23 Haziran 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

23 Haziran 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

23 Haziran 1932 Nafıa Vekâletinden: Samsun - Sıvas hatının 293--950 inci kilometresine tesadüf eden yarma dahiline takriben 80 metre tulünde bir tünelin inşası kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Münakasa 10/7/932 tarihine müsadif pazar günü saat 15 te Nafıa Vekâletinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatlarile Ticaret odası vesikalarını aynı gün ve saatte münakasa komisyonuna vermeleri lâzımdır. Taliplerin münakasa şartnamesini beş lira mukabilinde Ankarada Demiryollar inşaat dairesinde, İstanbulda Haydarpaşada Liman işleri müdürlüğünden tedarik edebilirler. ..u. Emniyet Sandığı müdürlüğünden: Hafize hanımın 3226 hesap numaralı borç senedile ve Boğaziçinde Bebekte küçükbebek caddesinde atik 22 ve cedit 29 numaralı bir hanenin tamamını terhin suretile Sandığımızdan istikraz eylediği 219 (iki yüz on dokuz ) liranın vadesinde ödenmediğinden dolayı satılığa çıkarıldığına dair olan ihbarnamenin tebliği için icra kılinan tahki- kat neticesinde mumaileyhanın vefat eylediği ve mirasçılarından mahtumu Mehmet Nuri efendinin ikametgâhı meçhul bulunduğu anlaşılmış olduğundan tebliğ makamına kaim olmak üzere ilânı keyfiyet olunur. Türkiye ziraat bankası Bursa şubesinden : Ziraat bankası Bursa şubesine borçlu Osman efendi zade Fevzi Beyin mutasarrıf olduğu bankamızca ipotekli bulunan kükürtlü kaplıcası, Köprübaşı çiftliği ve diğer emvali gayri menkulesi ilk defa 14/6/932 tarihinde açık arttırmaya vazedilmiş ise de talip zuhur etmemesinden 29/6/932 günü saat on altıya temdit edildi- ğinden talip olup fazla malümat almak istiyenlerin İstanbul ve Bursa ziraat bankalarına ve yevmi ihalede ziraat bankası Bursa şubesine müracaatları ilân olunur. Emniyet Sandığı Müdürlüğünden: Mustafa efendinin (8273) hesap numaralı borç senedile ve Eyüpte Camiikebir mahallesinde atik Eyüp iskelesi, cedit Camiikebir soka- ğında atik 13, 13 Mü. ve cedit 13, 13/1 numaralı tahtında bir dükkânı müştemil bir haneyi terhin suretile Sandığımızdan istikraz eyle ki yüz on sekiz liranın vadesinde ödenmediğinden dolayı satılığa çıkarıldığına dair ihbarname tebliği için icra kılınan tahki- kat neticesinde mumaileyh Mustafa Ef. nin vefat eylediği ve miras- çılarından Saniye hanımın ikametgâhının meçhul bulunduğu anlaşıl- mış olduğundan tebliğ makamına kaim olmak üzere ilânı keyfiyet olunur. Emniyet Sandığı Müdürlüğünden: Ali ağa ve Fatma hanımın 9792 hesap numaralı borç senedile ve Küçükpazarda Hoca Hayrettin mahallesinde leblebici sokağında eski 32 ve yeni 24 numaralı bir hanenin tamamını terhin suretile sandığımızdan istikraz eyledikleri 450 ( Dört yüz elli ) liranın vade- iğinden dolayı satılığa çıkarıldığına dair olan ihbar- namenin tebliği için icra kılınan tahkikat neticesinde. mumaileyh Ali ağanın vefat eylediği ve kızı Fatma hanımdan başka mirasçısı olup olmadığı meçhul bulunduğu anlaşılmış olduğundan tebliğ makamına kaim olmak üzere ilânı