27 Ekim 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

27 Ekim 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

Sayıfaz12 bak Nörvecyanın Halis Morina Balık Yağının Baş Mahsulü VAKLI 27 Teşrinievvel İ > Doktorlarımız Doktor — Operatör Ahmet Asım Doğum ve kadm hastalıkları mütebassısı Muayene: Ortaköy, Şifa yurdu eması karşısı) Tel, 4,2271 — 4,1960 Doktor Aristidi Muayenehanezi: Emininü: Eminönü kan 3 üncü kat Nos Doktor A. Kutiel stalrklar tedavihan Diş doktoru İ Arşak Sürenyan Bayoğlu İstiklâi caddesi numara 303 Mis apartımanı. Müracaat; 'anrdan maada her £ yo kadır. Telefon 40424 Cih ve zührevi hastalıklar mütehasesı Doktor Bahaettin Şevki Babınli caddesi Meserret oteli karşımda Avni Bey apartıman, Sabahtan Akşama kadar Doktor Emin Şükrü Dahili & MN İstanbul ali cn talıklar mütehamsısı £ türbesi, Hah 10. Telefon muayenahs- — Telefon ev; 4 “Her gün öğleden sonra saat 14—18, Üroloğ - Doktor Feyzi Döbrek, mesane, idrar yolu hastaları mütehaaamı Beyoğlu, Tstikik) caddesi Elhamra ürolöğ - Operatör doktor Fuat Hamit Fuat Fehim Cumartesi — Pazartesi — Çarşamba ve Perşembe günleri öğleden sonra basta- ui kabul eder, Çağaloğlu, Zeki Hey (Sitil apartıman) No 6. Tel, 20164 Doktor Feyzi Ahmet Gilt, zührevi ve tenasül hastalıkları ban numars: 4: Car hasta Kabul olunur, Doktor Bâsri sokak No, (8) 518 e kadar )Al caddesi No, 103 | | Uroloğ Doktor Hakkı Rüştü Idrar ve Tenasii yolları birinci snıt mütehnassı "PARİS, den Diplome İstiklâl Caddesi Yildiz apartıman No. 393 Doktor Ihsan Arif Cerahpaşa hastahanesi förar yollâm mütohassısı operatör Muayenehane: Cağaloğlu bitişik. Na 30. Telefon «czahanesine 2:04. “Bant 15 — 18 hasta kabul olunur... Doktor Kapikyan Muayenehanesi: Sirk, Muradiye Operatör - ürolog doktor Mehmet Ali İdrar yolları hastalıkları o mütehasemı Eminönü (Sabik Karakaş) (o hanına siştir. Cumadan zosada her gün hastalarını kabul ve tedavi eder, Diş tabibi Mehmet Rıfat Paris darültünunundan #ezün Çağaloğ'u Halk Firkası karşısında Sıhhi apartman No. (7) Doktor — Operstör Nuri Mahmut Doğum ve kadın hastalıkları mütohassım Muçkada: Silâhnre caddesi Berna a- Partımanı, No. 1. Telefon 43562. (4984) Doktor Osman Şerafeddin Muayenehane: Cağaloğlu, Nuruosmaniye ciddesi Na. (19) Telefon 20808 Doktor şat Hüseyin boğaz ve Diş Tabibi P. Şamlıyan Beyoğlu, İstikidi caddezi No. (28) (Mulenruj yanımda, Muayene saagi: P —i2veli —21 Doktor Robert Behar Doğum, Kadm hastalıkları mütehassısı Beyoğlu, Allıncı Dnire Saadet apartı- Diş Tabibi Yervant Arşak Ağacimi, İstiklâl caddesi Ma- pulo apartmanı No. (84) Kocaeli Vilâyeti Daimi Encümeninden: Adapazarı - Arifiye yolunda yapılacak 4386 hira bedeli keşifli tamirat teşrinisaninin 2 inci çarşamba günü saat on beşte ihale edilmek üzere alenen münakasaya konulmuştur. Talip olanların mezkür tarihte yüzde yedi buçuk nisbetinde muvakkât teminat mektubu veya banka makbuzu ile vilâyet daimi encümenine ve şartnamesini görmek istiyenlerin encümen kalemine müracaatları. Tasfiye (5603) Dolayısile Akıllara hayret veren UCUZLUK SERGİSİNE KOŞUNUZ Sultanhamamında BALCILAR MAGAZASINDA AÇILDI ai LA i ,Cünbüş il Dünyanın en güzel ve en ratik sazıdır. FABRIKASI İstanbul No, a Lo ül agi Istanbul dördüncü icra memur- luğundan: Tamamına 420,000 Beyam 39-41 ! lira kıymet takdir edilen Beyoğ- lunda Hüseyin ağa mahallesinin eski ve yeni caddei kebir ve Tiyatro sokaklarında eski 190-1 ilâ 16-20-21-1 ilâ 6-17-18-19-25- 22.1 ilâ 6-23-24 ve yeni 170, | 172, 174-4-68-19 numaralarla murakkam senetden 2306 zıralı sırf mülk kayden maa oda de- kâkin ve mağazaları ve balen Beyoğlunda istiklâl caddesinde | Tokatliyan oteli ittisalinde köşe başında ve diğer tarafı Balık pazarına müntehi Tiyatro sokağı denilen sokak üzerinde gerek Caddei kebirde ve gerek Tiyat- ro sokağı ile pasaj dabilinde üzerinde odaları mevcut 25 bap mağaza ve dekâkin ve bunların fevkinde 3 katta pasaj dahilinde 2 ve Tiyatro sokağile girilen 3 methalden çıkılan elektrik ile su tesisatı mevcut 18 apartmanı müştemil Site döpera, namı di- ğer Hiristaki hanı ve