16 Haziran 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

16 Haziran 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

—ı> —VAKIT 16 Haziran 1933 —— Ankara Nafıa “> . ... Başmühendisliğinden: Bedeli keşfi “83431,, lira “4İ,, kuruştan ibaret Ankara-Kı- lcahamam yolu üzerinde “95,, menfez ile bir kısım şosa inşaatı 10/Temmuz/933 pazarlesi günü saat 15 te ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakassya konulmuştur. Talipler şeraiti an- lamak için her gün Başmühendisliğe müracaat edebilirler. Münakasaya girmek için “6257,, buçuk liralık teminatı mu- vakkate makbuzunu, veya muteber bir bankanın kefalet mektu- bunu, Başmühendislikten alacakları ehliyeti fenniye vesikasını, Ticaret odası vesikası ve itibarı mali mektubunu teklif mektu buna leffetmeleri lâzımdır. Münakasa ve ihale kanununun 10 uncu maddesine tevfikan hazırlıyacakları zarfları ibale gününe kadar Vilâyet Daimi encü- meni Reisliğine vermeleri ilân olunur. (2746) Büyük TAYYARE Piyangosu 15 inci Tertibin 3 üncü keşidesi 11 Temmuzdadır. Bu keşidede Büyük ikramiye 100.000 Liradır. Ayrca: 25.000, 15.000, 10.000 Liralık büyük ikramiyeler ve 50.000 Liralık Mükâfat Vardır Uyuşturucu Maddeler Inhisar Idaresinden ; 8 Haziran 933 tarih ve 2253 No. lu kanunun muvakkat mad- desi mucibince 1933 senesinden evvelki seneler mabsulünden el- Terirde ham afyonları mevcut olanlar 23 - 6-933 tarihi akşamı- na kadar bulundukları mahallin en büyük mülkiye memuriyetine aşağıda sorulan suallerin cevabını ibtiva eden bir beyanname vermeye mecburdur. Beyanname sureti : (Verilen makamın ismi) vamtasile uyuşturucu maddeler İnhisar İdaresine : Malı yedinde bulunduranın ismi ve adresi *----- ..mseseassenanean Malın bulunduğu yer ssasssrssesessssss Malın miktarı (kilo hesabile)...... es Ticari evsafı (kabil olduğu kadar) sesessrssssx ss 05205225 Beyanname verme tarihi (o Malı elinde bulunduranın imzası 25 kuruşluk pul Bu beyanname malın bulunduğu yerde tanzim ve ibraz edilir. Işbu beyannameler iki nüsha olarak tanzim edilecektir. Iki nüsha da mahallin en yüksek mülkiye memuruna ibraz edilecek ve ikinci nüshanın altına mezkür makamın | inci nüshayı aldığı- nı kayt ve aldığı tarihi resmi mühürle tastik edecektir. Musad- dak nüshalar mal sahibine iade edilecektir. Beyannamesi verilmiş 1933 den evvelki seneler mahsulü olan ham afyonlar yalnız 31 Kânunuevvel 1933 tarihine kadar sahip- leri veya bunlardan satın almış olan kimseler tarafından ihraç edilebilecektir. Istanbul veya Izmirde beyannamesi verilmiş olan mallârı satın alacak olan kimseler mübayaayı müteakip bu beyannamelerle bulundukları maballin inbisar İdaresine müracaat ederek kayıt muamelesini yaptıracaklardır. İhraç limanları olan İstanbul ve İzmire sair yerlerden vaki ©- lacak sevkiyat, beyannamesi muhteviyatına istinaden maballin en jüksek mülkiye memurluğunca verilecek olan imrariye ile, yapılır. 