31 Ocak 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

31 Ocak 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Bu Hafta dağda bir hafta .. i Ankara - Istanbul Beşiktaş | amman | G. Saray Ke Ge n hafta liğ maçlarının bi- sa bir Güç | de tehir edilen maçların yapılma i Ki sına karar verilmişti. arip bir te- imhu: | ii uhab- | sadüf olarak şampiyonluk hakkın- ke da en kestirme kanaati verecek bir | z çe çe | aç, bu tehir edilen maçlar ara: z Ki la 2 p g iri mda bulunuyordu. Bu maç Ga- eaii cil m mer Ulud ağda kayak vi gün |yaları kara ailem miz ge -İ tat tasaray Beşi en ene Altınordu Muhafız gücü birinci takımları le- reket bunu düşüne! di Ankara, (VAKIT) — Anki tik, ç ha çok alâka dır üs , ) nkara | Mehmet, Mehmet, Mi 1 içtikçe daha ç RE etik” Ka teli Yerini ale slm Dün futbol heyetinin gönderdi” | futbol heyeti Ank " et, Muzaffer, O- Böreği hakta Ve dağ, sık sik sporcu kafi- başladık. Bu cidden yorucu bir. işti. Di ği el anlıyoruz z ki, bu kar- l he i Ankara muhteliti A: guz, Fahri. »ekte- ” ; z ni , prak- feleri tarafından gezilmektedir. da bir müddet devam etti. belik ki,| şılaşma önünmüzdel i Cuma günü ibi ye va kurban bayra Hakem, Ankara Gücünden Hik- Z Galâtasaray klübü atletizm şu- |eşyaların hepsini yukarı götürmek imkâ öyünde yapılacaktır. Ehem- yapması için İstan- | met Beydi. Her iki takımda bu se- t ni yok. İkinci imdat evinde mola veril- > bul futbol heyeti teklifte bulun- ci d ne ilk maçlarını yaptıklarından iki ii anilar ndaldan | vinde düşündüklerimizi yar ai sinin de k hal da bir fi ma İs sinotlarını bize gönderdi. Spor kurtulmak için « eşyaları. denize - atmak| ax ; siyon yarın yaz-| © Türkiyenin en kuvvetli üç mm-| k; > e se il vi ie z - v vr ilde: kel sikin mak istiyoruz. ir yoktu. mordulularn çol apur. tu gençlerimizin zevk ve alâka ile pimerbenirefin dez BENLE | stanbul mumtakası Putbot izmire takasından biri olan Ankarada | çalıştıkları, Muhafızındat m yasa o kl a b — Yalnız elzem 202 alınacak ve sırt-| tinden: 2 şubat 934 tarihinde yapılacak mn- ei bir muhtelit takım çıkari- | Bürhan, Kemal A Zi İçi Ağlayan larını um MK ii ei a çanta sela — ğa iri — tan ae alemin El br Kü labilecektir. Geçen sene kongre| rgun, a gibi at e arın boş çanta- sim sal e v İğ Yoruz: larla gelip bunları alacağız. Bü mecbu-| fim Bi Fenerbahce B. takımları, aye mâçlarında Ankara muhte- | ir id la İri vaziyete eh ok sıkılan İngiliz Mister | “1g 2 yenerbeçe; sahasmdnz Saha kom iti ile Ank Sli en ve ıkısa | gigy yg ott oldu... Büyük bir seyahat valizi ve| seri Salâhaddin “B. berabere kalmı çın | ilde sahaya çıkmıştı. Ban de #kiler ikisi ia ari va Ee vi rt vi? çantası getirmişti. İçinde ne- Saat 11,30 da Galatasaray — Beşiktaş | TEVCaNSi sı İs pers li, Ve çiz vii ipi rp 2 2 1 öze k di ar ip vari EE “Yalnız madamının banyosu| B: takımları, hakem: Ahmet Adem B. anbul muhteliti kendi sahaların- : mordulular asker olduğu teşyie - gelmiş. üç | nz Saat 18,15 de Kasımpaşa — Anadolu bi- : ” için soliçlerini Muhafıza karşı oy- eci,. , Vapurun