dükkân, (üstir kepenklidir) üstünde bir subanlık, bir tahta koridor, iki oda, bir sofa, bir belâ, bir kömörlük, üçüncü kat- ta bir sahanlık, dört oda, bir ko- ridor, bir helâ, bir mutfak, (burası apartiman dairesi şeklindedir) üst katta bir daraça, bir oda, bir helâ, bir sahanlık, dükkânlarda elektrik iki talambalı bir kuyu mevcuttur) ve ikinci kattan itibaren iki tarı çıkmayı havi iki dükkân müştemil bir hanenin altı hisse itibarile üç İssesi. Kadıköy Zühtüpaşa mahallesinde eski ve yeni Fener caddesi eski 14 ve yeni 80, 80 numaralı iki yüz ON arşın arsa üzerinde bir tuçuk katı kârgir bir kalı abşep olmak Üzere iki buçuk katta on üç oda, (biri banyo odası) bir sofa iki ko- ridor, iki antre, (etrafı camekânlı Ve Üzeri balkondur) mermer taşlık, 'r mutfak, ve seksen arşın arsa te rinde bir çamaşırlık, bir oda, Yevm mutfak haline konmuştur) On arşın arsa Üzerinde bir asma ESİR iki oda; bir avkı, bir abırı Mebmet B Fatma Refia H. Halid. ve e, Melih» Faika H. lar a “Ke H. ve Ka'alatı endi, möştemil selâmlık dairesini ve beş dönüm beş yüz yirmi bir arşın, bah» çeyi ve bahçede ufak çapta üste- tüler Jaklı havuz üç kuyu iki sar- nıçı bavi aşcarı müsmire ve gayri müsmireyi bavi bir köşkün tamamı. Erenköyde İçerenköy mahallesinde Hamam sokağında eski 39 ve yeni 6l numaralı yüz on arşın arsa üze- rinde ahşap iki kattan ibaret o'up birinci katı çimento bir ev altı di- ğer bir taşlık bir mutfak, bir helâ, bir gusülhane ikinci kat: bir sofa, üç oda, bir çıkma, (zemin kat kâr- gir üzeri ahşap) ve kırk arşın bah- çeyi havi maa ahır bir hanenin ta- mami. Üsküdarda Kazasker Abmet efen di maballesinde Salı sokağında es- ki 19 ve yeni 3İ numaralı yüz kırk arşın arsa Üzerinde abşap üç kattan ibaret olup birinci kat: bir malta taşlık, bir mutfak, bir oda, bir kö- mörlük, bir helâ, asma kat: bir 0 da, ve döşemesi yok bir oda ma halii ikinci kat: üç oda, bir sofa, bir belâ, üçüncü kat: bir oda, şah- nış, ve yüz seksen arşın bahçeyle tulumbalı bir kuyuyu bavi bir ha nen'n tamamı, Beylerbeyinde Bostancıbaşı abdul. lahağa mahallesinde istavroz cad- desinde Bostan aralığı sokağında eski 9 Mü. ve yeni 4 numaralı ha- rem kısmı yetmiş sekiz arşm arsa üzerinde atışap üç katta dört oda, (biri harap biri sandık odasıdır) iki ufak sofa, bir merdiven altı, harap ev altı (hariçte olan mutfak yıkıl- mışlır ve bü hane haraptır) selâm- lik kısmı elli dört arşın arsa üze- rinde ahşap iki katta, iki oda, bir ufak sofa, küçük ev ev altı merdi- ven altı, ve on arşın arsa Üzerinde bir mutfak ve iki yüz otuz altı ar- şin bahçeyi ve bahçede tulumbalı kuyuyu havi maa bahçe iki kısım- dan ibaret bir hanenin tamamı, Erenköy Sahrayıcedit mahallesinde eski Dostancı ve yeni orta cadde sokağında yeni S8, 58 numaralı iki Üz arşın arsa Üzerinde bir katı kârgir iki katı abşap olmak üzere üç katta birinci katta iki oda, mut- fak, (yüz yetmiş beş arşın arsa Üze- rindedir) bir taşlık, bir hamam (bir kürnalı) ikinci kat: bir sofa, üç oda üçüncü kat: üç oda, bir sofa, hari- cen çimento antre mermer bâvuz fıskiyeli laklı büyük havuz diğer iki havuz (birinde menba suyu vardır) ve bir sarnıç haricen harap odun- luk kömürlük, ayrıca babçe dahi- linde zemini çimento bir ev altı, bir oda, birinci kat: bir büyük oda, it- tisalinde çiçek serisi camları yoktur yanında bir ahır, üstü bir oda, ve bağ kapısınm yanında harap bir odadan ibaret ve terkos dört kuyu etrafı dairanmadar kısmen yeni kıs- men eski duvarla muhat olup otuz yedi