2 Kasım 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

2 Kasım 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

2 Teşrinlsan! 1934 İ ÇAPA MARKA Pirinç unu fabrikasının yeni bir muvaffakıyeti Bugüne Okadar İngiltere ve Amerikadan yeni ithal edilen Kuvakeroçu, yani ezme tane yulafı bu kere memleketi- mizin em olgun yulafndan imale muvaffak olan ÇAPA MARKA Bu yeni bizmeti de şeref Juyarak muhterem halka arzeder. Istanbul 4 üncü Icra memurluğundan : Emniyet sandığına (1600) liraya mukabil birinci derecede ipotekli olup tamamına (98TI) Tira kıymet takdir edilen Boğaziçi Kandilli mahallesi Kandilli caddesi Rıhtrm yolu eski 42 yeni 25No, lumaa bahçe ahşap yalı açık arttırmaya vazedilmiş olduğundan 5-12- 934 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma bedeli kıy - meti muhamminenin 9075 ni bulduğu takdirde müşterisi üzerinde bırakılacaktır. Aksi takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma 15 gün müddetle tecdit edilerek 20-12- 934 tarihine müsadif Perşembe günü saat 14 den 16 ya kadar keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttırmasında arttırma bedeli kıymeti muhamminenin Sp 75 ni bulmadığı takdirde satış 2280 No. h kanun ahkâmına tevfikan geri bırakılır. Satış peşin- dir, arttırmaya iştirâk etmek istiyenletin kiymetli muhammi - nenin Sp 7,5 nisbetinde pey akçesi veya Milli bir Bankanın te- minat mektubunu hamil bulunmalârt Izımdır. Hakları Tapu si- cilli ile sabit olmıyan ipotekli alacaklarda diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarmı ve hususile faiz ve ma- sarife dair olan iddialarını evrakı müsbiteleri ile birlikte ilân tarihinden itibaren nihayet 20 gün zarfında dairemize bildirme- leri lâzımdır. Aksi takdirde haklarr Tapu sicilli ile sabit olmr- yanlar satış bedelinin paylaşmasmdan haric kalırlar müteralkim vergi, tenviriye, tanzifiyeden mütevellit Belediye rüsumu med- yuna aittir. Daha fazla malümat almak istiyenler 15/11/934 ta- rihinden itibaren herkesin görebilmesi icin dairede aerk bulun- durulacak arttırma şartnamesi ile 934/2009 No. İr dosyaya mü- racaalla mezkür dosyada mevcut vessiki görebilecekleri ilân olunur. (7356) Istanbul 4 üncü Icra memurluğundan : Emniyet sandığı namına birinci derecede ipotekli olup tamamma (1914) Bira kiymet takdir edilen Kartal OMaltepesinde eski vapu iskelesi (sokağmda eski 519/10 mükerrer yeni 338/11 numaralarla mürakkam maa bahçe bir bap müfrez hanenin tamamı açık arttirmaya vazedilmiş olduğundan 3-12. 934 tarihine müsadif Pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma bedeli kıy - meli muhamminetin 9075 ni bulduğu takdirde müşterisi üzerinde bırakılacaktır, Aksi takdirde en son arttramn taahhüdü baki kalmak üzere arttırma 15 gün müddetle tecdit edilerek 18-12- 934 tarihine müsadif Salı günü saat İten 16 ya kadar keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttırmasında arttırma bedeli kıymeti muhamminenin $p 75 ni bulmadığı takdirde satış 2280 No. İs kanun ahkâmuna tevfikan geri bırakılır. Satış peşin- dir, atttırmaya iştirâk etmek istiyenlerin İuymeti muhammi- nenin (4 7,5 nisbetinde pey akçesi veya Mill? bir Banltanm te- minat mektubutu hamil bulunmaları lâzımdır. Hakları Tapu si- cilli ile sabit olmıyan ipotekli alacaklarda diğer alâkadaranın ve İrtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve ma- sarife dair olan iddialarını evrakı müsbiteleri ile birlikte ilân tarihinden itibaren