keyfiyet olunur. BÜYÜK TAYYARE PİYANGOSU 12.nci TERTİP ALTINCI KEŞiDE 11 Temmuz 1932 Büyük ikramiye 200,000 liradır. Ayrıca 50.000, 30.000, 20.000, 10,000 liralık ikramiyeleri ve 100,000 liralık bir mükâfat. | «Ibah> markalı cedit bir Akşam MUZAYEDE iLE SATIŞ 1932 Haziranının 24 üncü Cuma günü sabah saat 10 da Şişlide Osmanbey civa- rında Ahmet Bey sokağında İspanyol apartımanının 3 numaralı dairesinde bulunan bilumum müzeyyen eşyalar müzayede suretile satılacaktır. Dokuz parçadan mürekkep akaju ve vitrinli asri yemek oda takımı, 6 parçadan ibaret Viyana mamulâtı yatak oda takımı, tu- valet - düşes, aynalı “dolap ,: komoddan mürekkep defa yatak odası, 3 parçadan ibaret maroken pomye takımı, fransız mamulâtı zarif salon takımı, defa 7 par- çadan mürekkep kadife kaplı asri salon takımı, 90 santimlik 2 adet ingiliz ma- mulâtı bronz Kesme karyolalar, yazı masası, koltuk, kanape ve kartonyerler, salamandra ve çini sobalar, portatif gra- mofon plaklarile, büyük boy kıymettar arabesk tabure, defa sedefli tabureler, tabak takımları, çay ve kahve takımları, ipekli ve kadife perdeler, elektrik avizeler, 2 adet marketeri bayu, biblolar, heyki kristal sürahi ve Kadehler, tepsiler, tilatör, duvar tabakları, portmantolar, ozie kanape takımı, sandalyeler, kolonlar, hava gazocağı, cedil emaye banyo ma termosifon, buzluk, apartımanın muşam- baları ve sair lüzumlu eşyalar. Meşhur an piyanosu, Acem ve Anadolu halıları ve seccadeler. | - İ Devlet Demiryolları ilânati | ” | Lokomotif muvöman aksamının kapalı zarfla ve takas kaydile münakasası 3 Ağustos 932 çarşamba günü saat 15 te Ankarada idare merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Haydarpaşa ve Ankara veznelerinde 15 şer liraya satıl- makta olan şartnamelerdeyazılıdır. İstanbul ticaret müdürlüğünden: MUHASIP ARANIYOR LOKANTACILAR cemiyetinin müddeti biten idare | heyetinin yeniden intihabı 26, 27 Haziran Pazar ve Pazartesi gün- leri saat 10dan 16ya kadar Galata'da o Arslangül hanındaki cemiyet merkezinde (yapılacağı alâkadarana ilân olunur. Sinirleri kuvvetlendiren ve vücuda ferahlık veren ALKOLSÜZ ŞAMPANYA Yapmasını öğrenmek İsteyenlerin Sirkecide Demirkapı Nöbethane cadde. inde Maret mürac, | | | | | | Usulü muzaafaya bihakkın vakıf, hesabı kuvvetli makina ile yazı yazar, icabında yazıhane haricinde iş takip edecek fransızca bilir, 25 ile 40 yaş | arasında faal bir muhasip lâzımdır. Bu baptaki evrakı müsbitelerile birlikte ve muteber kefil göster- mek şartile Galatada Ömer Abit Hanında kat 4, No. 3e saat 4ile 5 arasında müracaatları. Paris Tıp Fakültesi mezunu Cilt ve zührevi hastalıklar mutahassısı Dr. Bahattin Şevki Babıâli caddesi Meserret oteli kargı- sridâ Avni bey apartımanı 125 | | Apartman dahi kiralıktır. a Dr. Çiprut GiLT, SAÇ ve ZÜHREVİ hastalıkları mütehassısı Beyoğlu Asmalımesçit, Atlas Han No. 2 uz Tel. B. O. 3353 Satılık karyolalar muhtelif şekillerde demir karyola ve somya toptan satılıktır. Taliplerin Orta- köy tramvay caddesinde Zincirli- kuyu sokağında 4 No. Haçik efendiye m Şatılık Saç mürekkep