6 Nisan 1930 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

6 Nisan 1930 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

6 Nisan 1930 Sahife 11 atılık evler, arsalar İstanbul Emvali eytam idaresinden: 1 — Mithat beyin istikraz eylediği mebaliğ muk: bilinde idaremiz uhtesinde vefaen mefruğ bulunan Kadıköy İbrahim ağa mahallesinde eski Ayrılık çeşmesi, yeni Saraçlar çeşmesi sokağında 37 numaralı ve 72 zira üzerinde 3 oda, 2 sofa, 1 mutfak, 1 kuyu, 1helâ ve 238 zira bahçeyi havi, İbrahim ağa çayrina karşı, dışı boyalı bir ahşap hane, 2 Firari Emin paşanın istikraz eylediği mebaliğ mukabilinde idaremiz uhtesinde vefaen mefruğ bulunan Kadıköy Hasanpaşa mahallesinde Kızlar ağası çeşmesinde 21/1, 21/3 numaralı ve 204 arşın üzerinde 4 oda, 1 mutfak, 1 kârgir ahır, 1 samanlık ve 1 helâ ile 5293 zira ağaçlıklı bahçeyi havi bir hane. 3 — Gene firari Emin paşanın istikraz eylediği mebaliğ mukabilinde idar uhdesinde vefaen mefruh bulunan Kadıköy Osman ağa mahallesinde eski çavuş başı, yeni Değirmen sokağında 911 nu- maralı ve 192 zira üzerinde bir oda, 3 dükkân. 4-Faika hanımın istikraz eylediğ mebaliğ mukabi- linde idaremiz uhdesinde vefaen mefruğ bulunan Kadıköy, Osman ağa mahallesinde Söğütlü çeşmede 282 numaralı ve 107 zirâ üzerinde 4 oda, 2sofa, | kiler Tmutfaklı, | tulumbalı kuyu, 2 halâ ve 100 zirâ bah- g ile ev dahilinde kumpanya suyunu havi ahşap bir ne, 5 —Cemil beyin istikraz eylediği mebaliğ mukabi- Tünde idaremiz uhdesinde vefaen mefruğ bulunan Kadıköy Osmanağa mahallesinde Hasırcıbaşı soka- gında 6 numaralı ve 260 zirâ üzerinde 9 oda, 2 sofa, ayrı bir mutfak 3 halâ, 1 kuyu ile dahilinde hava- gazi ve kumpanya suyu bulunan bahçesinin yan cihetleri tahta parmaklıklı 2138 zirâ bahçeyi havi bir hane. Yukarıda borçluları ve mevkileri yazılan arsa ve | inalar müzayede ile satılığa çıkarılmıştır. Talip olanlar ve fazla inalümat almak istiyenler her gün saat on beşe kadar İstanbulda Adliye binası dahilin- de İstanbul Emvali eytam idaresine müracaat etsinler. üzerinde kârgir üç 'oda birer ocak birer taş avlu bir kuyuyu ve altlarında iki dükkânı ve dört yüz yetmiş altı arşın arsa üzerinde kaatlı olup birinin zemini, deki mahal oda olarak di bodurum olarak müstamel diğerleri birer katta ve herbirinin kapısı ayrı üç adedi bir taş antre dört tanesi birer antre ve birer ocağı havi ğerleri ise yalnır birer odadan ve ve ortasındaki boşlukta bir. kuyu mevcut olup dört yüz sekiz arşın bahçeyi havi üç hanenin tamamı 1022 20485 Rami'de Boşnak mahallesinde İmam sokağında eski 1 ve yeni 9,9-1 mumaralı yüz on arşın arsa üzerinde ahşap bir katta üç oda bir avlu bir mutfak ve diğeri iki yüz arşın arsa üzerinde kısmen kârgir ve kısmen ahşap bir ahır- ve yedi yüz on dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Eyüp'te Topçular mahallesinde kışla caddesi ve Bahçe sokağında eski 46,48,50,2 ve yeni 50-1, S0-1, 50-2, 50-2,2 numaralı yüz altmış dört arşın darsa üzerinde ahşap üç buçuk katta yedi oda iki sofa bir kiler bir mutfak bir taşlık bir cihannuma ve altı yüz yetmiş arşın üzerinde duvar taşından bir katlı ahır ve üç yüz /farşın arsa üzerinde kârğir ot mağa- zasını ve yedi dönüm beş yüz kırk yedi arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hizalarında österilen bedellerle talipleri üzerinde 12 misan 930 tarihine müsadif 'amartesi gönü ssat on allıda kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde saat on altıya kadar | Sandık idaretine müracaat eylemeleri ve saat on