28 Kasım 1945 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 4

28 Kasım 1945 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 4

Rusyanın şimdilik irandan aske. rini çekmiyeceği sanılıyor ne cevap verecek? (Baştarafı 1 inci sayfada) Bunlar müracaat sırasile şunlar - Bakanımız ilterede gam okuliarında tetkikler onan Ta Aktin, 5 — Muharrir Necnieddin Delior - atmıştır, ve Baro reisi üzere mektuplar oldukları tak sayanlar da adan alacağı Amerikan teklifleri tetkik seçmenlere bu henüz, elbee bir zat kadar birine ver- Koraltan ee ünistler 1 inci Di | arzına 1 oya rilmiştir Ankura içel n ületvel ii reketi ei stiyen C ağ dolayısıle halkın gözün- Bu komisyon Türk mil azırlahan Tüekçe sözlük vı arile tarama sözlüğü üzeride vde 9 üyel alan odulnıstiin varln ine ynelerde bulunmuş ve ginin ehimmiyeti Ke e ezici höri, cak büti sırtından ak bütün yet gün bu gözünden viğböğik rına hiz miştir. Bu açıktır. Bu etmiştir. demokratik yeni hükümetin hasebile tüzük gu eçip geçmi ca ve bir deliğe ala lip, çalışma sislemieşiirmek | Tuan lâzım maden dos! il ef ifade ile Bendiizi savunmuş. Emre, Sander deği tor, al bilgisini tir, Komisyon Giy Refik Köraltan'ın Deli inceleme v3 bir çok lundu. Yarın saat Kara Halde Me A.C. mukayese'i Koraltan eledi 'Hakiket şudur ki İ savunmasından | milletve - . ve ve egalik ve Btimoloji Ah xolu kol fik esaslarına mak ve emesi de dünde Nurenberg Yızu vesikalar bırço« Refik Partiye — o Umanım'za relen Yunan motörsr, Ti mıza motor gelmiştir. için tüzlu balık kontrolü tarzi beş külay hem: kalay da olması lâzımdır. Tüzük hükümlerine ithalât yapmağa elinde bir ölçü “me için hayati ehemmiyette iş hu önüne gecmektir. Asım UŞ