13 Haziran 2013 Tarihli Yeni Şafak Gazetesi Sayfa 1

13 Haziran 2013 tarihli Yeni Şafak Gazetesi Sayfa 1

savaşı veriyor asla Başta ve BRC olmak zere Bai, polismüdahalesine karartma uyguladı. 5 CNN'in kullandığı abartılı ifadeler ve'mi- litan' diliyle eylemcilere 'gaz' vermesi de gözlerden kaçmadı. Haberlerinde sürek- li otoriter hükümet teması işleyen Batı medyası, ehir eşkıyasını görmezden gel- d.CNN'in savaş muhabiri Amanpour'un Başbakan'ın başdanışmanı İbrahim Ka: arta uyguladığı sansür uluslararası komployu ortaya koydu. 013 yalanları 13 HAZİRAN 2013 PERŞEMBE'9 50 KURUŞ. Gezi Parkı eylemcilerinden oluşan 1 kişilik ekip dedün Başbakan Erdoğan'ın konuğu oldu. Görüşmeyi, Twitterdan paylaşan sosyal medya uzmanı Zehra. Öney, “Ortam ılımlı. sakin” dedi. Görüşmede. İçişleri Bakanı Muammer Güler ve Şehircilik Bakanı Bayraktar ile Erdoğan'ın kızı Sümeyye Erdoğan de yeraldı. FAZLI ŞAHAN 915 Ekonomist Süleyman Yaşar, Gezi olayların- da gündeme gelen faiz lobisinin tehdide başvurmaktan çekinmediğini söyledi. Ya- şar, “Hazine 1991-2002 arasında bazı gaze- teciler tarafından yönetildi, atamalar ora- 'dan yaptırıldı. Bakanları tehdit ediyorlardı. Lobiler son derece güçlüydü” diye konuştu. EZ Yaşar, piyasalarda manipülasyon yapanlara hapis cezası verilmesini istedi: Avrupa ve ABD'de manipülasyon yapanlar para cezasını ödeyip kurtulmak istedi. Fakat İngiltere ve Amerika bununla yetinmedi. Gö- evden alınmanız da gerekir ayrıca kriminal davalar açılacaktır. hapis. cezası alacaksınız, dediler. Türkiye debuşekilde önlemalmalı” 012. www.yenisafak.com.tr iyonaj Daire A Ye edilen im Gezi Olayları” başlığını taşıyor Alora kı Yaa park ine sahne İlan Taksim'de 16 gündür yoğun” “mesa yapan polisle hareketi ya Satlerin ardındari dün sabah, se Cumhuriyet Anıtı çevresinde bir. # © süretopoynayarakstresattı. 10.06.2013 tarihinde yıllık 8 Okul öncesi ilköğretim ve ortaöğretim okul larındaki yaklaşık 17 mlyon öğrendi yarn | kamealıyor Bay yaz tatili yapacak öğrenciler, 16 Eylül'de ders başı yapacak. MEB allelerden kame parası alınmaması konusunda okullara yazı göndererek yöneticileri uyardı. 019 Çalışıyoruz ve çalışmaya 'devam edeceğiz” dedi. Gezi olaylarına değinen Gül, Taksim ve Kızılay gbi kilit noktalarda şiddetin demok- ratik hak olarak görülemeyeceğini söyledi. Gül, “Şiddete frsat vermemek gerekir. Buna New York'tada müsaade etmezler Ber- linde de, İspanya'da da müsaade etmezler” ifadelerini kullandı. Gül, iderlr zirvesinin ise gerekli olmadığını söyledi. 014 kârpayı dağıttık. “yelda km hesapların dağlar brüt krpylaır. mn alBara