18 Kasım 1935 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

18 Kasım 1935 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

Sahife 16 AKŞAM el Gi 18 Teşrinisani 1935 a meze, kik ri, ii kre ye pöğüe A EA Bel TE Radyo Sanayiini felce uğratan yeni bir keşif Radyo Lâmbaları... Her zaman Radyo tekniğinin bütün yeniliklerini makinalarında en evvel ale eden R.G. A. radyosu, 1936 modeli ile dünyayı hayrete düşüren bir yeniliği daha ortaya attı ve cam lâmbaların saltanatını yıktı. R. 6. A. 1936 Modeli ÇELİK lâmbaların öevrini açıyor. ÇELİK lâmba yarının lâmbasıdır ve Radyo tekniğinin en son keşfidir. Çelik lâmba bütün neşriyatı KATİ bir sadakatle zapteder, pürüz ve parazitleri ortadan kaldırır ve sesin canlı ahengini aynen muhafaza eder. ÇELİK lâmba 1936 Modeli R. C. A. Radyosunu GOZLU ve BEYINLI bir isnan haline sokmuştur. 1636 Modeli ÇELİK lâmbalı R. G. A. Radyosunu işittiğiniz andan itibaren başka Radyoyu dinlemeğe tahammül edemiyeceksiniz. Zonguldak Maden Kömürü TT Genel Direktörlügünden: 'omax ye vesair markalı gaz veya Ocaklarımız civarında inşa edilmekte olan memurin iz ğ benzin lâmbalarınız için yalnız 1— evlerile amele binalarının takriben 2100 metre murabbaı doğ- rama ve 5000 ike murabbaı mozaik işi kapalı zarf usulile münakasaya konm 2 —Bu İh ait ln projesi fenni şartname resimler ve madeni aksam numunela ari İstanbul İş Hanındaki şubemizde Marka fitilleri kullanınız mevcut olup aat ile malümat alabilirler. Arzu ettiğiniz tam ziyayı £ tekliflerini havi kapalı zarfla 30 İl 935 veren ve aradığınız daya- umartesi günü saat bire kadar Zonguldakta Genel Direktörlük nıklılığı temin eden yegâne muhaberat şefliğine makbuz mukabili tevdi edilecek ve yahut fitillerdir. posta ile taahhütlü gönderilecektir. 4 — Vaktinde verilmeyen teklif mektupları iade olunur. Posta teehhürü kabul olunmaz. Her hususta sizi memnun ... daima mükemmel bir saç tuvaleti temin eden RA GR A YAŞ eğ E Tür Hüva Kurumunun Gibbs briyantıni dağ : kullanınız Büyük Piyansosu Kokusu nefis ve lâtifdir. Hususi uzvi cevherlerle Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir imal ve istihzar edilen 2.ci keşide 11 1.ci Kânun 1935 tedir Gibbs briyantini, kepekleri Büyük mali 30. 000 Liradır giderir ve saç “köklerini ,Kuvvetlendirif. Gösterişi Ayrıca: 15.000, 12.000, çık liralık ikramiyeler. 20.000 liralık bir kâfat vardır. pratik ve Şıkdır. | » İ Istanbul Evkaf Müdürlüğü Ilânları İ » İ zanı şerife mahsus olarak Beyazıd camii avlusundaki sed maballeri topdan kiraya verilmek üzere açık art kli ya konmuştur. İstekliler ihale günü olan 21/T. sani/935 perşembe günü saat 15e kadar Evkaf Müdüriyetinde Varidat kalemine gelmeleri, o (7063) Fitillerini kullanınız. ler yerde satılır. Taklitlerinden ( sakınınız. yerli malıdır. ise yerli kremler içinde adı her kesin kafasında yer etmiş olanı Sahibi : o Necmeddin Sadık