29 Ekim 1941 Tarihli Vatan Gazetesi Sayfa 6

29 Ekim 1941 tarihli Vatan Gazetesi Sayfa 6

Berraklığa doğru: :5 Mürakabede ihtısasın yeri İki parti usulü çıkmaz yoldur. Büfün teftiş hey'etleri meclise bağlı bir divanda toplanmalı Yazan: Ahmet Emin YALMAN 1 Tehlike geçmedi. Kahraman ordu- muza güvenimiz tamdır (Başı birineide) #kiden kalma bir takımımız anlarız: fırkası bir 2 — Bugün Gümhuriyet 18 yıl evvel nasıl ilân ödildi ? maiyetinde birer usullere uygun olup araştırmaktan ileri ihmallerin hesabını tetkik edersek parti sistemi gayeye daima inkişafa 1923 de Cümhuriyetin günü ilânı Ankaranın hali ayrı malı o yarını hakkı cihanda olduğunu Cümhuriyeti yaşa! bu diz sala tl hakikatte fıtratında Son senelerde Hareket 29.10 SON HABERLER İnönü'nün nutku | münasebet radyo ile yayılacak Yerli ve yabancı mehafilde nufka büyük bir ehemmiyet verilmektedir. Bulgar | söylediği bir nutukta dedi «Bulgaristan, lehinde dostluk itimad duyguları ile mütehassis bulunmaktadır » 28 Ankara, 28 (Hususi muha- nciteş- birimizden telefonla) — Bü Büyük yük Milet Meclisinin 1 bütün memlekete yayıla; tar, Nutka yerli ve ecnebi ma: hafilde büyük ehemmiyet ve, rilmektedir, liyeceklerini evvelce bildir- miştim, idamlar Papa, Fransız Kardinalile uzun bir görüşme yaptı 28 — kaya işgal edildi Leningradda Sovyetlerin bir ihraç hareketi akim kaldı eriye ve ileriye bakış (Başı birincide) Kafkas müdafaası iktasadi General Vavel senede çok Tiflise” gitti Yeni cephe için Iranda hazırlıklar Alman yürüyüşü da imli inkişa verimli 7m inkişı İngiltereden General inkılâbımız düne yerine Fakat ortalık h« Süratle hareket enkaz muhtaç gidişleri de gözle karşılamağa, daha iyi