8 Kasım 1938 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 9

8 Kasım 1938 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 9

varidat memurluğundan : Yeni inşaat sahiplerile kum ,, — nakliyatı yapanların nazarı P- dikkatine Kum ocaklarından inşaat mahallerine nakledilecek kumların (taş ve toprak ocakları nizamnamesine tevfikan) ocak mahallinden kaklırılmazdar evvel resmi ödenerek nakliye tezkeresi alınması amirdir. Binaenaleyh nakledilecek kumların resmi en yakın muhasebei hususiye subelerine yatırılmadan nakliyat yapılırsa yine mezkür ni- zamnamenin maddei mahsusuna tevfikan beş misil cezasiyle birlik. te resmin tahsili cihetine gidileceğinden nizamname hükümlerine uygün hareket olunması çin alâkadarların malümu olmak üzere ilân olunur. 13 5 8 10 İnhisarlar Umum Müdürlüğün- den: 1 .. İdaremizin Paşabahçe fabrikasında monte edilecek 1 aded 400,000 litrelik, & aded 200,000 litrelik, 2 aded 100,000 litrelik ve 2 aded 50,000 litrelik cem'an 10 aded ispirto tankının şartname ve res ni mucibince imali kapalı zarf usulile eksiltmeye konmuştur ll —Heyeti umumiyesinin muhammen bedeli sif İstanbul 32,500 lira ve muvakkat teminatı 2.437.50 liradır. ili — Eksiltme 18/Xİ/938 tarihine raslıyan cuma günü saat 15de Kabataşta levazım vemübayeat şubesindeki alım komisyonunda ya- yapılacaktır. IV — Şartname ve resimler 1.63 lira bedel mukabilinde inhisarlar umum müdürlüğü levazım ve mübayeat şubesile Ankara ve İzmir baş müdürlüklerinden alınabilir. V—Eksiltmeye işlirak etmek istiyenlerin fiatsiz fenni teklif mektu -- bunu verilecek malzemeye ait bütün teferrüat vedetay resimlerile ima lâtresimlerini ve bilhassa hava çıkış ve giriş supaplarını detayye plân larını ve montajdan sonraki vaziyet plânını ihale gününden en geç 10 gün evveline kadar inhisarlar umum müdürlüğü müskirat fabrika- lar şubesi müdürlüğüne vermeleri ve tekliflerinin kabulünü muta - zammın eksiltmeye iştirak vesikalarını münakasa gününden bir gün evvel mezkür şubeden almaları lâzımdır. İştirak vesikası almıyanlar münakasaya kabul edilmiyeceklerdir. Ş ci VI — Mühürlü teklif mektubunu kanuni vesika ile başinci mad- dede yazılı müskirat fabrikalar şubemizden alınacâk eksiltmeye işti- rak vesikası ve 907,5 güvenme parası makbuzu veya banrka teminat mektubunu ihtiva edecek olan kapalı zarfların eksiltme günü en geç saat 14 e kadar yukarıda adı geçen alım komisyonu başkanlığına mak- buz mukabilinde verilmesi lâzımdır. — 4—l4—24—7 7038/3640 “İnhisarlar Umum müdürlüğün- den: 1 — İdaremizin Çamaltı Tuzlasında şartname ve projesi mu- cibince yaptırılacak elektrik santral binası ve müştemlâtının inşaatı kapalı zarf usuliyle eksiltmeye konmuştur. N — Keşif bedeli 29071 lira 97 kuruş ve muvakkat teminatı 2180 lira 40 kuruştur. H — Eksiltme 15/X1/938 tarihine rastlıyan Salı günü saat 15 de Kabataşta Levazım ve Mübayeat şubesindeki Alım Komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartname ve projeler 1.46 lira bedel mukabilinde İnhi- sarlar Umum Müdürlüğü Levazım ve Mübayeat Şubesiyle Ankara ve İzmir Baş müdürlüklerinden alınabilir. V — Eksiltmeye istirak etmek istiyenlerin diplomalı mühendis veya mimar olmaları, olmadıkları takdirde ayni evsafı haiz bir müte- hassısı inşaatın sonuna kadar daimi olarak iş basında bulunduracakla. rumn Notlerlikten musaddak bir taahhüd kâğıdı ile temin etmeleri ve bundan başka asgari 20.000 liralık bu gibi