June 24, 2014 Tarihli Yeni Şafak Gazetesi Sayfa 1

June 24, 2014 tarihli Yeni Şafak Gazetesi Sayfa 1

AE YG KE ENE EE EK Ul 8 Paralel yapının Türkiye'yi, Mısır'a çevirmeyi hedeflediği nisöyleyen Basbakan Erdoğan Söyle konuştu: Bunlar alnı sec- deye giden ve kendilerinden KY mına almışlar. Paralel yapıyla. Ki dir. Mücadelenin sürmesi için e uyumlu olması kazım. 513 konuda zaten meşru Li “Ankara'daki temsilcisi 24MAZİRAN201ASALI © 0KURUŞ LDULAR * Bürokrasideki “görevden almalar” üst düzey yöne- ticilere takıldı. Bürokratlar, hiçbir sorusturma açıl madan göstermelik biçimde görevdenalınıyor ve “bankamatik ediyor. Yargıda! ığı, Tarım Bakanlığı, Hazi üst düzey yöneticiler gör Tundayız. İstifa dilekçeni LL leg Cumhuriyet Savcısı Durak Çetin, Erdo: Ban'ın ofisine böcek koymakla suçlanan 5 kişinin nöbetçi mahkeme tarafından ser. best bırakılmasına itiraz etti. Çetin, “Şüp- heliler Ali Özdoğan, Sedat Zavar, Ahmet “Türer, Enes Çiğci ve İlker Usta'nın tutuk. lanmasının koşulları var" dedi. on — ... >< DİJİTAL Mİ Selam soruşturması savcılarından Adnan Çimen, hakkında çıkan haber. leri savcılığa şikayet ederken ilginç bir itirafta bulundu. Dosyaya delil diye konulan belge- lerin savcılığa fotoğraf olarak geldiğini ifade eden Çimen, “Birçok belgenin aslı soruştur. ma dosyasında bulunmamaktadır” dedi. on kın Suriye ve ürdün sınır 8yıl sonra intikam IŞİD militanları, 2006 yılında Saddam Hüseyin'i idam cezasını çarptıran hakim Rauf Abdul Rah man'ı kaçınıp astı. Ürdünlü milletvekili Halil Attiye, Facebook'ta “Irak devrimcileri hakim Rahman'ı yakaladı ve Saddam'ın intikamını almak için öldür. dü” diye yazdı. rak, hakimin kaçırıldığını doğruladı ancak akıbetiyle ilgili herhangi bir bilgi vermedi. 09 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Türklerin, Libya'dan ayrılması için 48 saat süre verilmesine ilişkin soruya, “Bu açıklamalar hem yersiz ve temelsizdir hem debu bulunmuştur” cevabı verdi. 97 DAVA AÇIN GELİN A ELE Maliye Bakanlığı Çalışma Bakan- teşarlığı ve üst kurullardaki bazı rokrata, “Talimat var sizi görevden almak 20- Tuz. Dava açın, nasıl olsa döneceksiniz. Öz: ük haklarınızı verir sizinle çalışınız” diyor. 48 saatsüre hem yersiz İhemtemelsiz Tahliye hazırlığı Yi li inetahliyeler TO alk ai nl Mi li basladı. BİnGaZ ibya hükümeti ve gerekli açıklamalarda 2011'de sürpri binlerce —. karar kurtarıldı Dişiler 201fde ÇO Sike davasında 6yıl3ayhapiscezası Kaddafi'nin devridiği olaylar sırasında Türkiye tarihinin enbüyük kurtarma operasyonuna! imzaatmış Toplam. #l uçak ve Bingazi Limanından yoa çıkan rkatynlerle binlerce Kişibumu bile kanama: dantahiye edilmişti alan Fenerbahçe Baskanı Aziz Yıldırım'ın yeniden yargılanma talebi kabul edil- İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesi, futbolda şike' davasında, Yıldırım'ın da aralarında bulunduğu sanıkların 'yeniden yargılanma' ve “infazın durdurulması talebini oybirliğiyle kabul etti. Kumpas kurulduğu' ve tutanaklarda sahtecilik yapıldığı iddiasıyla yapılan "yeniden Yargılanma! talebi ise reddedildi. o POR güne wwwuyenisafak.com.tr ATM MEMURU >. memuru" olarak maaş almaya devam bileri sayesinde di Bazı yöneticiler dönüşü kolaylaştırmak için görevden aldığı bürokratın yerineata: ma yapmıyor. Gerekçe işe “Elimizde uygun adam yok" şeklinde oluyor. Boş bırakılan. kadroya görevden el çektirilen kişi de mah keme kararı ile hemen dönüyor. Görevden alınan bürokratların yönetim kurulu üyelik leri de devam ettiriliyor. o 14 ine Müs- evden aldıkları bü. izi işleme koymuyo- Mx, “xw . Kur'an buluşması Okullar tatile girince çocuklar, Kur'an kurslarına akın etti. Yaz kurslarına 5 mil yon kişinin katılması bekleniyor. Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, Anka Ta'daki açılışta çocukları "Allah'ın dostları, Peygamber'in sevgililer, cennetin çiçek: leri hoş geldiniz” sözleriyle karşıladı. 06 re er KK Türkiye 2014'te yüzde 3.5 büyür Dünya Bankası, Türkiye'nin 2014 yılı ekonomik büyüme tahminini yüzde Z4'ten, yüzde 3 5e yükselt. Türki ye'nin Ekonomi Notu' başlıklı raporda, “Türkiye'nin güçlenen ihracat vedevam eden kamu talebi sayesinde ekonomi dayanıklılığını koruduğu belirtildi. 016 Petrol parası 'ta