nibayet 20 gün zarfında dairemize bildirme- leri lâzımdır. Aksi takdirde hakları Tapu sicilli ile sabit olmı- yanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar müterakim vergi, tenviriye, tanzifiyeden mütevellit Belediye rüsumu med- yuna aittir. Daha fazla malümat almak istiyenler 15/11/934 ta- rihinden itibaren herkesin görebilmesi icin dairede acık bulun- durulacak arttırma şartnamesi ile 9342808 No. lı dosyaya mü- racaatla mezkür dosyada mevcut vesriki görebilecekleri ilân olumur. (7354) Osmanlı Bankası Türk Anonim Şirketi, — Lesis tarihi: 1863 Sermayesi: 10,000,000 ingiliz lirası Türkiyenin başhca şehirleri ile Paris, Marsilya, Nis, Londra Filistin Suriye ve o Mançester'de, Misir, Kıbrıs, irak, oİran, ve Yunanistan'da Şubeleri.. Yugoslavya, Romanya, ve Yunanistan'da Filyalleri vardır. Yeni çıkan kitaplar Cumhuriyetimizin 11 inci yıldönümü. şerefine KANAAT KÜTÜPHANESİ En son neşriyatından okurlarını haberdar eder Ruşen Eşref Beyin Beyaz ge- celer, Rus edibi Dostoyevski'den tercüme (75) kuruş. Köprülü zade Fuat Beyin: Türk Dili ve Edebiyatından araştırma» lar (100) kuruş. Halit Fahri Beyin: “Lamartine'nin. şaheseri,, kuruş. Viktor Hugo, hayatı ve eserle- ri (75) kuruş, Sadri Ethem Beyin: Bir vagon penceresinden (50) kuruş. İmpa- ratoriçe ve Saray (30) kuruş. Mahmut Yesari Beyin: Aşk yar rışı (50) kuruş. Burhan Cahit Beyin: Kir çiçe- ği (75) kuruş, Dünkülerin romanı (75) kuruş, Gurbet yolcusu (75) kuruş. Orhan Seyfi Beyin: Kerem ile Aslr (50) kuruş. Vâ - Nü Beyin: (75) kuruş. Kemal Kaya Beyin: Yeni mek- tepte Eşya, Fen Bilgisi, Atölye. Ragıp Rıfkı Beyin: Almanca — Fransızca — Türkçe askeri tabir- ler lügatı (1S0) kuruş. Şemsi Talip, Finazzer ve Tubi- no B,: Türkçe İtalyanca ve İtal- yanca — Türkçe lügat (250) ku- Tuş. Graziella (75) Öldüren kim Ankara İcra Murafaa Hakim - liğinden: Maliye Vekâleti . Muntazam Borçlar Müdüriyetinden mütekajt olup evvelce İstanbulda müküm İ- | ken halen ikametgâhı meçhul bu- lunan Memduh Beye: Ankara Emlâk ve Ey- tam « Bankası o memurlarından Mümtaz Beyin hakkınızda aç- mış olduğu kira bedelinden mütevellit alacak takibine itiraz ettiğiniz cihetle bu bapta Murafaa İ günü ve vakti olmak üzere 15,11 / 934 Perşembe günü saat 14 de ta- İ yin edilmiştir. Bu zamanda gel - meniz lâzımdır. Gelmediğiniz tak- İ dirde murafaanız gıyaben yapıla - caktır. Keyfiyet ilân olunur. İstanbul Asliye Mahkemesi U - çüncü Hukuk Dairesinden: Saime hanımın O ikametgâhı meçhul bulunan Emin bey aleyhi- ne açtığı 9341403 No. ra mukay- yet boşanma davasınm ilânen 22/ 10/934 tarihli mahkeme celsesin- de icabet etmeyen müddaaleyh E- min bey hakkında davanın hüküm derecesine geldiğinden bahisle H. U.S muhakemeleri kanununun 406 ıncı maddesine tevfikan gıyap ka- rarı ittihaz ve tebliğine ve mahke- menin 24/11/934 saat 13,30 a ta- likine karar verilmiş ve bu bapta doldurulan gıyap kararı mahkeme divanhanesine astırılmış olduğun - dan tarihi ilândan itibaren 5 gün zarfında itiraz edilmediği takdir de muhakemenin msıyaben intaç e- dileceği ilânen tebliğ olunur. (3244) ZAYİ — 5 Teşrinievvel 931 tari - İ binde Galata © thalit o gümrüğünde | 13240 numatalı beyanname ile mua - | melerini yapmış olduğum saç İevhala- rın makpuzumu zayi ettim. o Yenisini çıkaracağımdan eskisinin hükmü yok- tur, Sirkecide Mühürdar Hanmda 24 “NAZM | umari i EREM erdi ak 4 144 Istanbul 4 üncü Icra memurluğundan? Emniyet sandığıf 300 liraya mukabil