insaat yapmış olduklarını gösterir fenni evrak ve vesaikini ihale zününden 8 gün evveline kadar İnhisarlar Umum müdürlüğü inşaat şubesine ibraz ederek ayrıca ek- siltmeye iştirak vesikası almaları lâzımdır. VI — Mühürlü teklif mektubunu, kanuni vesaik ile 5 inci mad- dede yazılı inşaat şubemizden alınacak eksiltmeye iştirak vesikası ve ©e 7.5 güvenme parası makbuzu veya banka teminat mektubunu ih- tiva edecekolan kapalı zarfların eksiltme günü en geç saat 14 de ka- dar yukarıda adı geçen Alım Komisyonu Başkanlığına makbuz mu- kabilinde verilmesi lâzımdır. 30—3—5—7 3963 —Devlet demiryo!llarından: Devlet Demiryolları Malatya işletmesi için aşağıda cins, miktar ve muhammen Bedel ile muvakkat teminat miktarı yazılı Marsilya tipi kiremit ve Malatya kiremidi ihale tarihinden itibaren öon beş gün zar- fında teslim edilmek şartiyle açık eksiltmeye çıkarılmıştır. Eksiltme 16/11/938 Çarşamba günü saat 11 de Haydarpaşa gar binası dahi- linde birinci işletme komisyonunca yapılacaktır. İsteklilerin eksiltme şartnamesinde yazılı muvakkat teminat ile eksiltme santinde komisyon reisliğine müracaat etmeleri lâzımdır. Eksiltme şartnameleri Haydarpaşa yol baş müfettişliğinden parasız olarak alnır. Kabul edilecek Teslim — Miktarı Fiatı Muhammen — Muvakkat nümuneye göre Müddeti adet Kuruş — bedeli teminat ; gün Lira Kr. Lra Kr. Marsilya tipi 15 31500 8 — 2592 00 194 40 kiremit Mahyalık kiremit 15 900 8 1—4—8—12- - (3966) Muhammen bedeli 17217,60 lira olan 403,3 metre mikâbı çam Gök- nar kereste kapalı zarf usülile 17/11/938 perşembe günü saat 15,30 da Sirkecide 9 cu işletme binasında satın alınacaktır. hteklilerin 9ç 7,8 nisbetinde teminat ve kanun! vesikallarını ihtiva *decek olan kapalı zarflarını ayni gün saat 14,30 a kadar komisyona vermeleri lâzımdır. Şartnameler pal tedir. 1 Denizbank İzmir şubesinden: 1 — Svbemize ait antrepolarda inşa edilecek demir sundurma 9/ 11/938 Çarşamba günü saat on altıda ihale edilmek üzere ek- siltmeye çıkarılmıştır. 2.—Kesif bedeli 3145 lira 59 kurustur. Muvakkat teminat 235 lirâ 91 kuruştur. Fazla malümat almak istiyenler subemize müra- YSnt edebilrler. 3994 (ANADOLU) İzmir Vilâyeti Muhasebei hususiye-| Jzmir Defterdarlığından: İsmi İşi Mevkii (Aş evi maleddin < < « Yükarıda ismi yazılı mükellef ticaret dolayısile halen bulunduğu re hukuk usul muhakemeleri kanu Mimar Ke- Kazanç Muvazene Aslı Zam — Aslı Zam ENK L K LK ka'lk 5. 60 56 No, 5- 60 56 4 66 4 66 4 66 4 66 namına 935, 936 mali yılı erilmiştir. Mükellefin yerin nuna tevfikan ilân olunur. — 4040 İzmir Defterdarlığından: Mevkü Konak Tsmi çi Abdullah — -Hurdavatçı oğlu Mehmed Kazanç — buhran — Yekün Ni K BT L IB » — .R ı 84 n 06 10 69 Anafarta- lar caddesi Yukarıda ismi yazıl mükellef namına 1/1/938 ilâ 12/2/938 tarihi için tarh olunan vergiler ismi hi- zasında gösterilmiştir. Mükellefin terki ticaret dolayısile halen bulun duğu yerin bilinmemesinden key - fiyet tebliğ makamına kaim olmak muhakemeleri kanununa tevfikan ilân olunür. 4039 üzere hukuk usul İhbarname Cild Varak in resen takdir komisyonunun 4/6/936 ta- rih ve 562,563 kararlarına istinaden tarh olunan vergiler ismi hizasında g bilinememesinden keyfiyet tebliz makamına kaim olmak üze- terki ihbarnamenin cild varak İzmir ahkâmı şahsiye sulh hukuk * Burnavada- Erzene — mahallesinde Kazak oğlu sokağında 19 numaralı evde-oturan matmazel — Marizipsi 3-11-988 tarihinde öldüğüne göre alacak ve borçlulların bir ay içinde mahkememize gelip — miktarlarını yazdırmaları ve varisleri de üç ay zarfında miraşçı vesikalariyle bera- ber 'mahkemeye gelmeleri İtzumu ilân olunur. 