14 Haziran 1945 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 3

14 Haziran 1945 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 3

an da ğu de 14 Haziran 1945 “YAKIT. DEDA | ŞEHİR HABERLERİ | Secim savaşı pekiyi Halka dağıtılacak Heri verin. ka La Ez zeytinyağı tük. Temmuzdan sonra dağıtılmak üzere tok 2 — Mahmut Atila Aykut (Mu- — Mehmet Ebsas (emekli yar:| yi, Sivasta 14'5 bulmı caatlar devam etmektedir. Nesimi (Bile ikten, Cephede ölen meslek- daşımızın cenaze töreni dün yapıldı Tugay (Adana telgrafla) Arslan (Haliç Tepsi Top eken | emektir Ticar işlrmizde Maliye Bakanı e üzen . — şehrimizde “ Yeni'Tncaret Bakarı Bakan kazanç kanunu incelemeler hakkında yeni yapıyor Bakanı N Ankaradan öğrendiğimize göre, Ti caret Bakanı Raif ağn deniz, ticaret incelen: Andolsun daire son olarak ni Böy şia istidat | propagandası Şekrimizde adayların propagandaları pol Raif Karadeniz şeh ve burada yarar, Turiz; tedirin işidir çi İ rimize a hitap de az eden ve pri insanı celerine teretiman olan adam Fahri yeveleri genişletmek, ancak ve im ufuklara tevcih etmekle ad kündür. Kanun, bu husustaki | larından öğretmen larını gazeteciye açtığı halde husust teşebbtisler, hatta gazetecinin kendisi bundan neye âzami Ydalanmaz ? Hububat ihracı Yeni mahsul durumu amcaya kadar mevzuuna Tüccarlar! rakıldı Terkos çeşmelerinden Yen! Ofisi nce halk su alacak Toprak tından yabancı ransı 23 haziranda Altın Hatları emrinizdedir! anlaşması için | polis Komiseri ir heyot mahküm oldu de Şark sinemasi tekme ile bi- başlanmış, 4 Hâdiseye savcılık el koymuş, soruş mücssesesi sahibi olan ırmalara başlanmıştır. İstanbul Erkek Öğret- men okulunun kuruluş yıldönümü Dâvacı avukat, “Anormal, kelimesinin üzerinde inceleme dikkate Yargıç bu