rinci takımları, hakem Cafer B da en kuvvetli ve Ankara 1 Mid y fökat kim.) Mister Seotte'un eşyasından hangisini © 15 1 Galatasaray — Besiktaş bi- | muhtelitini ancak bir si geen terme GREEN ai alacağını, ne leri hş bin bi ir te- yine zmir spare Nuri yenebilmişti. O zaman a bagli: vin mevkiinde oynıyacak olan İh- lütle alması, bırakması, titreyen eli- ihasımda: “Saha Komiseri r Mi ei da hi Iduğ bir | Madanya ile Istanbulun arasını 4, mille Ee meye ye seker **"| | ne kadar Ankara futbolü daha-iyi | Sen Slam se v. m yet beş snat iii Fakat i > Saat iğ — Eyüp B. Ta- | bir vaziyete girdiğinden bu sefer 4 e Yaaa basarken otele varabildik;.. kala e Adnan B. 5 Muhfızın tazyiki altnda devam Bir mim iz daha iyi derece ama ümit e e 2 . aya. & — Suleymaz | dilmektedir. Bu PN ir b ıkımları, hakem: Halit Gali dr e silim GE ö 13 20 ön Kasrmpayb DU pe de iştirak ek etmesi .. den neticesini verdi. ürer la €- SES yö pikap yene Altınordu kalecisinin hi azı ğer ve e kış sporları-|du ki, düşünüyorum, a Kristof Ko-| takımları, hakem Ali Rıdvan B. zu edilmektedir. isinin hasi | ? itmeye başladığı bu an-İlomp se sular üzerinde çalkandık- ünü Jstiklâl sahasında istifa ederek ilk gollerini air e e Ne vapur e seferlerin intizamı|tan sonra karay vi görünce onlar “kadar veee edildi. İlk lar. Bu golden sonra ord bil. İve kafilelere kolaylık gösterilmesi ehem-|**” Bois ii bin birinci tek aha düzgün ve hâki iğ ları- © İmiyetle mazarı dikkate alınacak şeyler-| 31 Pazar: z nkaya birinci takımile it geli lar... imizi tahayyü-| gi am a Muhafız kalesini (o iyici * —İdir. Vapurda dert anlatacak bir mal 933 sei li üşünü z şönniğis zorladılarsa da atılan şütleri kale- ık. Süvari bizi kâtibe, kâtip de ka kalkayere ci Vasfi kürtakıyördu. dibe? sale. © İvarota gönderdi. Kamarota (kamarot e-| Ahmet Çankayalılar baştan ai darafiildl bl Api kez; (| (cndi) dedim, kızdı. Elinde balık dolu söylüyor. Frtim nihaye ar hâkim bir oyun oy-| |. itimiğükereili 0 İbir tabak vardı; (metrdotel) diye baş-/20 gün ii dışarı bir adım atama nıyarak 1 ibi çok büyük bir | '€T aras m ie istedim, sert bir vaziyetle sözümü pray i ü farkla galip geldiler. Çankayanın Altın orduluların açık oyu! me- kesti: 'n Alman gençleri var. Bugün onlar sekizi 35 seçe ekleriz. Fena değil.) daha fazla gol yapmasına > dan istifade eden Muhafızlar çok en metrdotel iin ban kemin- a dönüyorlar. Sabah otelin etra En yakın köyün 20 kilometre uzakta ol-| por kalecisinin fedakâr oynaması ikinci göllerini yaptılar. Birin: İz Bkğu dedi. Vapur kumpanyası- bei ezildi. Herkes kendisinde acemi- mani oldu. devre böylece neticelendi. İkinci cn ikktini celbederim. iğ bir iri gös le. kendini satınıya, İkinci maç Muhafızgücü ile Al- devrede all hâkim oy- ğini Böyle vapurlarda bu kadar yüksek rüt- ». Düşen Vi ö lal tın. arasında yapıldı. T. namasına rağmen gol çıkaramadı- ; beli > mr pr, değildir. İn- > am mili mühim İm lde i ri kes-| lar Şu suretle teşekkül Giyin? lar. san mahcup vaziyet ıyo eri takıyo: vir ç : r İ 29 kânümuevvek cuma: koptu v «Köni hafızgücü: Vasfi, Bekir, Ke- || © Gene Muhafızgüçülüler Altı | mal, Bürhan, Sabri, Ziya, İ nordu aağik Rıdvanın sakatla- sada geçirdik. e a Oy gerer yukarı dağın çıkıyoruz... e yollardan katırlar. Ayağı fena halde in kişi varız. Nereye |ya çıkarıyoruz... Koru pres. e. boylu ıstırap ari insan m. Hades ei “Ata nordu: Mahmut, Rıdvan, | tılar ve oyun 0 —3 Muhafızın ga- Hakkı, İbrahim, Niyazi, Mehmet, lebesile bitti. E.G. Eşyalarımız kestirm. la rı gidiyor. 15 yn değil.. “Karınlle.. İşt ten anlıyan Mister | kesafeti bilir. Kar uzdan |20 gün ayağa basa ai vi söylüyoı İ si | çok evvel karşıladı. Deldi vel Bu gece yıl başı, biz ne yapacağız. bisi .. e a Ba ek Gİ ” d > y z 1 nak © otobüslerin tekerlekleri patinaj yapmıya Elimizde Bursalı İhsan beyin meşter pe Frans zsüvarileriBerlinde kazanıyorlar rşi- başladı.. Zincirler rağ Nafile... tel vi konserveleri var. Bunlar Mösyö ve Mi Ce- lekler bir metreye yakın kar içinde.. Vi-İdam Scotte, Bülent ve ben bü bir Sant 12... Biraz başım dönüyor. bi. | “eğe ok tehlikeli sü 14 kilomet- İrea kurduk, Madam Kastelno yatak- lundu muz odaya bakıyorum.. İki İndik.. Kimimiz (tan içtim. ya şti ediyor. Yılbaşı heyeti (19 aldı, ter ibiyesi süratle bir karar verdi. Mös-|P ancak yapmıştık.. eli taktı, bir kısmı omuzuna / üdük... Sesi ii Karabelin İbi cotte, Bülent ve ben aşağı Ki beli ineceğiz ve nevale, içki tedarik edeceğiz. b E geçireceğiz.. İyi, fenni ve tam yer indel bin Yapılmış bir mc yer. Arka kaya İcap ederse köyleri bile basacağız. Der- ren çay içiyoruz.. Yemek yiyoruz.. Bir saat hal skilere balmumu sürdü v Tabanca- nda kikada ane eği sökük ci cani yan sonri ei vinin civarında ski tecrü-|lar ihtimamla' dolduruldu. az di ara: dil aşağı doğru gidiyoruz. via bik yani beri yn. Ormanların pad dalya yerine oturduğum karyola- Yı geri| evvel hareket eden Hitler yun Alma: eril N güzel me yaptık. Bursalılar iki mir Biz 10 kişi kaldık. gençlerine yetişiyoruz.. Tam bi m Gmartnsi dakikada Karabelindeyiz.. n gibi ski W si > olmıyai al için ber bir rekorldü: 3 Erken yola çıkmak istiyoruz... Eşyala- opar si Kü- rı götürecek katırlar. meydanda yok. “*f ,. Allah bizimle beraber... Karabe çin (11) e kadar bekliyoruz... Nihayet iki di iki tavuk, üç şişe mii ye por- ok» katırcıyı adeta zorla ikna ederek eşyala- takal bulu i ri iu dl besi Karat belinden aş ıyoruz.. Gece Ulu ağı sar- . rı terli ar rr Biz skilerle ii kasi dr Sardı ama çıldırti cı bir mehtap, yoru- Berlinde yapılan süvari turnuvalarına iştirak eden atlar iki da yı yoruz. Çok gi İcu çıkişımızı ğı bir tenezzühe çevir» pek ziyade dikkati çeken Madam "Opel'in dört beyaz atı Berlin, 30 (A.A.) — At yarış-| zim Durand, Bizard ve de Castries Ka .H den tırlar kara batmıya başladı. Hayvan-| ik Geçerken imdat evinde bıraktığımız N Vedat Abuf van li sai gelip geçiyor. O kadar ki, Jeşyanm b büyük bir kısmını dn larında, Franaca takımı amda A ar em bn — muvaffakiyet kazanmıştır: Mülâ- sırtımıza paralarından vazgeçtiler. Eş yüklü yoruz... Ve artık kabil olduğu ka- — Devamı yarın —