fıçıları Kapakları anahtarlı sağlam halde 25, 50 kiloluk saçtan mamul boş mürekkep fıçıları satılıktır. (Akşam) idarehane- sine müracaat. Beşyüzü (o mütecaviz da üracaatlari. | mahalli Di TİR Üemizzie Beyoğlunda İstiklâl caddesinde vaki daire: mahsusunda ifayı vazife eden Istanbul ikinci icra memurluğundan: Bir alacaktan dolayı mahcuz olup paraya” çevrilmesi takarrür eden ve tamamına (on iki bin) lira kıymet da Camii cedit mahallesinde Zülfü- aruz sokağında kâin atik 16/16 mükerrer cedit 6/8 No ile murak- kam ve tahtında dükkânı müştemil ve tevekkül hanı namile maruf bir bap kârgir hanın yirmi sekiz hisse itibarile altı hissesinin bir ci açik arttırması 25/7/932 tarihi- hine müsadif pazartesi günü saat 14 den 16 ya kadar dairede icra kılılınacaktır. o Arttırmaya iştirak etmek istiyenlerin mezkür mahal- lin kiymeti omuhamminesi olan (on iki bin ) liranın yüzde onu nisbetinde te'minat akçesi verme- leri lâzimdır. Hakları tapo sicil- lerile sabit olmayan ipotekli ala- caklılarla, diğer alâkadarların irti- fak hakki sahiplerinin bu hakla- rını ve hususile faiz ve masarife tarihin- arfında dair olan iddialarını itibaren , yirmi gün den evrakı müsbiteleriyle birlikte dai- reye bildirmeleri lâzımdır. Aksi tektirde haklari tapo sicilleriyle sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasından oOhariç kalırlar. Müterakim vergi ile belediye ru- sumları ve vakıf icaresi müşteriye aittir. Daha fazla malümet almak istiyenlerin /6/932 tarihinden itibaren daire divanhanesinde asılı bulundurulacak olan arttırma şart- namesile 930/5356 numaraya mu- kayyet dosyasına müracaatla mez- kür dosya derununda mevcut ve mezkürun cvsaf, mesaha ve sairesini havi vaz'iyet ve tak- diri kiymet raporunu görüp anla- yabilecekleri ilân olunur. icra ve iflâs kanunu Kitap halinde çıktı İnkilâip kitaphanesi kaynagi taktir edilen Galata-, İrre” — Sahife 13 NK 5 DAİIP, ŞABESO Midenizde hazimsizlik varsa yemeklerde Şabeso içiniz. Küçük 6, büyük 71/2 kuruştur. Teşekkür Sevgili Babamız Nikolâ Belçef efendinin vefatı münasebetile ge- rek cenaze merasiminde hazır bulunan ve gerek mektupla beyanı taziyet eden zevatı muhteremeye ayrı ayrı teşekküre teessürümüz mani olduğundan gazetenizi tavsit ederiz efendim. Oğulları Dimitri Yorgi ————— İstanbul asliye mahkemesi güncü hukuk dairesinden: Beşiktaş Türk- ali mahallesi Çeşme sokağında 3 numaralı hanede mukim Süley- man efendi mukaddema ayni hanede mukim iken 10/11 seneden beri, nerede; bulunduğu belli olmayan ve bu bapta haberde verilmemiş ana baba bir kardeş Peyker kanım gaip olduğundan bahsile gaiplik kararı . verilmesini — talep etmiş olduğundan mezküre Peyker hani- mın hayat ve mematından haber- dar olanların mahkemeye malümat vermeleri zimninda 6 ayda bir tekrar edilmek üzere bir sene müddetle keyfiyetin ilânen tebliğine karar verilmiş olduğu ilân olunur. Taksitle inşaat yaparız. Her nevi inşaat deruhte olunur. Bahçekapı şekerci Hacı Bekir karşısında Agopyan Han 4 cü kat No. 17 - 18e müracaat. Sıhhi yemekler - Buzlu içkiler FRİIGECO 18 ay vade İle . pa