altıdan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce H olaskem ÂZÜL Jayar emanında. hazr buluzmadıkları ve basla Fuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş | Kemal B. 20520 Mustafa ve Nimet Beyler YAZI MAKİNELERİNİZİ | addolunacakları lüzumu ilân olunur. Feriköy Tepeüstü No. 116 “KURTULUŞ,, Biçki ve dikiş dersanesi Maarit vekâletinden musaddak Müdiresi Mm PAPAZYAN | haftanın dört günlerinde, günde üç Saat tedrisatla üç ay zarfında mükem: melen öğretir. Ve Maarif Müdüriyetinden müsaddak diplomalar verir. SABIRSIZLIKLA beklenilen: satışa çıkmıştır Her yerde arayınız! Kiralık Apartman — X şantaşıı- da İngiliz mektebi — karşısında — Ziya Bey apartimanının - bol güneş ve hava: dar daireleri kiralıktır. Beyoğlu 3478 a. müracaat, Satılık arsa — Beyoğlu Taksin Kazancı başı mahallesinde Hafiz Bey sokağında atik G cedit 7 numarada denize nazır (105) metre mürabbamdaki arsa satılıktır. Beyağlu 9478 e mü- Tacazt. Umum kan tahlilâtı, trengi noktai nazarından (Vaserman teamülü) kan kü- zeyvatı sayılması, tifo ve 1sıtma hastalıkları teşhisi, idrar, bal- gam, cerahat ve su tahlilâti, ültra mikroskopi ile frengi aranması hususi aşılar istihzarı, Divanyolunda / Sultan Mahmut türbesi No 189 “Telefon “İs, 981 Dr. A. KUTİE Gizli ve cit hastal tehassısı - Karaköy Fırını sırasında No. 34 mü- Börekçi Galata'da Haraçcı sokağı 10 numaralı V. BENBANASTE Ticarethanesinden satın alınız. Makina | tamir ve tebdil olunur. Daktilo dersleri dahi/ verilir. Dr. Ekrem Emin Dabili hastalıklar mütahassısı Dr. Mükerrem Emin Kulak, Boğaz, Burun mütahassısı Kadıkt u parkı karşısı 32 hergan ikiden dörde kadar Telefon: Beyoğlunda İstiklâl caddesinde 118-1 numaralı maruf Mir ve Kotero terzihanesinin | Yaz Son moda elbise kumaşları vürut etmiştir. 'ayyare piyangosu — müdürlü günden: Bazı noter evrakı tab- | ettirileceğinden taba talip ola- cakların pey akçaları ile birlikte 7/4/930 Pazartesi saat on beşte piyango mügürlüğünde müteşek- kil tayyare mubayaat komisyo- nuna müracaatları. KARYOLAYA İHTİYACI OLANLARA Asti Mobilye mağazasına Siyah, lâke ve bronz karyolaların her boyu ve her nevi MN Her çeşit mobilya bulunur. Fiatlar rekabet kabul etmez derecede ehvendir. Bir ziyaret . Adresi — İstanbul / Fincancılar yokuşu No 27 Tel. İst. 3407 AHMET FEVZİ Üsküdar ve Kadıköy T. A. Su Şirketinden 81 mart 1930 tarihinde kadıköy'ünde şirket merkezinde adiyen toplanan heyı ümümiye namnesidi - Makamı riyaset Tevfik Bi. tarafından işçal olundfük heyetin keyfiyeti davet v cem'inin üslüli “nizamnamenlu 26 ve 2 inei maddelerins ve Ücar ammunık mevadı mahsusasına tevfikan vukubulluğunu ve davetaamelerin şehrimizde münteşimi Türkçe GÜMHÜRİYET gazetesinin 28 şabat 1980 » — PLİTİKA M » AKŞAM ”. ea p Resmi “ VİLÂYET P S mCü tarihli nüsbalarile ilân edildiği bittetkik anlaşılmıştır. Hazıran esamisinı mübezyin olan cetveklen anlaşılacağı vecbile 11023 hisse senew dini 157 hakkı reyle temsil etmekte olan 17 hissedar hazırı bilmeclis bulunduğundan heyeti umumiye ticanet kantmu ile dahili Dizammmme ahkamına tevfik usul nizamı dabilinde teşekkül etmişt Heyeti umumiyeoe : A — Tasnifi ârk memurluğuna, dahili nizamnamenin 28inci maddesi mücibince en fazla hisse sahiplerinden ikisi yani Müsyo BADETTİ ve Müsyo VALERY ve B — Kâtpliğe NALBANTYAN efendi tayin kıhnmıştır. MÜZAKERAT RUZNAMESİ Jare meclisi ve mürakipler tarafından geçen mali sene hakkında tanzim zaporların kıraati, — Kâr ve zarar hesabile b mun tetkik ve tasdiki, — 31 mart 1929 tarihinde