19 Şubat 1941 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

19 Şubat 1941 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 1

492 ilkmektep binası yakında merasimle açılacak fikrinden vazgeçti Berberler cemiyeti mektep açmak LU ÇARŞAMBA 19 Şubat 1941 Sahibi: Necmeddin Sadak — Neşriyat müdürü: Hikmet Feridun Es — Akşam matbaası Atatürk için yapılacak anıt- ve ecnebi mühendis mimar arasında bir yapılmasına karar verildi ıe 23 — No, 8021 — Fiatı her yerde 5 kuruş İngilterenin iaşe vaziyeti İaşe Nazırı Wolton Lordlar kamarasında izahat verdi : Arnavutlukta şiddetli muharebeler 11 nci Italyan ordusu ricatta ve Ankara © beyannamesi, Türkiyenin sulh uğrunda yorulmaz ve yılmaz gayretlerinin. yeni bir eseridir. Yunan iddiası , Bunda, i Bâlkanların i - dapon Nazırının Pasifikte memnu mıntakalar oluyor. karşı Yugoslavya- 'ya yapılan teklifler Londra mahafilinin taarruzu yarın ne mamayı teâhhüt etmiştir. değildir. Bu ristanın bu teahhüdünü Komşu BI, pek tabiidir ki müşterek Yannameyi sıfıra indirir, eski hareket serbesliğini kazanı, Londrada cami Ve bir islâm kültür merkezi inşa edilecek Bulgaristana Mühim Bir İalyan | AVUStralya askerleri mevzii zaptedildi . | Şingapura Vardılar - İngiltere bu talyanların ağır zayiai vererek çekildikleri bildiriliyor 18 mişlerdir. leğişmez kendine uzaktan rekette hancı eseri " Ankara beyannamesine edilen hakit ederiz. E Necmeddin Sadak On üç yaşındaki futbolcu ie Bugün On üç yaşmda bir çocuk ölmüş. Joachim nu Bellay Yı Mu mu özlüyor ve böyle Bu > keş harp etmiş — Bakalım, oğlumuz konuşmağa başladığı zaman ilk olarak ne söyliyecek?., şiiri,