13 Ocak 2014 Tarihli Yeni Şafak Gazetesi Sayfa 1

13 Ocak 2014 tarihli Yeni Şafak Gazetesi Sayfa 1

TREE NIN BIRIKIMI GR 13 OCAK 2014 PAZARTESİ © 50 KURUŞ, başlayan 3. günü YargtSen başkanı Emina- daoğlunun söz stemesiyl yin gerdi. Eller, Efendi er Efendisi için açıldı Rahmet peygamberi Hazreti Muhammed'indün: yaya teşfirlerinin 1443. yıl dönümü tüm İslam ale minde dun ve ibadetle idrak edildi. Başta İstanbul olmak üzere birçok şehirdeki büyük camilerde özel programlar düzenlendi. Vatandaşlar sabaha kadar “dua ve gözyaşlarıyla Peygamberimizi yad ett » Görüşmeleri provoke eden Emina: Baoğlu'nun konuşmak istemesiyle tarmanan gerginlik, bir gazete manşe- tini komisyona göstermesiyle zirveye ulaştı. AK Partililer Eminağaoğlu'nun üstüne yürürken, CHP'iler etrafında çember oluşturdu. Koridorda süren. tartışma Eminağaoğlu'nun Meclis'ten çıkarılmasıyla son buldu. 014 be Kendisine yoğun ilgi gösteren: tandaşlarn Mevlid e e kadının elini öptü, “Birtaraftan hukukçuyum diyeceksin. bir taraftan orada konuşma (yapmak isteyeceksin) Sen kimsin?! Bir defa haddini bil Sen ila burada konuşmaya çok meraklıysan, mensubu olduğun Zihniyet seni de milletvekili yapar, ozaman orada konuşursun. Bunlar hukukçu filan değil Böyle bir provokatör anlayış ile buralara geliyor- ar, o havayı da maalesef kirletiyorlar” 013 MITN SIRLARI BIL a (Gülen Hareketi'nin dershanelerde, AK pyar Parti ve Erdoğan'a yönelik kara propagan- da yürüttüğü ortaya çıktı. Öğretmenlerin. ağır itham ve iftiralar içeren konuşmalar ni öğrenciler kaydetti. Karalama derslerin “de öğretmen. "AK Parti'nin gittiği yol yol değil ifadelerini kullanıyor. 015 er el yapılanma ve Zee ilgili sorularını Öz hakkında suç duyurusu Malatya'da Zirve Yayınevi'nde 3kişinin öldürüldüğü davanın. sanıklarından iki istihbaratçı > astsubay, savcı Öz hakkında suç duyurusunda bulundu. Astı baylar Atılgan ile Göktürk, Öz'ün yetkisiz soruşturma yaptığını belirterek şikayetçi oldu. 014 Kabul edilebilir bir şey değil ”“ Başbakan Yardımcısı Babacan, 2 “Hukuk çerçevesinde kullanılma: Si gereken bağımsızlığı cemaat gündemi hedefi doğrultusunda kullanmak kabul edilebilir bir şey değil” dedi. Babacan, her türlü hazırlıklar önce- den yaptıklar için ekonomide kalıcı bir hasarın meydana gelmediğini söyledi. 04 Akçakale sınırına zırhlı araç takviyesi 8 Kaide'ye bağlı rak Şam İslam Devleti IŞİD), Akçakale sını kapısının. Suriye tarafını le geçirdi. Telabyatta 3 gündür IŞİD çatışan Özgür Su iye Ordusu askerleri se silahlarını bırakıp Türkiye'ye sığındı. Sessizliğe bürünen Akçakale sınırına zırhlı araçlar konuşlandırıldı. 08 Tekrar edilecek Futbol Federasyonu olaylı Kasımpaşa-Be. şiktaş maçının tekrar oynanmasına karar verdi. Kârar oy birliğiyle alındı. Tarihi daha. sonra açıklanacak mücadelede takımlar aynı kadrolarla sahaya çıkacak. espor SAVUNMA il EE DRAM ukeyiz Emniyet İstihbarat'ın il yapılanma çinöne- | mini vurgulayan Avcı, cemaatin TİB'deki kanala aracılığı ile dinleme yaptığını söyledi. Ava “İşin çapı büyük. Cemaat k emniyet istihbarata kullarıyor” dedi. Avı İzmirdeki casusluk soruşturmasında yapılanmanın. ürettiği işle Ti subayların bilgisayarına koyduğunu anlat ELLERİNDE Emniyet ve yargıdaki cemaat yapılanmasını anlattığı kitabı yüzün- dentutuklanan Hanefi Avcı cezaevinde Yeni Şafak'a konuştu: Cema- attüm bilgilere hakim. MİT'in, Emniyet'in, Maliye'nin bilgileri elle- ; rinde. Polisle adliyeyi cemaatin yönetici kadroları koordine 'ediyor. Tanık ve delil üretiyorlar Avcı, paralel yapının nasıl çalıştığını anlatırken ilginç bir ömek verdi: Dilekçe yada. soruşturma bell kişi veya ma: kama denk getiriliyor. Savcılar | şikâyet dilekçilerini dikkate a muyor. Tanık ve deli üretiliyor. Şikâyetimi HSYK'ya gönder. “dim. Cevap iki sene sonra geldi. Yargıç reddetmiş. Ama yargıcın. verdiği dosya numarası benim. ki değil bir başka numara Haklı çıktığı için sevinmediğini söy, leyen Avcı, “Bugün yaşananlar ül ke çin, insanlar için sıkıntlı bir du: Bundan hül lecema: at de zarar görecek. Özellikle cema: aa. Ama bunun sayesinde belki bazı şeyler yerli yerine oturur” dedi. (Yan kararlarının 17 Anlık gibibirsüreci oraya çıka Tabileceğini tahmin ettiğini anlatan Avcı çarpıcı bir örnek verdi: 2012'ye kadar tüm önemli soruşturmalarda. tutuklama kararları 10. Ağır Ceza Mahkemesi'nin nöbet: çi olduğu gün veriliyor. Hep aynı mahkeme. Böyle birte Sadüf olabilir mi? Bunları görüyorum. Her soruşturmaya gizlilik kararı veriliyor ve sonuna kadar kaldırlmıyor. (Mir. Emniyet Maliye gibi kamu kurumlarında ede edilen bilgilerin cemaate aktarıldığını belirten Avcı, sistemin işleyişini şöyle anlattı Büyük bir havuz oluştu: Tuyorlar. Sonra kime dava açılacak, kim tutuklanacak ka: Tar veriyorlar. Önce olayı kendilerine yakın medya üzerin- den sızdıryorlar. Sonra polis savcının işini yapıyor. Tespit tutanağı fezlekeye, fezleke iddianameye dönüşüyor. 012. parasıyla dinleme cihazı alıp 8 Siirt'te 12'sinde görücü usülüyle evlen- dirilip, 13'ünde anne olan 14 yaşındaki Kader Erten, erken doğumda kaybettiği ikinci çocuğunun ardından evindesi lahla vurulmuş halde bulundu. Savcılık, eşi askerde olan çocuk gelinin ölümünü şüpheli buldu. Kocasının ailesi, Kader'in bunalıma girdiğini iddia etti. 017 | saonzereniyik kâr payı dağrttık. Ya memnamm KEŞ ay KEİ enem alBaraka 0