dönüm dört yüz yirmi beş ar- şın bahçeyi havi maa bahçe bir köşkün tamamı, Galatada Sultanbeyazıt me de Ara; sokağında eski 11, 13, 18, 17 me 1515, 17 numaralı iki yöz altmış yedi arşın arsa Üre“ rinda kâgir beş katta biri kapucu odası olmak üzere otuz iki oda üç sofa, üç gezinti mahalli bir methal çimento daraça altında iki dükkânı (ortada kapi ile birleştirilmiştir) altlarmda birer bodrum ve yirmi bir arşın aralığı bavi bir otelin tas mami, Yukarda cins ve nevile mevki ve müşlemilâti yazı evali gayri menkulenin alâni müzayedesi neticesinde hizalarında göste- rilen bedellerle müşterileri üzerine tekarrur etmiş ise de mezsür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar on beş gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 3 Eylül 932 tarihine mÜsadif Cumartesi günü arttırma bedeileri haddi lâyıkında görüldüğü takdirde kat'i kararlarının çekilmesi takarıur eylemiş olduğundan talip o'anların yevmi mezkürda saat on dörtten o, beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. (4075) Ibrahim O Et hem EF, 125 6221 Mehmet Cemil EL s60 7135 Seyfettin ve Hakkı B.ler 1560 8131 Ayşe Sıdıka H, Hüseyin Nami B. ki di w SEYRİSEFAIN Izmir - Pire -İskenderi/e postası (Eye) 16 Ağ (Karadeniz) 17 şamba 19 de, izmir - Mersin pösztası (Konya) 17 Ağustos Çar- şamba 10 da Galata rihtımın- dan kalkarlar. (4039) İdarece aşağıda ismi yazılı malzeme münakasa ile satın alınacaktır. Teminat *© 10 dur. Male 188 932 saat 16. 2500 Metre Lâmba fitili 500 Tane Çinko kova 500 ,, Çelik tel tomar fırçası Sustalı yağ ibriği 500 , Çelik tel fırçası 2000 Kilo Kalafat üstübüsü 2000 Tane Lâmba şişesi 2000 Kilo Cilâ suyu (3486) Beşinci hukuk dairesinden: ! Aziz Beyin Beşiktaşta Sel so- kağında 18 numaralı hanede oturan Zater Harım aleyhine ikame iylediği davadan dolayı evrakı dava sureti mumaileyha- nım adresine gönderilmiş ise de gösterilen mezkür haneyi terke- derek elyevm ikametgâhı meç- hul olmasından naşi tebliğ edil. meksizin iade edilmiş ve bermu- cibi talep ilânen rebligat İcra- İ sina tahkikat hakimliğince karar verilmiş olduğundan on gün zar- İ fında cevap verilmesi için tebliğ makamına kaim olmak üzere sa- Mfüzzikir arzuhal sureti mahkeme | divanhanesine talik edildiği gibi gazete ile de ilân olunur, (3667; o Sadıkzade Biraderler Vapurları KARADENİZ POSTASI SAKARY 15'A Pazartesi günü akşam saat 18 de Sir- # keci rhtıwndan (hareketle # (Zonguldak, Tnebolu, Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon ve Rize ) ye azimet ve avdet ede- cektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Meymenet hanı altında acen- talığına müracaat, Tele, 22134 amının Fatih sulh üçüncü hukuk Bâkimli- Zinden: Gaip Ağop Efendinin muta- sarrıf olup mahkememiz tarafın- dan idare ettirilmekte olan Yeni Kapuda Sandık burnu caddesi 26 No. hanenin müddeti icaresi 18-8- 932 tarihinde hitam bula- caktır. Mezkür hanenin 18 8.932 tarihine müsadif perşembe günü saat İl açık artırma suretile ve bir sene müddetle icara verile- ceğinden talip o'an'arın Fath sulh Gçüncü hukuk bakimliğine müracaatları ilân olunur. (3679) 200 ESESES0EPES1E2L222222: İstanbu! & ei fern memutluğundan £ Bir borçdan dolayı mahcuz | ve paraya çevrilmesi mukarrer Beyoğj'unda Ars'an sokağında Kauşi Aparlımanının üst kötin- da mescat konsol, (masa, vesair ev eşyası 18832 tarihinde saat 11 den 12 ye kadar açık arttır. maya konulacajımdan isteyenler rin mahallindeki memurias mü- ıcaatları ilân olunur. (3671) Mağ ik i —— wi