pasajı denmekle maruf han ve pasajın 10 hisse itibarile Aliye Hanımın mutasarrıf olduğu bir hissesi mumaileyhanın Mösyö Konrad Vogele olan borcundan dolayı açık arttırmaya vaz edilmiş olup 30 Teşrinievvel 932 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik e- dilerek 19 Teşrinisani 932 tari- bine müsadif. -Cumartesi günü | saat 14 den 16 ya.kadar İstan- bul 4 üncü icra dairesinde açık arttırma suretile satılacaktır. Işbu gayri menkul ssesi ikinci arttırmada 38,400 lira be- delle Halide Hanım uhtesinde bırakılmış isede ihbara rağmen arttırma bedelini teslim etmedi- ğinden üstünde bırakılma kararı bozularak 124 üncü maddeye tevfikan tekrar ikinci arttırmaya vaz edilmiştir. 929 tarihli icra kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmayan ipotekli alacaklı- lar ile irtifak hakkı sahiplerinin ve diğer alâkadaranın işbu bak- ile faiz ve mas- rafa dair iddialarını ilân taribin- binden itibaren 20 gün içind: vesaiki müsbitlerile memuriye- timize müracaatla kayit ettirme” leri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaştırmasından hariç kalırlar. Alâkadarların işbu mâddei kanuniye ahkâmına göre tevfiki hareket eylemeleri ve talipieri yevm ve vakti mezkür- da İstanbul 4 üncü icra dairesin- de hazır bulunmaları ve fazla mulümat isteyenlerin 930-579 dosya numarasile memuriyetimi- z6 müracaat etmeleri ilân olu- nur. (5070) Dr. Ibsan Sami öksürük şurubu Öksürük ve nefes darlığı boğmaca ve kızamık öksürükleti için pek te- sirli Mâçur. Her eczanede ve eöza depolarında bulunur. - Kira mukabilinde borç para Senevi kirası (1000) liradan aşağı ol- mamak ve şerefli mahallerde olmak; şartile emlâki olupta kirasını karşıbk göstererek (ehven fsizle) borç para almak istiyen- | lerin Galatada Mehmet Ali paşa hanında (#1) numaralı” yazıhanenin tevessutuna müracaat eylemeleri (4850) 29 Birinci Teşrin & İ Beynelmilel tasar“ para yatır. geren se masa sansa saree EEY Sirkeci adresi 15 kuruş- luk posta pulunu havi mektupla sorulacak her iş için malümat toplar ve verir. (4944) Iş veriyoruz EMLAK ve EMANET YURDU Marangoz, dülger, duvarcı, betoncu, sıvacı ve rencberlere iş bulur Sirkecide paket Postane- si karşısında Mizanoği han N.o 5 (4882) Istanbul Yedinei İcra Memurtuğundan: Satdmaşma karar vefileri İstanbuldn Ko. hen banmda börçlu Eftim Meryan efendiye ait muhtelif hane eşyası söba, gardırop bü To ve yazıhane ve saire teşrinisaninin birfnsi aslı günü saat onda Kohen hanında birinci Katta satılacağından mahalli ezkörda ha sr bulunacak memuruna müracaat çlunma- gı Hân olunur. Bir alacağın temini gimnmdü mahçuz ve paraya çevrilmesi mukarrer olan miceddet Bahibinin Sesi markalı gramofon makine - İ leri ve buna müteallik emval ve eşya 8 T. Sani 1992 tarihine milsadif salı günü sant 11 — 12 de Beşiktaşta tramvay csddesin de 18 No. lu mağazada açık arttırma sure- tile aatılacağından talip olanların mezkür gün ve saatte mahallinde hazır bulunacak memuruna mürasaatları ilür, olurur, İstanbal İkinci İcra Memurlağundan: ruf günüdür Bu hafta bütün medeni memle ketlerde tasaıruf hesapları artâ Türkiyenin bu savaşta geri kalma masını istiyorsan, sen de kendin? Ziraat Bankasındi bir tasarrui hesabı açtır Eğer bir tasarruf hesaburijp varsa, ona bir miktar dahdii Damlaya damlaya göl olur: Ak akça, kara gün içindir. Atalarımızın bu güzel söz lerine lâyık vatandaşlar oldu &umuzu gösterelim. VAKIT Günedelik, Siyasi Gazete İstanbul Ankara Caddesi, VAKTT Telefon Numaraları Yazı işleri telefonu: 24379 İdare telefonu : 2s Telgraf adresi: İstanbul — vakif Posta kutusu No. 46 Abone bedelleri : Türkiye Ecnebi Senelik 1400 Kr. 2 OE 6 aylık 3 ayik 1 aylık 00 150 ilân ücretleri : Bezmi “iânların bir satırı 10 Kur Ticari, Mlbların bir sdtiri 125 o Ticari ilânlarm bir santimi 25 Küçük Iânlar: Bir defası 50'iki defam 60 üç det, ülirt defası 75 ve on defne 100 Kur. üç aylık ilân verenlerin bir defnas repdir. Dört satırı geçen Hlânların “ antırları beş kuruştan hesap edilir. YAKIT MATBAASI — 1SPANBÜ” SAHİBİ; MEHMET ASIM Umumi Neşriyat Müdürü; FIERBİ 5 i e a / Te GL.