23 Şubat 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

23 Şubat 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

“ iktisat vekâletinden: i İzmir civarında Bornuva mevkiinde ! inşa edilecek olan 304,000 lira bedeli | keşifli ziraat mektebi binası talibine | ihale edilmek üzere kapalızarf usulü | ile münakasaya çıkarılmıştır. Zarflar 21 mart 931 cumartesi günü ? açılacaktır. Evrakıfenniyesi ve pro- jesi malsandığına yatırılacak 20 lira | mukabilinde Ankarada Enstitüler | inşaatındaki hey'eti fenniye veya izmir mıntaka ziraat müdürlüğü tara-| fından verilecektir. Yalnız izmir zira-| atmektebinde mevcut ve mahfuz | bulunan tuğla, kereste, çimentoyu | müteahhit mahallen görüp kendi-E since tahmin edeceği bedeli mekte- | bin umumi inşaat bedeli olarak teklifi edeceği miktardan tenzil ettikten sonra teklifi ona göre yalnız bir ka- | lem ve götürü olarak yapacak ve bu | malzemenin temamını müteahhit | devir almak suretile tesellüm edecek! ve mezkür malzeme temamen müte- | ahhide ait olacaktır. Ve mıktarı mur- | muhammenindeki fazla veya nok-| sanlık aranılmıyacaktır. Bu malzemenin inşaatta istimali şeraiti umumiyei fenniyesine tabidir. Talipler inşaat bedeli muhammeni üzerinden vüzde 7,5 teminat ve vesa- iki lazimelerile birlikte yevmi ihale olan 2lmart 931 cumartesi günü saat 16 ya kadar Iktisat vekâleti ziraat müste- şarlığı kısmında müteşekkil inşaat ko- misyonuna müracaatları ilân olunur. İktisat vekâletinden: Ankara meteoroloji enstitüsü için mübayaa olunacak 27 kalem rasat alâtı 10/2/931 tarihinden 3/3/931 tarihine kadar 21 gün müddetle ve kapalı zarf usulile mevkii münaka- saya çıkarılmıştır. İhalei kat'iyesi 3 mart 931 tarihine müsadif salı günü saat İ5te icra kılınacaktır. Şartname Ankara'da iktisat vekâleti mübayaa komisyonu riyasetinde ve İstanbul'dan talip olacakların da İstanbul ziraat baş müdürlüğünden almaları. Taliplerin ihale günü muayyen saatten evvel şartnamede yazılı olan teminatı muvakkataları ile birlikte iktisat vekâleti mübayaa komisyo- nuna müracaat etmeleri ilân olunur. İktisat Vekâletinden: Ankara'da inşa edilmekte olan zirai ve Baytari Enistitülerin Kalori- rifer tesisatı hakkında ve 5/9/13/17 Şubat 931 tarihlerinde Cumhuriyet, Milliyet, Akşam ve Hakimiyeti Mil- liye gazetelerile neşredilen ilânda beyan olunan bu tesisata ait mu- hammen bedeli olan (170,000) yüz yetmiş bin liranın dercedilmemiş olmasına binaen alâkadarların bu miktar üzerinden */, 7,5 teminatla- rile birlikte ve yevmi ihale olan 12 Mart 931 tarihinde saat 16'da iktisat vekâleti ziraat müsteşarlığı kısmın- da müteşekkil inşaat komisyonuna müracaatları lüzumu ilân olunur. Müfettiş namzetliği müsabakası Türkiye Ziraat bankasından: Nisan/931 pazar günü sabahı Ankara /ve İstanbul ziraat banka- larında saat 9 da açılacak müsabaka ile 15 müfettiş namzedi alına- caktır. Muvaffak olanlara başlangıçta ği lira aylık ile seyahat ve tefti şlerde yol masraflarından başka 6 lira yevmiye verilir. k için evel emirde İktisat veya Hukuk fakültelerinden ve yahut ulümu âliyei ticariye veya mülkiye mekteplerinden birinin mezunu veyahut son sınıf yerle vimi sl k zımdır. Diğer fakülte veya yüksek rapi mezunlar: mali müesseselerde en az iki sene hi; vali ii anlar mü sabika dahil olabilirler, ire kara ti b ankalarından alacakları nik yazılı vesikalarla birlikte eni 31 Mart931 ak: kadar Ankara'da teftiş ba eti Müdürlüğüne bizzat veya mektupla müracaat etmiş bulunmalıdırlar. Mes'ulmüdür ; Hikmet Feridun