14 Haziran 1939 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 3

14 Haziran 1939 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 3

ürk-ingiliz dikkat bir makale Balkan antantının kuvvetine hiç bir suralle asla tesir etmemiştir ünkü posta ile bir Taymis “Yugoslav; dikkat lu baş- Prens hatıralarla dolu hüsule Olgaya bulundular, devlet reislerine Belleme binası müteaddit Prens Pol Yugoslavyanın ettirmek arzusu- olduğunu ile olan bağlarını için söyledi. Yugoslav sıkı bir değer karşı ve Portland'da Burada Türklere kalplerini değil, en mahrem bulduk. askeri Bene en son ile yaptıkları, takip, etmek ket ve ele ge ra irmiş bulunu. iş Me Kl bulan Yug: alem al FAA bita; Antani e mu etmesi adır. resmi mütçarrıza Çi atik olan anlaşma, Ba! ihlâl etmemiş ir ina Belgradda muvakkat ln Balkan katre na her hangi etmemiştir. ni münasebat ındır. ittifak, elân harici 8 teşki) mâzırı bir nutukta, beraber aynı besliyen, mik tavri eiyüzeteni aynı sürette dostumuz, Gin azmetmiş ikisinden gibi) etmesine mani olduğunu müşahedeler muhterem dinledik. a Türk ancak erk gayri resmi ik dostluğun. meni şa Türk Tür kefkârımmumiyesi iftihar değel İktisat 13 mmtaka müşavirlerinden ticaret merkez Hayrettin icaret Prag ataşe kommersiyali yeni ihdas olunan tayin eşilköyde dün canlı uçuşlar Gökçen beş tayyareci Avrupa seyahatine Uçuşlardan evvel halka uçuşları 'Türkkuşuna, ve yapan gençler vardr. Plânörde Cemal Uygun, Romanyadaki orta elçiliğimiz (AA) orta ünvaniyle 13 (A.A) — Rador Türkiye orta elçiliğinin ve elçi olarak müttefik 3 — YAKIT 900 Yahudi günlerce vapurla dünyayı dolaştıktan sonra Nihayet Belçikada oturmak müsaadesini aldılar Filistinde dün 8 bomba patladı — Hükü 14 HAZIRAN vize Cenevre. mandalar bir mektup “Beyaz Ki. protesto etmiş. başka 1.300 Görüp düşündükçe: Bereket yılı Kuz damı bir sevi > Pe dişinin bulandığını Kim 'bu haileyi de oynatabilir, una doğru ufuklar katmer katmer bulutlarla ette, Öne Jezzetli tif eriye. indi. Kav. bağ. bu ılık damlaları etimizin üstünde duymak isti, Ansızm sürekli, kandırıcı bir bollukla iv başladr. Toprak doydu. Tarlalarm çatlakları doldu, Kurumuş dereler tekrar şırıltılarına kavuştular; sel yatakları ei çğıldadı. yarar, ne diken! derler, Doğru!.. Üç gün te yağmur dinmeyince, hep bir ağızdan: biçim başladık. Ovalar, hava