4034 eee AAA F bi eai e Çl lzamir dördüneü icra memurluğun- dan: Yemiş, çarşısında tüccardan Şerif İRemzi mağazasında mukim — Alek. sandır Roma ve Alsancak /Burnava taddesinde 62 numarada mukim iken ikametgâbları meçhul bulunan ârtor baladur taraflarına: Hazinei maliyenin 38-456 İzmir birinci hukuk mahkemesinden istih sal ettiği 21-5-932 tarih ve 938-53 Yaf talep ettiği T006 Jira 26 kuruş Hiçin ikametgâhlarınıza icra emirleri gönderilmiş ise de mübaşirin meşru- hatına göre bilâ tebliğ iade edilmiş- |tir. İşbu ilânın neşri tarihinden itiba- zen ön beş gün içinde her biriniz bor eu ödemeniz lâzimdir. Bu müddet içinde borcu ödemezseniz tetkik mer. elinden veya temyiz veyahud iadei müuhakeme yoliyle ait olduğu mahke- meden leranın geri bırakılmasına da- ir bir karar gösterilmedikçe cebri ie- raya de edileceği ve xzene bu müddet içinde mal beyanında bulun- manız ve- bulunmazsanız hapis ile halif beyanda bulunursanız hapia ile cezalandırılacağımız malâmunuz ol- lunur. 4046 İzmir dördüncü icra memurluğun. dan: Karataşta-Aras sokağında 16 eski ve ötuz numaratajlı hanede mukim iken halen ikametgâhı meçhul bulu- nan ölü Mehmed varisi kendi na- mina esaleten ve Pakize ve nevzat namıne velâyeten kıymet tarafına: 938/1248 dosyı Hazinei maliyenin İzmir - birinci hukuk mahkemesinden- istihsal etti- ği 11-9-937 tarih ve 937-48 — sayılı ilâmina göre hanenin tahliy le bi- lümum mesarif ve ücretin tahsiline dair namınıza çıkarılan erâ emri, mübaşirin münderecatına göre bilâ tebliğ iade olunmuştur. İşbu ilânın neşri tarihinden- itiba- ren on gün zarfında hanenin tahli- esi ve biledmle mesarifinin tesviyesi Tâzımdır. Hanei bu müddet içinde tahliye ve teslim etmezseniz ilâmın hükmü xorla icra olunacak ve icabında icra kanununun 26 met maddesinde yazı- h diğer hükümleri' de tatbik oluna- caktır. Hükmen tahakkuk-eden boreunu- zu da on gün içinde ödemeniz Jâzım- dır. Bu müddet içinde borcu ödemez seniz tetkik merelinden veya temyiz veyahud iadei muhakeme yolu ile ait olduğu mahkeden icranın geri bıra- kılmasına dair bir karar getirilmedik çe cebri ieraya devam edileceği ve bu müddet içinde mal beyanında bu- lünmarız ve bulunmazsanız hapis ile tazik olunacaksımız ve hakikata mühalif beannada bulunursanız ha- pis e. ci munuz ol k üzere keyfiyet ilânen 4045 numaralı ilâmı müucibince ma mas-| tazyik olunacağınız ve hakikata mu-| mak üzere keyfiyet ilânen tebliğ o-| ezalandırılacağımız — Mmülü- - Nafıa vekâletinden: Eksiltmeye konulan iş: 1 — Nazillide Çürüksudan Sarayköy ovasının sulanması için açı - lacak kanal ve smai imalât, keşif bedeli (400008) liradır. 2 — Eksiltme 16/11/938 tarihine raslıyan Çarşamba günü saat (15) te Nafıa vekâleti sular umum müdürlüğü su eksiltme komisyo- nu odasında kapalı zarf usulile yapılacaktır. 3 — İstekliler eksiltme şartnamesi, mukavele projesi, bayındırlık isleri genel şartnamesi, fenni şartname ve projeleri (20) lira muka- bilinde sular umum müdürlüğünden alabilirler. 4 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin (19750) lira (32) ku- ruşluk muvakkat teminat vermesi ve eksiltmenin yapılacağı günden en az sekiz gün evvel ellerinde bulunan bütün vesikalarla birlikte bir |istida ile vekâlete müracaat ederek bu ise mahsiys olmak üzere vesika almaları ve bu vesikayı ibraz etmeleri sarttır. Bu müddet içinde ve- sika talebinde bulunmıyanlar eksiltmeye iştirak edemezler. 