16 Ocak 1931 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

16 Ocak 1931 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

Sahife 6 Gayrimenkul malların açık arttırma ilânı Beyoğlunda vaki Adliye dairesinde ifayi vazife eden İstanbul 2 inci İera ile paraya çevrile- nne olduğu: Etralı mahdut bir bap bir hissesiz bahçe - il mın ve hanenin di de herkesin görebilmesi için açık: tır. İlânda — yazılı malümat almak i mameye ve 929-405 dosya mumara- siyle memuriyetimize müracaat etme- lidirle 2 — Arttırmaya iştirak için yu- karda yazılı kıymetin yüzde yedi şayanı kabul teminat gösterilecektir. 3 — Hakları tapu sicillile sabit olmıyan ipotekli alacaklılarla — diğer alâkadarların ve irtifak hakkı sahip- ve masrife dair arını işbü ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile birlikte memuriyetimize — bildirmeleri — icap eder, aksi halde hakları tapu sicillile sabit —olmıyanlar — satış bedelinin paylaşmasında hariç kalırlar. 4 — Gösterilen günde arttırmaya iştrak edenler arttırma şartnamesini okumuş ve lüzumlu malümatı almış, bunları tamamen kabul etmiş ad ve itibar olunurlar. Üstünde bırakılar gayrimenkulün bedeli zamanında ve- rilmezse gayrimenkul ikinci bir art- fırma ile satılır. ve bedel farkı ve mahrum kalınan yüzde beş faiz ve diğer zararlar aynca hükme hacet kalmaksızım — memurlarca — alıcıdan tahsil olunur. Beş numarali - fik- gadaki şart tahakkuk etmek keydile üç defa bağırıldıktan sonra gayri- genkul sen - çok arttıranın üstünde bırakılır. Şart tahakkuk etmezse art- fırma geri bırakılır, alıcı taahhütle- tinden kurtulur ve teminat ta kalkar. 5 — Arttırmanın birinci veya ikinci olmasina ve gayrimenkule ta- allük eden kanunt hakka ve satı- şın tarzına göre diğer şartlar: Müte- rakim vergi vesaire müşteriye aittir. Yazılar mezkür furunun hasrı yu- karda gösterilen 18-2-031 tarihinde İst. 2ini icra memurluğu dairesinde işbu ilân ve gösterilen arttırma şarina- mes ire tevlikan satılacağıilân olunur. ——— Mukaddema Orta köyde dereboyunda 65;67 numaralı hanede iken elyevm ikamet- gâühları meçhul bulunan Anna, Olga, Polikseni hanımlarla Hıristo ve Yorgi efendilere: İstanbul ikinci İera memur- luğundan: Eleni hanımın murisiniz olan Kiryako efendiye izafe- ten bihasbülverase zimmeti- nizdeki alacağının temini (sti- fası zımnında hisseyi irsiye- nize —mutasarrıf — olduğunuz Ortaköyde dereboyunda atik 61 numara ile murakkam bir bap fırının haczi ifa ve tesviyeyi deyin — edilmemesi hasebile bermucibi talep pa- raya — çevrilmesi takarrürve 18-2-931 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 14 den 16 ya kadar dairece arttırma muamelesinin ica kılınacağın- dan bu hususta İcra iflas kanununun 120 inci madde- sine tevfikan tarafınıza teb- | liği teap eden ilân ve ihbarın ikametgâhmızın meçhuliyetine mebni ilânen tebliği karargir olmakla mezkür madde muci- bince ilân ve ihbarnamenin tebliği makamına kain olmak ve malümumuz bulunmak üzere ilânı keyfiyet olunur. Havacılık ve Spor 38 inci sayısı çıktı. Bir forma ilâvesini isteyiniz. M GAŞ TEERRIR, PIYANGODA .