birinci derecede ipotekli olup " (1356) lira kıymet takdir edilen Sultanselim Tabi hallesinde Tabağyunus sokağında eski 39, 37 yeni #1 Ne hanenin tamamı açık arttırmaya vazedilmiş oldu y 934 tarihine müsadif Pazartesi günü saatl4iten , dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma © i meti muhamminenin 9475 ni bulduğu takdirde müşteri a bırakılacaktır, Aksi takdirde en son arttranm kalmak üzere arttırma 15 gün müddetle tecdit idi 934 tarihine müsadif Salı günü saat ld ten 16“ keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttırmasındi, bedeli kıymeti muhamminenin 96 75 ni bulmadığı 2280 No. İs kanun ahkâmuna tevfikan geri bırakılır. dir, arttırmaya İştirâk etmek istiyenlerin kıymeti ” nenin 96 7,5 nisbetinde pey akçesi veya Milli bir P” minat mektubumu hamil bulunmaları lâzımdır. Haklar? cili ile sabit olmıyan ipotekli alacaklarda diğer 8” ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile şi” sarife dair olan iddinlarını evrakı müsbiteleri ile tarihinden itibaren nihayet 20 gün zarfında dairemi”” ii leri lâzımdır. Aksi takdirde hakları Tapu sicilli ile yanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç iye ri vergi, tenviriye, tanzifiyeden mütevellit Belediye r' yuma aittir, Daha fazla malümnt almak istiyenler we rihinden itibaren herkesin görebilmesi icin dairede ” durulacak arttırma şartnamesi ile 934/2817 No. eri racaatla mezkür dosyada mevcut vesaiki görebi olunur. (7358) Istanbul Belediyesi İlânları Beyoğlu, Emrazı zühreviye, Zeynep Kâmil, Haseki paşa Hastaneleri için bir sene zarfında lüzumu olan bin 700 asgari 135200 kilo ekmek pazarlıkla alın olanlar şeraiti anlamak üzere Levazım müdürlüğün, için de 1253 buçuk Tiralık teminat makbuz veya me 11/934 Pazartes; günü saat 15 de Daimi Encümene larr “7351” Mahmut paşada tarakcılarda Rahiki zade me verilmek üzere açık müzayedeye konmuştur. Talip o iti anlamak üzere her gün, müzayedeye girmk için de 9 iminat makbuz veya mektubiyle 22/11/934 Perşembe 14 de kadar Eminönü Kaymakam ve Belediye $. müracaatları. “7350,, Eminönünde Reşadiye caddesinde kâln eski Kantar kulübesi Kapalı çarşıda Divrik sokağında 35-37 No. ku dükkâf” Çarşıda Yorgancılarda Ali paşa hanının üst katınd8 .10 No.lu oda Sebze hali içinde 1 No. lu kantar kulübesi Küçük pazarda mektep sokağında Abdüsselâm mektebi binası Çarşıda Divrik sokağında 45-47 No. lu dükkân Kepenekci sinan medresesinde On iki No. lu oda. Yukarıya yazılan yerler pazarlik süretiyle kiraya Tutmak istiyenlerin hizalarında gösterilen teminat mf buzlariyle 15/11/934 Perşembe günü saat on dörtt ” gelmeleri ilân olumur. “7352” İstanbul Ziraat Bankasından maaş almakta bulu” N idareler tekaüt, dul ve yetimlerin ikinci altı aylık a Vİ haberlerinin kabulüne başlanacağından 1 TeşrinisaBi hinden itibaren alâkadarların resmi senet, maaş mühürü ve nüfus hüviyet cüzdanları. ve doldurttur”” toğraflı ilmühaber ile sicil, kalemine gelerek tırmaları “7330” ME ÇİKTİ İbrahim HoyiBey tarafından çevrilen... YARASA) Kitabe satışa çıkarıldı, Düsya edebiyatından *. özlü hikâyeleri içinde bulunduran bu kitabın GY8Üİ 30 Kuruştur meli Tevzi merkezi: Vakit Matbaası — 19 Selimiyede; askeri satın komisyonundan : 1 — Selimiyedeki kıtaat hayvanmın mm içi Kuru Ot kapalı zarf usulile 24/11/934 va ei Sin de ihalesi yapılacağından taliplerin teminatlarile p lif mektuplarını alarak Selimiyedeki Askeri yoluna müracaat eylemeleri. 2 — Arzu edenler şartnam