17 Ocak 1935 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 9

17 Ocak 1935 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 9

Artistlerin yaşları Artistlerin yaşlarının bir kısmi- nı yazmıştık. Bugün de diğer bazı artistlerin yaşlarını yazıyoruz, Don Joze Mojika 29, Kolin Mor Laplant 30, Mona Goya 26, Gary rant 30, Lian Hait 28, Cin Har- lov 23, Suzi Vernon 28,-Fay Vray Lİ Loretta Yung 22, Rişard Ar- Bery 45, o Bols 34, Marion Da- vis 34, Dolores Del Rio 29, Billi 46, Evelin Holt gi Droti Jordan 24, komik Mal X Tolstoyun «Ölümden son ra dirilme» eseri yakında Holl- vutta filme ilecektir. Bunun çin büyük hazırlıklar yapılıyor. Sten yapacaktı: rü Kafkasyalı Rouben Mamuliandır. giri Rus artist ve dekoratörler e Meşhur rejisör Dr. Arnold Fank şen bir kış sporu filmi ha- zırlıyor. Terro şirketi argindai çevrilecek / ol rolönü Sepp Rist oynıya aki Solda Syl Sidney, sağda Küçük artist Jaçkle Cooper Nihayet ayrıldılar Mary Pikfordun boşanma davası neticelendi Duğlas Fairbanks geçen hafta rikadan Avrupaya gelmiştir. Duğlas kışı Nev Yorkta şirmek niyetinde idi. Birdenbire uğla: Pi fordun anleğiriiiklieği ve ay- rılmağa karar verdiklerini geçen- lerde yazmıştık. Bir aralık ayrılı- ğa meydan vermemek ve bugünkü vaziyeti devam ettirmek ihtimal- bildirmiştir. Duğlas da dava gö- rülürken Nev Yorkta bulunma- mak üzere Avrupaya hareket et- miştir. Duğlasın boşanma talebine iti- razı yoktur. Bunun için mahke- me boşanma kararı vermiştir. Willy Forst Bir kaç film yapmak üzere Amerikaya gidiyor Artistlik hayatında büyük mu- vaffakiyetler kazandıktan sonra «Bitmemiş senfoni» filmile reji- sörlükteki kudretini de sima arm olan Viyanalı artist Willy F yakında (o Hollivuta dilek Willy Forst Hollivutta bir kaç filim yapacaktır. Viyanalı artist ey Wessely de kendisile bir- gidecektir. İki Ame- — evlenmeleri ihtimalinden bahsediliyor. Avrupadan Amerikaya kiymet- li bir artistin gitmesine mukabil Amerikadan da Avrupaya bazi artistler geliyor. Bu cümleden olarak Erick von Straheimin ya» kında a geleceği ve Pa- riste bir kaç filim Sepil söy- lenmektedri. İki senedenberi Holli- dir. Mady Cbristiansın 7 ala a Söz de mea Em Gri virdiği “ Uçmanın güzel- liği , ismindeki tayyrecilik filmi tamamlanmıştır. Hei- »z Paulun rejisörlüğü ile çevrilen bu filmin baş rolünü meşhur tayyareci Ernst Üdet oynuyor. X Münihte çevrilmekte Yataklı vagonlar kontrolörü» fil mi bitmek üzeredir. Bu filim ak manca ve fransızca çevrilmiştir. Fransızcasının artistleri Albert Prejean ve Daniele Daricuxtur. » Terro şirketinin yapacağı “ İdeal koca;,,, ismindeki filmi re Fritz lenin zevcesi Thea veli filesin Ki Herbert Bani Yenl bir yıldız Evelyn Venable