21 Mayıs 1939 Tarihli Yeni Sabah Gazetesi Sayfa 8

21 Mayıs 1939 tarihli Yeni Sabah Gazetesi Sayfa 8

SAYIN BAYANLAR : Çeşitlerile Ayın On Dördü Gibi Ve En Nefis Yünlü Kumaşlarını ANŞAAT İLÂNI | Sümerbank Umum Müdi F 1 — Karabük Demir ve Çelik Fabrikaları mücssesesi memur ve is- gileri için yaptırılacak: iden: Bir odalı 100 Aki odalı - 100 Üç odalı — 59 Hiz Dört odalı 3i evin inşaatı vahidi fiat esasile ve kapalı sarf usulile eksiltmeye konul: muştur. “2 — İşbu inşaatın muhammen keşif bedeli 897,106.20 liradır. 3 — Eksiltme evrakı 50 lira mukabilinde Sümerbank Muamelât gu- besinden alınat & — Eksiltme 2/6/089scuma günü saat 16 da Ankarada Sümerbank umumi müdürlüğü binasında yapılacaktır. 5 — İstekliler teklif evrakı meyanına şimdiye kadar yapmış olduk- | Jarı bu kabil işlere, bunların bedellerine ve hangi bankalarla muamelede bulunduklarına dair vesikalarını koyacaklardır. 6 — Muvakkat teminat miktarı 39,635 liradır. 7 — Teklif mektuplarını havi zarflar kapalı olarak ihale günü saat | 15 € kadar Ankarada Sümerbank Muhaberat şubesine teslim edilecektir. Posta ile gönderilen tekliflerin nihayet ihale saatinden bir saat evvele kadar gelmiş ve zarfların kanuni şekilde kapatılmış olması lâzımdır. 8 — Bu inşaatı banka taliplerden dilediğine vermek veyahut müna- “kasaya hükümsüz saymakta tamamen serbesttir. | — (1863) — (3465) Yeni Açılacak YÜN . İPEK Mağazası, Yanan YÜN . İPEK den Çok Mükemmel Bir Dekorla En Zengin Ve Model Yeni Postane Caddesi No. 53 YENİSABÂH 21 MAYIS 1sw PEK YAKINDA Nurlu İpekli Sizlere Takdim Edecektir. istanbul Teknik Okulu Satınalma Komisyonu Başkanlığından : Tahmini bedeli/ Tik teminat Cinsi Kalem Lira Lira Jeoloji Modetleri 10 800 60 Teknik okulu'ihtiyacı olan yukarda cins, miktar, tahmin bedeliyle| ilk teminatı yazılı Jeoloji modellerinin ihalesi yapılmak üzere 22/5/939 PXlianmayınız Rağbet Havalara güvenmeyiniz ! Anl hararet değişiklikleri sizi nezle ve grip tehlikâttun maruz birakabilir. Fakat » Vücudünüzü —bir - kate — gibi müdafaa eder. GRİPİN sade — soğuk — algınlığından Mütevellit rahatsızlıkları — de- ğil, baş, diş, sinir ve ada- le ağrı'arını da — geçirir gören her şeyin taklidi ve benzeri vardır. GRİPİN yerine başka bir marka verirlerse şiddetle reddediniz. Sarihine Tastlıyan Pazartesi günü esat (14) de Gümüşvüyunda. UKSN ' yeRANNEREKAKTENAEAIIEDINIAN KA AA Mühendis- Mektetinide toplanacak olan komisyonumuzda açık eksiltmey konulmuştur. İsteklilerin şürtnameyi görmek ve ilk teminatlarını yatır mak üzere eksiltmeden bir gün evveline kadar Yıldızda bulunan Okulu muza Ve eksiltme günü şartnamede yazılı belgeleriyle Yüksek Mühendis | Mektebine gelmeleri. (3124) | Okadar kolay.. | | | Her akşam bu şekilde birkaç dakika uZ ufak bir / Mâs: arıkdırataktır. içinde yapaca; Kastamonu Nafıa Müdürlüğünden: 1 — Kargı kazası merkezinde projesi mucibince yenide edil. | mekte olan hükümet binasının 989 yılı içinde ikmal edilecek (17223) lira (83) kuruş keşif bedelli kısmının evrakı keşfiyesine göre ingaatı kapalı zarf usulile ve bir ay müddetle evvelce münakasaya çıkarılmış ve yapı- Jan ilân neticesinde talip çıkmadığımdan 2400 zayılı kanunun 40 ct masl- desine tevfikan komisyonu tarafından mezkür inşaatın bir ay müddetle eksiltmesi pazarlıkla yapılmasına karar verilmiştir. 