25 Ekim 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

25 Ekim 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahile 12 Akşam 25 Tegrinievvel 1932 HER ECZANEDE ASPİRİN Paketleri bulabilirsiniz. Cepte taşımak için hem daha kolay, hem daha temizdir Bu yeni ambalâj sizi kıymeti ol- mayan başka mamulât almaktan korur. 2 i ve 2 tabletlik ambalâjlar Içme VE İRİN “992 yerde minin Aynı cins malları, her yerden ucuz satan €n vasi ve en modern mağazaları olan PASAJ KARLMAN dan tebliğ edilmiştir: Hakiki Acem ve Türk hi 10 lira 75 kuruştan itibaren şatıyoruz. Cins ve fiatları itibarile bir aile babası için iyi bir fırsattır. Mevsimin tebeddülü hasebile mağazalarımızda: Rop ve manto- luk yeni yünlüler, yünlü iç çamaşırlar ve yatak örtüleri, eldivenler, çoraplar vesair soğuktan muhafaza eden bir çok levazımat, gayet elverişli fatlarla garnitür için kürkler bulacaksınız. Beyoğlu'ndaki eski mağazalarımızın bütün birinci katını işgal eden Hanımlara mahsus hazır elbise dairesi tamamen yeniden tanzim edilmiştir. Şık hanımlarımız, mezkör daireyi ziyaret ve ntolarla gündüz roplarının müntehap çeşitlerini nazarı takdirle seyredebilirler. Yo - Yo, Yo - Yo, büyük ve küçükleri eğlendiren moda oyuncağıdır. Evde, sokakta, tiyatroda herkes Yo- Yo'yu oynuyor. Aşksız yaşanabilir fakat Yo - Yolsuz yaşanmaz. En şık (basit veya lüks) Yo - Yo'ların muhtelif şekil ve renklerde mağazala- rımızda bulunur. El ile trikote kaşkellerimi çirkinler güzel görlinür. Kâr etmek için değil, sırf reklâm maksadile tesis edilen şekerleme ve pastahanemizde nefis pastalar ve çörekler 5 kuruş, gay ve kahve 7,1/2 kuruştur. Servis hakkı dahildir. PASAJ KARLMAN'ın methalleri ve girlp çıkması serbesttir. Her gün saat dörtten itibaren en mükemmel Sal di plâkları ile meccani ziyafeti musikiye. ÂLEM RAKISI 25 Teşrinievvel 932 tarihinden itibaren İnhivarlar idaresinin müsaade ve kontrolu tahtında uzun müddet fıçılarda bekledikten sonra Dinlendirilmiş Vm orak satlacağı mühterem müşterilerimize ilân olunur. | ” | İst. Evkaf Md. ilânları | » | Kat'i İhale İhale günü İcra dairesi 171/932 perşembe 4 üncü 932/138 görünüz. (Beheri 125 kuruş), en Cihangirde apartıman Teşvikiyede kâğıthane caddesin- 'de oda ve dükkân müştemil bahçe 31/10/932 pazar © 4 üncü 931/131 İşbu binalar hakkinda tafsilât arzu edenler bankamıza ve gerekse hizalarında numaralarla Dördüncü İcra dairesine müracaat edebilirl İhale ubtesinde kalanlar şeraiti mevzua dairesinde Bankadan istilri yapabilirler. Kat'i ihale Beyoğlunda ( Caddei kebir ) İstiklâl caddesinde 243/245/247 ve 247 mülkerrer cedit 255, 257, 259 numaralar tahtında Banka Kommerçiyale İtalyananın müsteciri bulunduğu Banka şubesile Bonmarşe mağazı müştemil. Haliç Vapurları şirketinden: Yerli kumaştan 150 takım kışlık elbise yaptırılacaktır. Taliplerin gerili anlamak üzere bir bafta zarfında Ayvansarayda idare merke ine müracaatları, Krep Mizam Hayalinizde yaşattığınız kumaşın ta kendisi! Krep WMizam 932 kış sezonunun en muvaffak olmuş kumaşı... Krep MWMizam Tuvalet ve rop için en çok beğenilen muhtelif renkler Tüccar Terzi ZF. iTEKiN En güzel koleksiyonunu teşkil eden kaşık kumaş- larını muhterem < müşterilerinin enzarı takdirine arzediyor. İstiklal caddesi 460 el, 40489) Istanbulda belli ikametgâlları olmıyanlar beş kiloyu geçmiyen emanetlerini ve muhabere evrak- larını yazıhanemizden almak üzere 'ucuzcı İresimizden istifade ede- bilirler. Sirkeci paket postanesi karşısında Mizan oğlu han No. Ste Emlâk ve Emanet yurdı Dnküdar icra memurluğundan: Bir deynin temini zımamda mahcuz Ve pa aya çevrilmesine karar verilen tahminen. 2000 kiya ot 30/10/92 tarihine müsadir pazar günn saat 18 de Kamer burgazda İstanbul caddesinde 39 numaralı hane civarında açık artırma suretile satılacağı ilân olunur. İstanbul asliye 2 hukuk dairesinden; Rusumat müdiriyeti umumiyesinin Kınalıadada 4 No. hanede sakin Galatada Havyar | hanında 64 No. lı yazıhanede tüc. | cardan Mehmet Ziya B. | ikame eylediği alacak davasından aleyhine dolayı mumaileyhin gösterilen mahallerde bulunmadığı davetiyesi meşruhatından anlaşılmış ve müd- dci vekilin: müshai san ilânen tebliğ edildiği haldı vücut eylememiş bu kerre talıkikat 1312/032 ye talik ve hakkında giyap kararı ittihaz edilerek banun- da bir ay müddetle ilânen teb- liğine karar verilmiş olduğundad hukuk usulü muhakemeleri kan nunun İ4İ ve 142 inci mmucibi: Dahili hastalıklar mütehassısı Dr. RAŞIT ALI Çarşıkapı, tramvay durağı No, 99 saat 16-19 Istanbul asliye mahkemesi birinci ticaret dairesinden: Refael Kazaz ve mahdumu efendilerin Galatada Bank kommerçiyale Italyanadan iştira etmiş oldukları 2176/932 tarih ve 427216 numaralı, 62569, 55 Fransız frangını havi bir kıta eki zayi eylediğinden iptaline arar amı talebile vekil Marko Mercan efendinin vukubulan talebi üzerine mezkür çekin kimin ye- dinde ise 45 gün zarfında m kemeye ibrazı ve ibraz edilme, takdirde iptal edileceği lüzumunun gazetelerle ilânına karar verilmiş olduğundan keyfiyet ticaret kanu- nunun maddei mahsusası muck bince ilân olunur. — 4524 No.h şoföi yetnamemi | zayi alacağımdan — eskisinin yoktur. Garşıkapı glör Dr. Mehmet İzzet Emrazı dahiliye ve sariye 'mutahassı Muayenahane: Çağel karşısında Np, 21 Cum 18:17 hastalarını kabul edi Sahibi: Nermeldn SALE Umumi neşriyat mlara: Enis Tahsla Akşam maatbaası Halk firkası