5 —- İstekliler teklif mektuplarını ikinci maddede — yazılı saattan |bir saat evveline kadar sular umum müdürlüğüne makbuz mukabi- 'linde vermeleri lâzımdır. Postada olan gecikmeler kabul edilmez. — 28—1—8 — 3850 “Manisa valiliğinden: 1 — Akhisar - Kırkağaç yolunun 0-4-000—1 1 4-100 üncü kilo - metreleri arasındaki kısmın toprak tesviyesi, şose halinde inşası ve ayni zamanda on beş menfez yaptırılması <87856> lira «85» kuruş- luk keşifnamesi üezrinden kapalı zarf usulile ekailtmeye konulmuş- tür. 2 — Bu işe aid keşifname evrakı ve teferrüntı dört lira 40 kuruş mukabilinde vilâyet nafia müdürlüğünden alınabilir. 3 — İhale birinci kânunun birinci perşembe günü saat on birde Manisa vilâyet daimi encümeni önünde yapılacaktır. | — 4 — Muvakkat teminat miktarı 5643 liradır. 5 — İsteklilerin ihale gününden en az sekiz gün evvel usulü daire- sinde Manisa vilâyetinden alınmış ehliyet vesikalarile 1938 yılına aid ticaret odası vesikasını ve muvakkat teminata aid banka mektup ve- ya makbuzu 2490 sayılı kanunun otuz ikinci maddesi dairesinde ha- dırlıyacakları zarfın içine koyarak ihale günü saat ona kadar Manisa € postada vukubulacak gecikmelerin nazarı iti- 8—13—20—27 / 4028 Cumaovası nahiyesi köy kurulun- | dan: valiliğine vermeleri bara alınmıyacağı ilân olunur, İ Cumaovasının Bulgurca caddesi bitişizinden başlıyarak köy nin bir kısmında tahminen 1500 metre murabbaı kaldırım açık eksiltme suretile münakasaya konulmustur. Taliplerin ellerindeki san'at vesikalarile birlikte 16/11/938 günü köy kurulunda hazır bu- lunmaları ilân olunur 4032 | Nafia Müdürlüğünden: Torbalı cezaevinin onarılması 1095 lira 38 kuruş açın tutarile ve yirmi gün müddetle açık eksiltmeye konulduğundan isteklilerin 2940 sayılı yasa hükümlerine göre hazırlıyacakları teminatlarile bir- likte 29 ikinci teşrin 938 salı günü saat on birde nafıa müdürlüğün- de müteşekkil komisyona baş vurmaları. — 8—l2—l6—20 — 4041 İZzmir Orman başmühendisliğinden: İzmir merkez kazatının Cumaovası Bulgurca köyleri civarın. 'da bulunan Dereboğazı devlet ormanından 12 metre mikâp çınar escar ve Gölova ve Avandere köyleri civarında Elekçi deresi ormanın. dan 667 kental karışık kömür ve Çam köyünün Mnn Çatal- bunar ormanımdan 890 kental meşe kömürü 18 gün müddetle umu- ma mahsus olarak serbest satışa çıkarılmıştır. Çınar eşcarının beher metre mikâbının muhammen bedeli 200 kuruştur. Teminat muvakatesi 180 kuruştur. — İ 890 Kental meşe kömürünün beher kentalinin -muhammen bedeli 36 kuruştur. Teminatı muvakkatesi 24 lira 3 kuruştur. 667 Kental karışık kömürün beher kentalinin muhanmmen be- deli 28 kuruştur. Teminatı muvakkate 14 liradır. İ Şartname ve mukavelename projeleri Orman Baş Mühendis- iği parasız alınır. Z İhalesi 10/11/938 tarihine müsadif Perşembe günü saat 14 de İzmir Orman Baş Mübhendisliğinde —icra kılınştağından taliplerin teminatı muvakkate makbuzlariyle ve vesaikleryyle birlikte komisyo- na müracaatları ilân olunur. 29 1 4 8 (3958) Saata çok ehammiyet veren REVUK saatı alır. *REVUE saatı alan ne aldığını bilir, ÇÜPki GO senelik tecrübe gibi bir garantiye maliktir. Modeller en son ve zarif şekildedir, İ Batış Yepesu y BERNARD A ZAMAROP, lamir, Hükümet caddesi 30 YÜO ni ni |mezseniz te 'clunur. 