20 Mayıs 2017 Tarihli Birgün Gazetesi Sayfa 1

20 Mayıs 2017 tarihli Birgün Gazetesi Sayfa 1

Sımdi de sıra Sözcü gazetesinde! İktidarın kendisine biat etmeyen medyaya yönelik operasyonları sürüyor. Sözcü'nün sahibi ve yöneticileri için gözaltı kararı verildi Operasyona büyük tepki SÖZCÜ'YE yönelik yapı- lam op Ma lardan tepki geldi. Sa- atlar, Söze ye yöre operasyonun kabul edile- meyeceğini söyledi. Onur Akın, “Bü operasyonun yapıldığı gün manid. dır. Özgür basın sustu- rulamaz” derken, Orhan Aydın, “Büyük bir utanç yayin söyleme Sözcü'ye yönelik operasyonla ilgili bir açıklama yapan İstanbul C EYE PE A AE lece patronu ve birkaç çal Fenerbahçe finale yükseldi Frene FENERBAHÇE, İstanbul'da dü- zenlenen Euroleague Final Four (dörtlü final) yarı final mücadele- sinde, Real Madrid'i 84-75 mağ- Çevreci çifti öldürten “Çirkin” lakaplı azmettirici tam da bu düzenin kendisi... Antalya'da 2004 yılında başlayan, yaşam alanlarını, tarım alanlarını, ormanları yok eden süreç, cinayete kadar uzandı. İste adım adım ölüme götüren yol Antalya bölgesin- İğ: 2000'li yılların başında taşocağı ve mermer ocaklarının sayısı hızla arttı. Kırılma noktası Maden Kanu- nu'nun şirketler lehihe değişmesiyle başlıyor- du. 2004 yılında yapılan değişiklikle 25 hektar ve altındaki alanlara *ÇED Gerekli Değildir muafi- yeti getirildi. Denetim olmayın- ))- ormanlık alan- lar teker teker yok edilmeye başlandı. Ener- ji Bakanlığı verilerine göre Nisan ayı itibariyle Antalya'da 2 bini aşkın sayıya ulaşan taşocakları Serbay " Mansuroğlu o Pr genelinde 12 bin adedi geçti. Taşocakları ve Yğimermer ocakları dünyaca ünlü Fini- ke portakalını mahvetti. Portakalın içinden kum çıkıyordu, halk tepkiliy- di. BirGün'ün, 29 Şu- bat 2016 tarihli sayısın- da, “Evet mesele birkaç ağaç değil! başlığıyla bu tahribata dikkat çekil- mişti. Doğa değil, şirket- Sayıları binlere Yğüinzan mermer ocaklarına aynı dönemde yaşam savu- nucuları, meslek odaları, demokratik toplum ku- ruluşları defalarca itiraz etti, Daha 2 yıl önce o ocaklardan birinin işlet- mecisi, öldürülen Bü- yüknohutçu'ya 100 bin liralık manevi tazminat davası açmıştı Ali Ulvi Büyükno- Yu ve eşi Aysin Büyüknohutçu, bü- tün bu sürecin sonunda ki- ralık katil tarafından öldü- rüldü. Doğaya ve yaşama saldıranlar Büyüknohutçu çiftini öldürtmekten geri lup ederek adını finale yazdırdı. Finale yükselen Sar-laciverti- ler, finalde Yunanistan temsilcisi Olimpiakos ile karşılaşacak. 813. SAMSUN'un İlkadım İlçesi'nde bulunan Osmangazi İmam Hatip Ortaokulu'ndan iki öğretme- nin, ilçedeki ilkokullara giderek çocukların İmam Hatip Ortaoku- İu'nu tercih etmelerini sağlamak için ikna toplantıları yaptıkları or- ler korundu. durmadı. s16 ve mermer ocakları yurt ğini söyleyen zanlı Ali Yumaç. taya çıktı. S3 Saray da HSK ne değişecek? üyelerini atadı MECLİS'İN ardından Saray da Hakimler ve Savcılar Kurulu'nun Erdoğan'ın yeniden genel başkan seçileceği AKP 3. Olağanüstü Kongre yarın toplanıyor. Cm tme Erdoğan'ın 'yeni dönem'e dair işaretler İndim vereceği kongredeki konuşma merak konusu nından atadığı 4 isimden biri Kısa vadede 7 Haziran 2015'ten bu yana izlediği politik çi. sinin Cumhu- riyet'e yönelik operasyonun iddianamesini ya- k “kapsayıcı” bir konuşma çok | zan başsavcı vekili Mehmet Akif Şey ifade etmeyecektir. Asıl olarak © | Ekinci olması dikkat çekti. 810 önümüzdeki sürece dair niyetini or- taya koyacak hamle Merkez Kar: im Kurulu'nda (MKYK) yapa- Kalkınma Partisi 3. likler olacak. Öte yandan üstü Kongresi'ni yarın . tüzük değişikliğiyle ip Erdoğanilk © vekilliği ın koltuğa Binali Yıldırım'ı oturtm söz konusu. Ancak bu m bolik mi kalacak yoksa yetkilerinin bir bölümünü kendisine en sadık adamlarından biri olan Yıldırım'la mı paylaşacak; esas soru burada dü- O görüntüler tartışılıyor Ömür Şahin Keyif Washington 'ABD geride kalan haftada görev. den alınan Ulusal Güvenlik Danış- manı Fiynn'in Türkiye bağ. lantısını ve Büyükelçilik önündeki koruma şid detini konuştu. McCain çok istese de elçinin ABD'den kovulması o kadar kolay de- ğil. s5 Yy Gez, göz vizör! 771305) 8940141 si