- YENILİK Gişemizden her bilet alana KIYMETTAR HEDİYELER VERILECEKTIR Mühterem — müşlterilerimizden şükran görmüş — olduğumuz olmak —ve — Tayyare Piyangosuna fevkalâde feşvik — emel Tağbete — bir mukabelei ve — maksadile: Yeni tertip biletlerimizden alacak her müşterimize ayrıca kıymetli hediyeler kazanacak birer numara verilecektir Pek şık ve zarif bir tarzda tertip edilen ve hiç boş numara olmayan Bu Amerikanvari ikramiye Piyangosunda: Mevcut cidden pek kıymettar ve hayretbahş hediyeler meyanında: Fotoğraf makineleri -Gramofon - Kol saati - Duvar saati - İngiliz çakılari - Sigara tabaka ve ağızlıkları « Kristal cep aynaları, taraklar - Şık masa aynaları - Modren bilezikler - Kol düğmeleri ve Evliya Zade Müessesesinin pek lâtif ve ruhnevaz Kolonya ve esansları - Kremleri - Tuvalet sabunları vesaire vesaire.... Şimdiye kadar görülmemiş bu derece şayanı istifade ikvamiyeli Piyangoya İştireak ediniz. Hem tayyare biletinden ikramiye kazanacak ve hem de ayrıca mutlâka kıy. mettaz bir hediyeye nail olacaksınız. Sirkeci , Tramvay caddesi No. 2 ayyare pıyangosunun yenıi pılanı 931 senes'nde tatbik edilecek Piyango plânı hakkında Tayyare Piyangosu müdürü Fikri Bey bir muharririmize berveçhi âti beyanatta bulunmuştur: Yeni kabul edilen plân tabedilerek tevziye başlanınış- tır. Yeni tertip malüm olduğu üzere Kânunusanide bap liyarak ve ilk keşidesi 11 Şubatta yapılacaktır. Biletler şimdiden tevzie — başlanmışlır. Tayyare Piyangosunun satışı çok - iyidir. her zaman olduğu gibl büyük bir — rağbet Yeni plânın ihtiya etliği esasat ise şunlardı:: Piyangoya iştirak edenler için bazı müşkülât — tevlit ettiğinden 930 senesinde tatbik ettiğimiz çıkan numarala- rın imhası usülü kaldırılmıştır. Bunun yerine numara ade- di “50,000,, yapılarak isabet ihtimali tezyit edilmiştir. Bu- na göre bir bilet evvelce olduğu gibi her keşidede ikra- miye kazanabilecektir. İkramiyeler tezyit edildiği gibi 3 üncü keşideye dö 100,000 lira gibi büyük ikramiye xe ayrıca “1,000, adet amorti ilâvesi süretile tertibin ortasını teşkil eden 3 üncü keşide çok zenginleştirilmiştir. Biletlerin fiatı : Yalnız 3 düncü ve 6 incı keşideler ikişer- Hra olmak üzere ceman 10 liradır. Bundan evvelki plânlarda —1 ilâ 5 inci keşidelerde mü- kâfatlar 10,000 lira iken ve ceman bir tertip zarfında “150,000,, lira mükâfat verilirken, bu tertipte mükâfat 20,000 den başlıyarak 25,000, 30,000* 35,000 — 40,000 ve 6 ıncı keşidede 100,000 liradan ceman 250,000 lira mü- kâfat verilecektir. Keşideler yine her ayın 11 inci günü yapılacaktır. Piyango Mürürü Piyangomuz görmektedir. İzmitte İstasyon Oteli İzmitin en temiz ve en mükemmel otelidir Müsafirlerinin hususi bir şekilde istirahatini temin eden bu oteli herkese tavsiye ederiz. Otelin altında bir de Kolahane vardır. Ucuz iş yapan bu müesseseyi de herkese tavsiye ederiz. mı TAŞHAN PaLas' KALORİFER — BANYO Asri ve hususi salonları