fevkalüde olarak içtima eden heyeti umumiye tarar n idare meclisine verilen vekâletlen mütevellit İeraata uai idüre meclisi Taporunun tetkik ve tasdiki, 4 — İdare meclisi azasile murakıp tahsisatınıu tayini, 6 — Müddetleri hitam bulan idare meclisi azalarının tecdiden tayini, — 1930 senesi için bir murakıpla bir murakıp mülâzimi tay —1- x Heyeti Gnümiye, idare meclisi ve amarakınlar taraflndan 1929 senei - hesibiyesine ait tanzlr olunan'Taporlara ittilâ kesbeyledikten sanra bilânço ile kür ve zarat hesabını tasdik ve ticaret kanununun 379 uncu maddesine tevlikan idanı meclisi Azalarile murakıp ve müdürlerin ziminetlerini ibra eyler. B 2 Heyeti umumiye tahvilât meselesi hakkında idage meclisince tanzim olunun rafpora ittlâ kesbeyledikten sonra tahvilât. hamillerile bir konkondate akdi zınınınla mü- zakeratta bulunmak üzere idar” meclisine selâhiyeti kâmile ita eyler. Heyeti umumiye, idare meclisi Azalarma hakkı huzur ve murakilı tahsisat olarak geçen Sene tayin olunmuş olan mıkdarların tediyesine karar vererek murakıp TMülâziminin senevi tahsisatını eili lira olmak Mzore tespit eyler. zft y | — Dahili nizamnamenin 13 ünco maddesine tevfikan idare meciisi Temail Hakkı Bi ve Ai Ferit Pş. Hazaratını möddetleri hitam bolan âza. olarak irae epleminti heyeti ümümiye zevatı müşarölileyhimi 8 sene müddetle yeniden azalığa tayia eyler. Müsye Sadoch sıhhi esbaba mebni idare meclisi üzalığından istifa eylediğinden hey-ti umu. miye Şirketin idare meclisi azasının adedini sekize tenzilu kanar verir. — Heyeti umümiye ticaret kanununun 348 inci “madilesine tevikan 1980 senel hesabiyesi için Tevfik Bi Hazretlerini murakıp ve Almavaya Bieudiyi imurakıp mülâzimi tayin eyler. Şehremaneti şirketler komiseri: Muzaffer, 'T. C. İstanbul elektrik u ve tayyare komiseri: M. Arif, murakıp; Tevfik, heyeti mmumiyenin verdiği salâhiyete binaen idare meelisi 3inci reisi: İ. Hakle, idara Mmeclisi reisi M. Tevfik, E. Grasset, Muzaifer, Yusuf, Ati Ferit, kâtip; Nalbantyan, tasnifi ârâ memurları: Valery Badetüi 31 mart 1930 tarihinde Kadıköy-ünde Şirket merkerinde Adiyen toplanan heyeti umumiyeye ait hazırun cetvelidir: Hisse senedi — Hakkı Esamii zevat aded — Örey nn İzzet P. Hz 30 10 CA İncet Tevlik Bi. Ha, reis 30 10 — M. Tevüik İsmail Hakkı Bi. Hz. 2inci reis 3) 10 — İ Hakki Ferit Pş. H - 30 20 — Ali Ferit Yusaf Pş. Hz. 30 10 Yusuf Seyfeddin Bi, Hz. 30 10 .» Müzefler BE. Hiz. 30 10 — Mümler Mösyö Grasset 30 10 » A. Badet 1698 10 » C Valer 1300 10 » P. Boisson 1300 10 » F. Ellman 1300 10 F. Ellman » I. Mareşal 1300 10 L. Marechal » J, Ciano 1300 10 Ed. Brossard 1300 10 » Nalbantyan 1300 10 > A, Kemal bey 5 2 Mösyö Şirinyan 1a 5. E, Şirinyan Ti 157 — ae T — ĞA P. T. T. levazım müdürlüğünden: 1 — Posta vesaiti nakliyesinde kullanılmak üzere mübayaa edilecek 'olan 6000 - 10,000kilo Benzinle 300 ülâ 600 kilo Makine yağı kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — 20 Nisan 930 tarihine müsadif Pazar günü ihalesi icra kılınacağından taliplerin şartname almak üzere şimdiden teminat ve teklifnamelerini muhtevi zarfları tevdi için de mezkür tarihte ve saat 14 te Yeni postahanede mübayant komisyonuna müracaatları. Emlâk ve Eytam bankası İstanbul şubesinden: Satılık arazi ve bostanlar ı, ü İ Jara — bilifra: Çırpıcı çayırı asgari 10 azami 30 dönümlük - parçal a ile satılmak üzere müzayedeye vazedilmiş ve 10/4/934 ihaleleri “mukarrer. bulunmuştur. Taliplerin yevmi mezi kürda saat on altıda şubemize muracaatları... N.