29 Mayıs 1941 Tarihli Yeni Asır Gazetesi Sayfa 3

29 Mayıs 1941 tarihli Yeni Asır Gazetesi Sayfa 3

tarafın da zayiatı ciddi... la gn. I Baştarafı 7, ci Sahifede | B, Ruzvelt nutku- nu di —— | Baştarafı 7, ci Sahifede | KOLOKYASİ HİLÂL ECZANESİ — Yukarıdaki maddeler mucibince evrakmın muamelesini bitirenler den, vilâyet, veya kaza, merkezlerinde oturanlar bu makamlar veya askere ik Şubek diğenciinlı eli hanesi baş tabibi ve okul müdürlüğüne gönderileceklerdir. ? Di Müracaatların Ağustos 1941 nihayetine kadar sona erdirilmesi Tâ YE Okek SY ii i makamlar tarafından kendilerine bildirilecektir. 12 — Kabul edileceklerin okulun bulunduğu Ankaraya kadar gelmek ve okulda tekrar yapılacak sıhhi muayene neticesi hastalıkları tebeyyün eden- Tedi kalele EEE ii £ edecekleri k ait olcaktır. Ankara Merkez Hastahanesi Baş Tabibi ve okul müdürü albay Dr. Şaban Barutçu 1471013 1619 27 25 78/Temuz ve 1 4 5 a 9 Gg U a Osman kızı Hatice Balcova — Kadı Öldüren Tarla 12 dö 2 evlek © Sa. Hüseyin tarlası, Ga. Binnaz H. tarlası şimelen ve cenuben Tarik Abidin oğ. Hasan Narıdere o Yolal Çekirdeksiz 18 dö 3 evlek © Şarkan : Hasan Ali oğ Mustafa zevcesi bağı, Ga, Gazi Hasan ef. veresesi Bağ yeri ve bağ güru- (bağları, şimalen : Tarik cenubem : Sinan ef bağı mu ve Zeytin eşcarı Abidin oğ. Hasan Narıdere (o Yolaltı Bağ yeri ? dö. ve gürumü © Sarkan ve şimalen Tarikiâm, Ga. Hasan ef. bağı Ce, Fatma. Veli oğlu Muharrem Narlıdere o Köy kenarı Bağ T Sarkan : Tarik, Garben, Seyyahi ef. Şi Hasan Mümtaz ef. bağı, Ce. 3 evlek 322 arşın (o Seyyah ef. Mehmet Necip oğ. Mah- O Bornova (İzmir cad. Tarla 3 dönüm 2 arsın © Şa. Hasan efendi tarla ve bağı ve Giritli Hacı Hasan oğ. Hüseyin efendinin mut Celâlettin mülfrez tarlası.. Ga. Fariğ Hasan ağa uhdesinde kalan müfrez tarla, Şi. İz- * ” mir şose fariki, Ce. Hasan ef. ve Zobranlı Şükrü ağa bağları ile mahdut. Nazmi Nurettin karısı Yu- Kokluca (Mersini Oo Kahve (o Maakule17dö. (o Şa Palancı Yusuf kızı Hatice Halide, Ga, Mehmet Ali Şi Tarik, Ce, Anas- Suf kızı Hatice Halide beğ gürumu 2 evlek (tas ve Todori bağları. ve zemini. Nazmi Nurettin karısı Yu- OKokluca (Mersinli Bağ gürumu 7 dönüm suf kızı Hatice Halide ve zemini İ evlek Emin oğ. Ömer Sadi Koçtürk Karşıyaka Soğukkuyu cad. Müfrez bağ 7578 MM. © Sağ tarafı : 96 No. hanenin duvariyle Kavas sokağında Samlı veresesine att 15 No. hanenin bahçeliği ve 17, 19 hanelerin damlalığı ile 19 No. hane bah- çesi, arkası : Kavas sokağında Mehmet Emin beye ait 27 No. maa gürum bağ yeri sol tarafı Halil beyin müfrez bahçesi, Önü : Soğukkuyu caddesiyle mabduttur... Emin oğ. Örner Sadi Koçtürk Karşıyaka ii Sa. Sahibi senet, Şi. Sahibi senet, Ga. Kemahh İbrahim, Ce, Cebel, Emin oğ. Ömer Sadi Koçtürk Karşıyaka Sa. Ali ağa ve Emvali metrüke, Şi. Emvali metrüke ve yol, Ga, Eskici Meh- ei Karaca Hüseyin oğ. Hasan (o Narhdere Karaca Hüsevin oğ. Hasan (Narlidere || » Mehmet kızı Samiye Karşıyaka Ahır kuyu Hüseyin oğ. Çizmeci Yusuf O Narlıdere Soğukkuyu dan 1 Baştan Başa ZEVK ve Neşe filmi ÖLÜM MAKİNESİ FOSFARSOL KAN KUVVET i$TiHA ŞURUBU