havidir. SERVİS MUNTAZAMDIR RESTORAN KARPİÇ Fiyatlarda mühim tenzılat Odalarınızı telgrefle angaj g U iSABET GiŞESi AAA Mmurluğunda!: Adres: Üsküdarda İmra- hor Caddesinde 86 Na. da mu- kım Koyun Tüccarı İbrahim Efendi. Balâdalsmi ve adresi yazılı olan zatın İflâsı açılıp tasfiye- nin adi şekilde yapılmasına karar verilmiş olduğundan, 1 — Müflirten alacağı olan veya mallarında — istihkak 1d- diasında bulunanların alacak ve iddialarını işbu ilândan bir ay içinde eyyamı retw- miye müstesna olmak üzere her gün saat ( 13-16 ) ya kadar, Sultanahmette Adliye binasında icrayı vazile eden Birinci iflâs datresine gelerek kaydettirmeleri, senet, ve defter gibi deliller her ne ise bunların asıllarını veya tasdikli suretle- rini vermeleri, 2— Müflise borçlu olanla- rın yukarıda gösterilen müddet içinde borçları miktarını yaz- dırmaları, — hilâfına — hare- ketin ceza kanunu mucibince takibat ve mes'uliyeti mucip olacağını bilmeleri, 38 — Müflisin mallarını ve nakıt ve tahvilâtı ve buna miümasil İüymetli — evrakını her ne süretle olursa olsun ellerinde bulunduranlar ister şahis ister banka — ve sair mücsese olsun, bunların üze- rindeki hakları mahfuz kalmak şartile o malları ayni müddet içinde daireye vermeleri, ver- mezlerie cezai takibat ve mes'uliyete — uğrıyacaklarının, mazeret bulunmadıkça rüçhen haklarından mahrum kalacak- larının bilinmesi, 4 —26 Kânunusani 1931 ( Pazartesi ) günü saat 13 de yukarıda yazilı olan iflâs da- iresinde alacaklıların ilk içti- mamnda hazır bulunmaları ve müflisin müşterek borçlariyle kefillerinin ve borcu tekefiül eden sair kimselerin içtimada bulunmağa — hakları — olduğu ilân olunur. Doktor Hafız Cemal Dahili hastalıklar tedavihanesi Erkek, kadın ve çocuk. ların dahili (iç) hastalık: Tarını cumadan maada her gün (2-4) de Divan- yolunda 118 numaralı hu- susi kabinesinde tedavi eder. Tetefon İatenbul: . 2308 İSABET 16 Kânunusani GİŞESİ Bütün biletlerin ikramiye ve amortilerini derhal tesviye eder ve müşterilerine büyük ikramiyeler kazandırmakla iftihar eyler. > Sirkeci tramvay caddesi Ne. 27 HENEEENEEN Eyüp Sulh hâkimliğinden: Yani efendinin Beyoğlunda Elli Yokuşunda Maltezaki ha- nında mukin Panayot efendi aleyhine ikame eylediği 150 lira alacak davasına ait celp- name mumaileyhin ikametgâ- hi meçhul olduğundan iade kilindi. ve ilânen tepliğata ka- rar verilmiş olduğundan mu- hakeme günü olan 28-1-930 Çarşamba saat 10 da mahke- meye gelmediği veyahut vekil göndermediği takdirde gıya- ben muhakeme icra kılınacağı ilân olunur. Doktor Hayri Ömer Almanya Emrazı cildiye ve zühreviye Cemiyeti aza sından Beyoğlu —Ağacami karşı sırasında 133. Na öğ- leden sonra müracaat. Telefon: 3586 Yavuz Terzihanesi En güzel kumaş- lardan, en ucuz fi- atle en sağlam El- bise diker. İstanbul Yeni Postane cad- desi No. 16 Tele- fon İstanbul 2253 Ömer Lütfi ]Kola y tıraş nlıı-ıakı İve cildinizin güzeniğimi <nu: hafaza etmek isterseniz TIMSAH (KROKODİL) marka tıras bıçaklarını kullanınız #posu * Çiçek pazar