2 Mayıs 2012 Tarihli Bugün Gazetesi Sayfa 1

2 Mayıs 2012 tarihli Bugün Gazetesi Sayfa 1

LA RR A telefonuyla konuşurken geri manevra yaptığı A e PEY e na nur yağdı. Binek araç fiyatları yüzde 2. artı. En fazla rağbet dizel araçlara oldu. 10'da Ünlü sanatçılardan 'ti “Broadway'de devl tiyatrosu mu var” EE ik mi M Şahan Gökbakar: Özelleştirmeyle tiyatro Özgünlük mü — PARMAK münir Bram dele 128) istiyorsunuz; yatrosu mu var? Behzat Uygur: . buyurun! kavgası amma bir reform şart, Ali Poyrazoğlu: Baş- bakan'la tiyatrocular arasında gerilim. olamaz. Ortak yol bulunmalı. 2'de 2 MAYIS 2012 ÇARŞAMBA Meslek liseliye maaş verilecek Milli Eğitim Bakanlığı'nın taslak yönetmeliğinde meslek liselerini cazip hale getirmek için birçok yeni düzenleme yapıldığı ortaya çıktı. İşte o detayla M Meslek ve teknik liseler, bulun- dukları illerin sanayi ihtiyacına göre belirlenecek. Okullar organize sana- yi yakınında yapılacak. Devlet, okul kuran işadamını teşvik edecek. İşa- “damına öğrenci başına para verecek. Yurtdışında staj imkanı Fiyatı: 50 Kuruş M Eğitim maliyetinin bir bölümünü. dedevlet karşılayacak. İşletme, staj yapan öğrenciye maaş ödeyecek. İs- teyen öğrenci kendi imkanıyla yurt- dışında staj yapabilecek. Mezunlara İş Yeri Açma Belgesi verilecek. 12'de M1 inci sina geçen cinin branş seçimi yeteneğine gö" dilenecek. Tercih ağustosun ikinci hafta: kadar yapılacak. 19 Mayıs'ta tatil 2 gün M Bakanlığın yeni yönetmelik taslağında resmi tatl günleri de yeniden belirlendi. Buna göre, Atatürk'ü Anma ve Genç- lik ve Spor Bayramı'nda öğrenciler arık 2 gün tat yapacak. li branşlarda yo iunlaşma halinde 10 ve 9. snf yıl sonu ba şan puanı esas alına- cak. Sınıf açmak için 12 Öğrenci yeterli olacak. İhtiyaca göre yeni bölümler Alınacak öğrenci sayısı, program türü, atölye ve laboratuvar gibi oluşumlar sektörün ihtiyacına göre belirlenecek. Sanayi ilerle kurulacak irtibata ihtiyaç listesi sürekli yenilenecek. aral ai Lİ eli “camlarını krd. Sermayeye düşmanlıkarını e uşma Bayramı marjinal grupların olaysız ve coşkulu kutlandı. Taksim'6 üç koldan yürüyen yüzbinler, 'de- Sibel rekoru' kırdı. Ankara'da ise 1977'den beri ilk kez bir bakan katıldı. 13't - 2011 Dünya Yüzme Dr.Ayln Sezen Yalçın, Elit Korkmazel, ba- “dünya starları gibi bir hanın tüm taların içe- Şampiyonu Norveçli A. gülüşe sahip olmanın. ren nefis bahar çor- Dale on, duş yaptığı sırlarını yazdı bası tari hazırlad. kabinde ölü bulundu. Kamu mu, bireysel emeklilik mi daha avantajlı? IM Sosyal Güvenlik Uzmanı yazarı- mızı Sadettin Orhan, birçok ev hanımında olduğu gibi hiçbir emeklilik sisteminde olmayan. vatandaşlarımıza yol gösterdi. Yorum yapmadan Kamu Emeklilik ve Bireysel Emek ilk sistemlerinin avantaj- larını tek tek kıyasladı. Kararı okuyucuya bıraktı. Sadettin ORHAN'n yazısı 6'da Yali enliMeie Yula Gill | M Şike davasında tutuklu bulunan Fenerbahçe Kulübü Baş- © kanı Az Yrm, 19:20 Mayıs'a Oğan gene kurul İ Ki Ye 105 no'lu ceza erteleme EYİ LU alk Rİ kopyaladığı A bu maddeyle ertelendiği öğrenildi. M Bursaspor'a mali dosyadan geçtiğimiz. Dr 16 takımın sırrı VEFA Başkan ortaya çıktı Mel Lİ açkladı UEFA ya iz herkesi yargı mekiçin, İntihara kalkan kızı havada tuttu M Antalya Otobüs Terminali'nde intihara kalkışan G.B'yi güvenlikçi kurtardı. “Aslıhan Cantürk, hareketlerinden süphelendiği G.B'yi takibe aldı. M Terminalin ikinci katına çıkan genç kız kendini boşluğa bıraktı. Güvenlikçi Cantürk, 17 yaşında: la yakaladı. 3'te Benzinde kültür zammı kalkıyor topladı TE LI AE M İstanbul 2010 Avrupa Kül- M İngiliz parlamenterlerin tür Başkenti projesine kay- telekulak raporunda, Rupert nak için akaryakıta getirilen O Murdoch gazetesindeki skan- zam kaldırılıyor. Benzinin dalı örtbas etmekle suçlandı. ÖTV'si 1.5 kuruş, motorinin o “Şirket yönetmeyeterliliğine ise 1 kuruş düşecek. o B'de (| sahipdeğil'denildi / 15te M Gazeteci-Yazar Erkam Tufan Aytav'ın Alev-Sün. ni evliliklerini konu alan “Sevdim Seni Bir Kere adlı kitab piyasaya çıkt Sevilay. Muş fa Yükse- iri birçok tanınmış Bazeleci ve akademisyen dıklarna kitap. 16'da çitin ya ta yer veriliyor. dahi Teşvik yatırımı Bosch'a gidecek M Yeni teşvik paketi yabancı yatırımcıyı çekti. e yg “Alman sanayi devi Bosh, teşvikten yararlanmak! için Sincan'da 250 milyon dolarlık yatırımla oto yedek parça üretecek. Erdoğan SÜZER 7'de de 0) elsi İran'a yapılan 400 milyon dolarlık hayali ihracatı inceleyen müfettişleri gi iadesinin bir kısmı ittiği rapor edildi. 1'te nin da PKK'ye