8 Ikinciteşrin SALI 1938 | Bergama asliye hukuk mahkeme sinden: l K. den İbrahim kızt Fatma Talay tarafın- şanma davasının yapı üddeinlehin ilânen gıyap ka sebepten günü saat 9 x. miş olduğund. hazır bulun muhakemenin talikine karar veril- » gün mahkemede n aksi halde mah- kemeye gıyabında devam olunacağı Nân otunur. 4086 İzmir dördüncü icra memurluğum lanı: İstanköy hamamı karşısında 22 numarada mukim iken halen ika- metgâhi meçhul bulunan eski — Hea- reti buhriye liman —memurlarından rafına: 4 dosya, İzmir birinci hukuk mahkemesinden istihsal ettiği 14-12-929 tarih ve 929-934 — sayılı matlübu olan 485 lira 9 kuruşun faiz, ücret ve masrafı muhakem, ikte tah. siline dair icra emri âhınıza gönderilm e de mübaşirin meşru- hatına göre bilâ tebliğ iade ed tir. İşbu İlânm neşri tarihinden İtiba- €en on gün içinde borcu ödemeniz lâ- zımdır. Bu müdgdet içinde borcu öde- ik merciinden veya |temiz veyahud iadei muhakeme yolu &it olduğu muhakemeden icranın i bırakılmasına dair bir karar ge- tirilmedikçe cebri ic ılacağı ve bu müddet içinde mal beyanında bu- Plunmanız ve bulaunmazsanız hapis ile tazyik olunacağınmız hakii muhalif beyanda bulnursanız hapis ile cezalandırılacağınız malâümunuz olmak üzere keyfiyet ilânen tebliğ 4044 Kemalpaşa İcra memurluğun- dan: Kemalpaşada mükim iken ika- metgâhı meçhul Manastırlı İbrahim oğlu Süleyman tarafına. 20/7/934 ve 30/8/934 ve 20/ 7/935 we 30/B/935 ve 20/7/936 tarihlerinde ödenmek üzere yedi par- ça emre muharrer senetlerle Kemal- paşa kooperatifine ceman borçlu bu- lunduğunuz 207 lira 60 kuruşun masraf ve senetlerde yazılı faiz ve ücreti vekâletle birlikte haciz yolu ile tahsili hakkında kooperatif ve- kili Ziya Elgün tarafından aleyhini- ze icraya vaki müracaat üzerine çekler ve'emre muharrer — senedat hakkındaki ahkâma göre 37/451 No, ile nâmınıza gönderilen ödeme emri ikametgâhınızın meçhul olma- sı hasebiyle bilâ tebliğ iade edildiğin- den tarihi ilândan itibaren on gün zarfında borcunuzu ödemeniz veya borcunuza yetecek — miktarda bil- cümle mal ve hak ve alacaklarınızi göstermeniz ve borcun bir kısmına veya tamamına itirazıniz varsa gene bu müddet zarfında itirazınızı yap- manız âzımdır. Aksi takdirde icrai takibata devam' olunacağı ödeme tebliği makamına kaim olmak üze- te ilân olunur. İzmir Asliye Mahkemesi 2 inci Hukuk Dairesinden: İzmirde Şehitlerde eski ismi Yıl- maz çıkmazı - yeni ismi 1491 inci sokak 9 sayılı evde Yakup kızı Ad- viyenin Enternasyonal İzmir fuarı İjiçinde vahşt hayvanlar paviyonu |önündeki paviyonda Şaşal ve pasta İsatıcısı Manisalı Ahmet aleyhine Jaçtığı boşanma davasının dava ar- İzuhal suretiyle davetiye — varakası müddeialeyhin ikametgâhının meç- huliyetine binaen kendisine ilânen 2/11/938 tarihine müsadif çarşam- ba günü saat 10 da İzmir İkinci Hu- kuk mahkemesinde hazır bulunması için tebligat kanuniye ifa kılındığı halde gerek bizzat ve gerekse vekil dahi göndermemiş olduğundan hak- kında gıyap kararı ittihazına ve ilâ- nen ve ilsakan tebliğine karar — ve- rilmiş ve tahkikatın 16/11/938 Ççarşamba günü saat on beşe İtalik edilmiş — olduğundan yevmü mezkürda müddeialeyhin mahkemede bizzat hazır bulunması İve ya bir vekil göndermesi aksi hal- de tahkikat wıyabında cereyan edip bir daha tahkikat ve muhakemeye kabul edilmeyeceği gıyap kararının tebliği makamına kaim olmak üze- ze jlân olunuz. «&? « hdi