8 — İstenilen bu işe ait evrakı keşfiye ve fenniyelerin suretlerini Nafıa daifesinde toplanacak komisyonu tarafından yapılacaktır. 3 — İstenilen bu işe ait evarkı keşfiye ve fenniyelerin suretlerini Ankara, İstanbul ve Kastamonu Nafıa Müdürlüklerinde görebilirler. 4 — Talip olanlar ihale günü 1den bir hafta evvel bulundukları vi lâyete resmen müracaat ederek bu işi yapabileceklerine dair vilâyet ma- kamından bir ehliyet vesikası almaları ve 96 7,5 muvakkat teminatı olan (1314) dira (88) Kuruşluk muvakkat teminatının bulundukları vilâyet Zirakt bahkasına yatırılarak makbuzunun Kastamonu Nafta müdürlüğü sönderilmesi ve 939 Ticaret Odasınca tescil edilmiş vesikalarile teklif mektuplarının ihale zamanına kadar komisyona posta ile gelmiş bulunması şarttır. 5 — Postaların gecikmesinden dolayı zamanında gelmiyen teklif mektupları ve evraki Mmüsbiteler nazarı itibara alınmıyarak sahiplerine adresin 6 — Bu inşaata dair fazla tafsilât istiyenler bir mektupla Kastamo- MUDANYA İLÂVE PAZAR POSTASI 21 Mayıstan itibaren Pazar günleri saat 20,00 de İstanbul'dan Mu- danya'ya ilâye bir posta kaldırılacaktır. Gemliğe kadır gidecek bu posta Pazartesi sabahı 830 da Mu- danya'dan kalkarak saat 1135 de İstanbul'a dönecek ve saat 13.00 de lekrar Mudanya'ya kalkarak Mudanya'dan saat 1200 de mutad dö- nüş seferini yapacaktır. Bu itibarla - Pazartesi ” günleri İstanbul'dan Mudanya'ya yalnız 130 de Vapur kalkacaktır. Pazarlık Usulile Eksiltme İlânı Nafıa Vekâleti Samsun Su İşleri Sekizinci Şube Mühendisliğinde Pazarlığa konulan iş: i — Hamzalı bataklıkları 'nalı üzerine yaptırı. sıdır. Keşif bedeli lahi kanalları ile Aptal irmağı islah ka- ik altı adet betonarme köy yolu köprüsünün inşa- MA lira TT kurüş olan bu iş 26/4/939 taribinden iti- baren bir ay müddetle pazarlık suretile ekşiltmeye konulmuştur, 2 — Eksiltme vahidi fiat üzerinden ve pazerlık usülile yapılacaktır. 3 — Pazarlık 25 Mayıs 989 tarihine rastlıyan perşenbe günü saat 15 de Samsunda Su işleri sekizinci şube mühendisliği binasında eksiltme komisyonu odasında icra edilecektir. 4 — istekliler itme şartnamesi, mukavele projesi, Bayındırlık ü, umum su İşleri fenni şartnamesi, hust işleri genel şartnar fenni şartname ve projeleri 180 kuruş mukabilinde Samsunda *kizinci gube mühendisliğinden alabilirler 5 — Pazarlığa girebilmek için isteklilerin 2665 lira 86 buruşluk mu- işleri yaptığını gösterir vesika ibraz kiz gün evvel ellerinde idareye mürecaat ederek vakkat teminat vermesi ve mür etmesi ve eksiltmenin yapılacağı günden en az bulunan bütün vesikalarla birlikte bir istida | bu işe mahsus olmak üzere vesika almgları ve bu vesikayı ibraz etmeleri şarttır. Bu müddet içinde vesika talebinde bulunmıyanlar pazarlığa iştirak edemezler. (2851) Basıklığı yer: Metbaai Ebüzziya