3) Kânunuevvel 1933 tarihine kadar mallarını ibraç etmiyen- ler bunları inhisar idaresine teslime mecburdurlar. Uyuşturucu maddeler İnhisarı kanununun 7 inci maddesi mu- cibince şimdilik Istanbul ve İzmir limanlarından Afyon ibraç e- dilebilecektir; Afyon ihraç edenler ihraç etmek istedikleri mal- ların beyannamelerini idaremize ibraz etmeyince ibraç müsaade- si verilmiyecektir. (2733) Posta T. T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünden: 1 — Mübayaası muktazi 50,000 tane 2 numaralı porselen fincan kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Mezkür fincanların 17-Ağustos-933 tarihinde ihalesi ic- ra edileceğinden taliplerin şartname almak için her gün şartna- medeki tarifat dahilinde ibzar kılınacak teklifname ile teminatı ibtiva edecek zarfları tevdi için de mezkür tarihe müsadif per- şembe günü saat 14 te İstanbul'da yeni poslabanede satınalma komisyonuna müracaatları. (2679) | Devlet Demiryolları ilânları | Devlet Demiryolları idaresinde tahminen 10 ton kadar balye haline konmuş kırpıntı kâğıtla takriben 15 ton kadar yaprak halinde hurda kâğıt mevcuttur. Bunlar 26:6-933 tarihine müsa- dif pazartesi günü saat 15 te bilmüzayede satılacaktır. Talip olanlar pey ukçelerini bamilen yevmi mezkürda Haydarpaşa ma- ğazasına gelmeleri ilân olunur. Arzu edenler her gün mevcut kâğıtları görebilirler. (2767) idaremiz için pazarlıkla satın alınacak “9,, kalem sarı bal- mumu, civata, mikrafon levha kömürleri, cereyanı daimi pirizi ve fişi, Vestinghavz irtibat, hortun başlıkları için lâstik rondela, Parafin ve saire gibi muhtelifülcins malzemenin pazarlığı 21 6933 tarihine müsadif çarşamba günü mağazada icra kılına- cağından taliplerin yevmi mezkürda saat 9 dan 11 e kadar is- batı vücut ederek tabriren fiat vermeleri, bu baptaki malzeme- nin müfredat listesi mağaza dahilinde asılmış olup nümune geti- rilmesi icap eden malzeme için pazarlık günü nümunelerinin be- raber getirilmesi, nümunesiz tekliflerin kabul edilmiyeceği ilân olunur. (2766) Istanbul Belediyesi ilânlar Beher metro murabbama 175 kuruş kiymet konulan Fatih yangın yerinde Monla Hüsrev mahallesinde 66,26 metro murab- baı Belediye malı arsa satılmak üzere açık müzayedeye konul- muştur. Talip olanlar şeraiti anlamak üzere her gün Levazım Müdürlüğüne, müzayedeye girmek için de 9 liralık teminat mak- buz veya mektubu ile 6-7-933 perşembe günü saat on beşe ka- dar Daimi Encümene müracaat eylemelidirler, 12762) Beyoğlu Belediye Dairesinden : Kasımpaşada Seyit Ali Çe- lebi mahellesinin Mahmudiye nam diğer Nisa mektebi binasının enkazı sâtılmak üzere açık müzayedeye konulmuştur. istiyenlerin şeraiti anlaşılmak üzere her gün daire muhasebesine iştirak ede- ceklerin takdir edilecek bedelin yüzde yedi buçuk nisbetinde teminat akçesi daireden alacakları irsaliye ile bankaya tevdi edil- dikten sonra rlacakları makbuzla ibale günü olan 10-Temmuz:933 tarihinde ve saat on beşte Encümene gelmeleri. (2764) “TURKİYE | ZİRAAT, BANKASI BiRİiKTiREN o RAHAT-EDER a Ademi iktidar ve” gevşekliğine karşı en müessir deva servo? ri) lardır. Deposu, Istanbul'da Ali Rıza Merkez eczanesidir. 150 kuruş posta ile gönderilir. İ 17 - Haziran -33 den baren tatbik olunacak A” ve Yalova hattı Yaz tâ” iskelelere asılmıştır. İstanbul İcra Hâf”” liğinden : yil Yeşiiköyde Mühendis sokağın” İl maralı hanede Ikamet emekler ikametgAhları meçhul kalan VIktö keşyan ve Anber Karagözyan Hst 4 Missedarı bulunduğunuz Yeşi hendis sokağında 24 numaralı ha” çö hizardar Mihran Apikyan si Efendiye borcundan dolayı sat e yini cihetine yidileceğinden yEVMİ 1 olmuk üzere taylı olunan 6—T mnlsadif perşembe günü sani Ji © Jern; tetkik merelindn bizzat Vİ” yel hazr bulunmanız lâzim geleceği * relte ademi huzurunda yürufi* takibat ifa olunarak sateş tarzi macağı tebliğ makama ale “e linen tebliğ olunur. i Sahibi: Mehmet AS pi ” Neşriyat Müdürü! VAKIT Matbaası — “5