21 Aralık 2015 Tarihli Birgün Gazetesi Sayfa 1

21 Aralık 2015 tarihli Birgün Gazetesi Sayfa 1

SAYFA Ol Fener A rl ia 3: Görüntüler polisi yalanlıyor > Küçükar- mutlu'da özel harekât polisi tarafından evinde arama yapılır. ken öldürülen Dilek Doğan'ın vurulma anına ait görüntüler 2 dosyasına girdi Görüntüler kendi sini geriye çekmek istediği anda tüfeğin patladığı ve Doğan'ın vurulduğu şeklinde ifade veren YM.'yi yalanlıyor. S6 Yolsuzluktan aldıkları pay yüzde 50'ye çıktı Yolsuzluğu şeffaflaştırdılar! | ( Asıl başbakan Albayrak sağ olsun, yolsuzluklar şeffflaştırd! yolsuzluklar konusunda sessiz kalarak, Artık yolsuzluk, halkın gözü önünde yol. yetkilerini kullanmayarak bu suçlara ortak oluyor. suzluk amaçlı yasalar çkanlarak yapılıyor. Kabinenin gerçek Başbakanı Erdoğan'ın damadı Eskiden yolsuzluklardan siyasiler ve bürok- Berat Albayrak, Kabinedeki bakanların Davutoğlu'nu ratlar kabaca yüzde 10 pay alırlardı ama çok ciddiye almadığını ve doğrudan Erdoğan'a rapor yeni dönemde bu tutar yüzde 50'ye kadar verdiklerini duyuyoruz. Davutoğlu etkisiz bir eleman. çıkt. Son 13 yılda enerji sektöründe dönen rüş: vet tutan yaklaşık 50 milyar dolar civarında. Yandaşlar köşeleri tutmuş ve IŞİD petrollrin taşıyan naylon şirket Powertrans'ın yurtdışı vergi cennetlerinde gizlenen hissedarlık işkilerini ie kip ettiğinizde karşınıza Çalık şirketi çalışanları çıkıyor. Enerjide kurulu kayırma sisteminin önemli isimleri Fatih Baltacı ve Remzi Gür, Yolsuzluk incelemelerinde sk sık karşımıza çıkan Siyah Kalem'in görünen sahipleri ile gizli sahipleri farkl Çalık'a özel anlaşmalar yasal düzenlemelerle yolsuzlukların aliyapısı hazırlandı. Uluslararası anlaşmalar dahi özel şirketlerin çıkarını korumak için yapıldı. Rusya ile yapılan enerji an- laşmalarının birçoğu Cumhurbaşkanı'nın damadı Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak'ın o dönem yönettiği Çalık Holding için yapılı Hırsızlıkların sonu kaos iktidarı tarafından yapılan yolsuzluklar “mega Proje” olarak yutturuluyor. Halkın gözün de yolsuzluk yapanlar meşrulaştırlmaya çalışıyor. Ama bu nafle bir aba. Örgülü yolsuzlukların ağına düşmüş toplumların sonu ekonomik ve sosyal kaostur Ne yazık Onlar çalıyor, halk ödüyor sektörü boğazına kadar yolsuzluğa batmış durumda. Yolsuzluklar sonucunda elektriğin ve doğalgazın fiyatı, olması gerekenin ik katına çıktı, Yurttaşların elektrik ve doğalgaz içi fahiş bedeller ödemesine raf gibi KİT'ler borç bati ya düşmesine rağm AHME Zorbaya şükran vekillere tehdit! Ahmet Da- vutoğlu, Hürriyet gö. zetesini basan AKP'li eski vekil, Spor Bakan Yardımcısı Abdurrahim Boynu- kalın'a “şükranlarını sundu." AKP'li gençlere 'de “şehitlik güzellemesi yapan Davutoğlu, bölgede “düzenlenen operasyonlara destek verdi > veHDP'i Millete Sivil ve asker ölümleri bitmiyor | Ülke yas evi; barışa ses verelim killerinibir çıkma yasağının sürdüğü Cizre, Silopi, Nusaybin'den sokağa çıkma yasaklarını ve Kürt illerindeki kuşat kez daha hedef ölüm haberleri gelirken, İstanbul, Van ve Aydın'da perasyon- | malara karşı birçok yerde sokağa çıktı. İzmir ve Eskişe: gösterdi. S8 ların durması için yapılan eylemlere polis saldrd. hir'de ayakkabi protestolar düzenlendi. S6. 7 Güven Gürkan Öztan 9'te B Hazım Aipman 7'de d İn Erk earer de Ayşenur Aslan 2'de Selçuk Candansayar öde Mel SIYAH KIRMIZI ĞİLME Mesele sadece özgürlük değil yönelik baskıların son bulması için bir araya gelen TGS üyeleri, Ga: İstasaray Lisesi önünde 'Basın önüne eğilmesin' dedi. Eylemde konuşan Erdem Gül'ün eşi Aslı Gül: Mesele sa: dece içeridekilerin özgürlüğü değil, çı, dişandakiler için hakikat meselesidir. S7 Yorgo Papandreu'dan Cumhuriyet'e ziyaret Can Dündar'dan hocasına teşekkür .., NOEL BABA D Kindar nesilden Noel ağacı hazımsızlığı Belediyesi'nin yılbaşı ağacı bir grup tarafından protesto edildi. Fatihin Nes Gençlik Eğitim Derneği'nin çağrısı üzerine toplanan protestocular, “Noel baba denen şarlatan Hıristiyanların babasıdır. Bu yanlıştan döneceksiniz” dedi, 8 AKP ÇALIŞIYOR Er meydanı için taşeron pehlivan! "li Antalya Büyükşehir Belediyesi, 2016'da kendisini er meydanlarında tem- Sil edecek pehlivanlar taşeron! olarak işe alacak. Belediye, geçen yı 12 olan pehlivan sayısına bu yıl 2 daha ekledi ve “14 güreşçinin taşeron şirket üzerinden işe başlaması için ihaleye çıktı. Operasyon i öncesi tabut gönderdiler te sokağa çıkma yasakları sürerken i 2 Müdürlüğü'ne 15 adet boş tabut getirildiği ortaya çıktı. Tabutlr ailelerin de kullandığı emniyet kantininin konuldu. da © Sabraşkenmazlte