İstrati iyadi Han No. 7-8 SAT L İstanbul İkinci İcra me- murluğundan : Arnavutlukta Polonya ka- zasında Merzina karyesinde Haralaobo ve Yorgi Efendi- lere. Hissel şaylasına mutasarrıf olduğunuz Ortaköyde Dere boyunda 61 numaralı bir bap fırının diğer hisedarı müteveffa Kiryako Efendinin veresesinin basbelverase Eleni Hanıma olan deyinden dolayı tahtı bacze alnarak tesviyel deyin edilmemesi hasebile mezkür fırma ait hisse 18-2-931 tari. hinde ve saat l14ten 16 ya kadar açık arttırma — suretile birinci arttırması ifa kılınacağı icra iflâs kanununun 120lnci maddeti mucibince berayı ma- lümat tebliğ ve ilân olunur. Feyzi Ahmet Cih, Saç ve zübhreviye hastalıklar tedavihanesi Cumadan maada. her gün saat 10 dan 6 ya kadar hasta kabul edilir. Adres Ankara Caddesi N.43 Telefon istanbul 3809 a —llEMÜM TADE VAPURLARI Millet vapuru B ee Razakl ihtımından hareketle (Zongul dak, İnebolu,Ayancık,Sinop Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon, Sürmene Rize, Ma- pavri ve Hopa)ya azimet ve avdette ayni tskelelerle(Yak- fikebir, Görele ve Ünye) iskelelerine uğrıyaraktır. Müracaat mahalli: İstan- bul Meymenet hanı altındaki yazıhane. Telefon: İstanbul 1154 İstanbul dördüncü lora me- murluğundan: Todori Efendinin, Yorgi veledi Miltiyadi Karovokiros efendiden borç aldığı iki bin beş yüz liraya karşı vefaen ferağ edilen Beyoğlunda Tım- tım — mahallesinde Yenlçarşı caddesinde e:ki 27 yeni 43 mumaralı kayden arsa balen | bir bap apartıman otus gün müddetle mevkit müzayedeye vazolunmuştur. Mezkür mahal- Hin umum mesahası 88 arşın irtifzimda olup bundan 80 ar- gın zemin kalile beraber üc katı kâgir ve dördüncü katı kısmen ahşap tahtında dükkâr : havi apartıman mütebakisi ay- dınlık mahallidir. Hududu sağ , tarafı Doktor Aleke hamesi sol tarafı Şakir efendi arsası arka 'tarafı kena Şakir efen-) di arsası ön taralı mahduttur. Zemin katında zemini çi- mento dükân zemini çiçekli çinl antre içiçe #ki oda birin: ci ikinci üçüncü katların her birinde ikişer oda birer fhelâ birer ufak mutfak birinci ve ikinci katlarda zemin çiçekli çini birer merdivenbaşı üçün- €ü katın bir odasında halkon mevcuttur. Apartımanda Lüt- fiye hanım ikamet ediyor ve dükânda bitmesine dört ay kâlan konturato ile ayda yedi lira kira ile Remzi efendi sa- kindir. Elektrik, Terkos terti- batını havi olup bir bodrum yekpare kömürlüktür mezkür dükkân ve apartımanın kıymet: mudamenesi yedi bin yedi- yüzyirmi lira olup talip olanlar kaymeti muhammenesinin yüz- de onu nisbetinde pey akçe- lerini alarak 926-9501 dosya numarasile 26-2-931 tarihinde saat 14-16 kadar İstanbul dördüncü icra memurluğuna bizzat veya bilvekâle müra- caat eylemeleri ilân olunur. tarik ile Kânonusani Cuma Resmiye 1931 16 hamaz Vasıcari Alafranga Alaturka * d. * d 7 26 | Güneş 7 30 12 20 | Öze — 9a7 14 43 | İsinli 9 45 16 60 | Akşam 12 0) 18 33 | Yatsı v37 15 30 | İmsak 12 4 Senel Senel Hieriye 1349 Güneş Öğle İkindi Akşam Yatsı lmsak Şaban FKĞA LKST A M. Müdür: Burhanottin Âli