25 Mayıs 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

25 Mayıs 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

8 — VAKI1 25 MAYIS 1934 Maceralarından : Balonlardan düşen mermilerin Yılın geçen gürleni Yılın kalan ş, Bu bombardıman ördu. Zeppelin tl çok hafif duyulan bir ka digi e li os damıza fali — Ear yavrucuğum.. sert kararan gözlerini çıkmağa hazırlanan bütün doğru doğru gitmeye başlamıştı. Hizmetçiyi “çağırdı. Yanan yerler, neye gönderecekti. bir şey göndermedi. dı, mış ve orada dekiler, ve bir halde, yük ortasında Bahçe kapısmın yanında eme indi. Bavulunu Bahçe kapısmı yokladı. Aralıkti: Garip! Bu kadın, Naciye Gözleri '— Ben henüz yirmi tün seyahat bir fırsat ZAYİ vilâyetinden sini ir. Aradan yarım saat “8. Rosario Şekerci han muştı. seyin Ali $ Nüfus tezkeremi zayi Yenisini erkeğin Gözleri büyüdü, beyni di Rosario vapurunun nıf yolcuları ertesi günü Babik seçilemiyen bir her Bu kadının madam iz Kendisi iile konuşuyor bir entari vardı. tesadüf pıyordu. telbahirine ti. tasıl ter Anadolu | Anadolu 11 Anadolü Ti Mümessil A ru gitmiş ve bavullarını 1998 Mü 4 yığdıktan sonra şoföre: Bakdat. — Otel Emperial emrini ver mişti. Doktor“ Operatör Fakat bu taksi hmet mağa başladı. Doğuni'va kadın hastalıkları Düşündükleri nasıl da” çikmişte mütehassısı — Çoktan... ve otada köşe evin önünde dur - muştu, Madam Şorney orada mobilden çıkmıştı. Eşyası gınlar çıkardığı görülüyordu —23— biseşini rım saat geçmişti. tini yanı itimat sistem bavullarındaki büyük bir sarı gözlük ona tam bir dın tipi vekmileti, “Eizabet vinin arka çıkmıştı. Orada kendisini bir taksi onü ei alirim otelin allettidikden sonra Orada ile şunları Amerika mükellef dine al telefonla dokto; mıştı. D: mişti. ir otelin Tuşmağa karar vermişti. Kız asansordan mişdiki: — Bonjur avuyelarını uğuşturarak ki: olduğunuz tasavvur dum. dım etti de tanıdığı hiç hatırıma ti, Sirkeci istasyon” sında