12 Şubat 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

12 Şubat 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 7

12 Şubat Ctzmhurîyet 6azetesinin bugünkü nüshasırda beşl yan film yıldızla « D rına ait zengin mükâfatlı müsaiakasını takıp ediırz. M\ HAFTALI Kat'î karar ilânı Gins ve ne.'ile mevkî L müşteıilaiı Borçlunun ismi 1/ IT ü i r v ü A 1 mecmuHsıriaayni müsabaka resim ler ni neşred.yor. Emniyet Sandığı Emlâk Müzn/edesi jiı Ül u 130 1320 921 Paşabahçe'sinde eski, Sultaniye ve yeni, Fabrika sokağında eski, 39, 39 ve yeni, 4, 4, 5 numaralı doksan arşın arsa üzerinde bodrum kârgir ve birinci ve çatı katı ahşap olmak üzere iki katta biri çatı odası olmak üzere üç oda, bir sofa ve on yedi arşın arsa üzerinde mutfak ve otuz altı arşm arsa üzerinde kısmen kârgir ve kısmen ahşap ahırı ve dokuz dönüm dört yüz seksen yedi arşın bahçeyi havi bir hane ve muhterik hane ar 182 1100 350 1000 488 2150 it.t iiBrn s 179 1750 872 3290 2031 15250 237 5092 106 1150 76 1455 Şaban Ef. sası. 1015 Kasımpaşa'da Hacıhüsrev mahsllesinde lpçiberhanesi sokağında eski, 8 mükerrer ve yeni, 18 numaralı yüz otuz arsm arsa üzerinde ahşap iki katta altı oda, iki sofa, bir mutfak, bir kuyu ve yetmiş arşın bahçeyi havi tamire muhtaç bir hanenin tamamı. Ayşe H. Hasan Ef. 3403 Ortaköy'de Yenimeyhane sokağında eski, 11 ve yeni 25 numaralı seksen sekiz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üçü küçük olmak üzere altı oda, bir taşlık, bir mutfak, bir kuyu ve yüz on beş arşın bahçeyi havi yenice bir hanenin tamaDilşat H. mı. 3726 Kasımpaşa'da Hacışaban mahallesinde Akarca sokağında eski, 3 mükerrer ve yeni, 5, 51 numaralı doksan sekiz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda, bide Hanımlar bir sofa, bir taşlık, bir mutfak, bir kuyu 60 500 5074 Usküdar'da Aşçıbaşı mahallesinde ve kırk yedi arşm arsa üzerinde kaplı Mektep sokağında eski, 9 ve yeni, 13 salaş ve seksen altı arşm arsa üzerinde numaralı seksen arşın arsa üzerinde ah« kârgir üstünde iki oda, bir koridoru şap iki katta biri sandık odası olmak ühavi ahırı ve on dokuz arşın bahçeyi hazere dört oda, bir mutfak, bir koridor, vi bir hanenin tamamı. Abdülâziz ve Selâm Ağalar bir kuyu ve elli üç arşın bahçeyi havi 4403 Rami'de Cuma mahallesinde Talimhane bir hanenin tamamı. Fatma H. sokağında eski, 9, 10 ve yeni, 9 numa169 1280 5150 Atpazarı'nda Manisa'lı Mehmetpaşa ralı iki yüz otuz arşın arsa üzerinde bir mahallesinde atik, Yukarımeydan ve cekatı kârgir ve bir katı ahşap iki kattan dit, Atpazan sokağında eski, 22 müibaret ikisi sandık odası olmak üzere sekerrer ve yeni, 2 numaralı otuz iki arkiz oda, iki sofa, bir antre, bir gusulşın arsa üzerinde üstünde bir oda, bir hane ve yirmi sekiz arşın üzerinde bir samanlığı havi bir ahırın tamamı. AIi Abbas Ağa mutfak ve bin altmış bir arşın bahçeyi 64 704 5164 Rumelihisarı'nda Kalederunü mahallehavi bir hanenin tamamı. Hasan Fehmi Ef. Hatice H. sinde eski, Camiişerif ve yeni, Kalede4592 Fatih'te Kıztaşı'nda Mustafabe ymarunü sokağında eski, 13 ve yeni, 11 nuhallesinde Dolap sokağmda eski, 27 maralı altmış iki arşın arsa üzerinde bir katı kârgir, bir katı ahşap olmak üzere numaralı yüz yirmi beş arşm arsa üzeiki katta iki oda, bir ufak sofa, bir taşrinde kârgir üçer katta ikisi ufak ollık, ve iki yüz seksen arşm bahçeyi ve mak üzere üçer oda, birer mutfak, bir derunüne cari suyu havi bir hanenin taantre ve üstlerinde çatı altını ve altında mamı. Mu»tafa Ef. iki garajı ve iki yüz yetmiş arşın bah299 5131 5179 Şehzadebaşı'nda Eminnurettin mahalçeyi havi seneden natamam kârgir halesinde Toprak sokağmda eski, 33 müne elyevm altında iki garajı havi iki hakerrer 33 mükerrer ve yeni, 12 numanenin tamamı. Samiye, Emine, Müsebbiha Haralı yüz on beş arşm arsa üzerinde danımlarla Aziz, Necmettin ve Nâzım Beyler hili ahşap kârgir üç katta sekiz oda, 4751 Kadıköy'ünde Tuğlacıbaşı mahalleiki sofa, bir antre, bir şahniş, odun ve sinde Bağdat caddesinde eski, 47 mükömürlük, çatı arası, bir kuyu ve on kerrer ve yeni, 143, 143 numaralı üç yedi arşın aralığı havi bir hanenin tayüz altmış arşın arsa üzerinde ahşap mamı. Ayşe Makbule H. iki katta on oda, iki sofa, ve yüz yirmi 1680 4675 5485 Galata'da Arapcamii mahallesinde arşın arsa üzerinde kârgir hamam ve Yelkenciler sokağında eski ve yeni, 89 çamaşırlığı yüz doksan arşın arsa üzenumaralı sekser beş arşm arsa üzerinde rinJe ahşap mutfak ve iki oda, ve yüz kârgir iki katta üstünde salonu havi otuz üç arşm arsa üzerinde ahşap ahır bir dükkânın tamamı. Evdekimos Ef. ve arabahk, dört dönüm dokuz yüz on 595 4787 14912 Ortaköy'de Dereboyu caddesinde eski, bir arşm bahçeyi havi bir köşkün ta119 ve yeni, 125 numaralı yüz on arsm arsa üzerinde bir buçuk katı ahşap, iki mamı. Hacer H. katı kârgir olmak üzere üç buçuk katta 4848 Beyoğlu'nda Hüseyinağa mahallesinde altı oda, iki sofa, bir antre, bir mutfak, Kınk sokağmda eski ve yeni, 1 numabir balkon, bir kuyu, ve on dokuz arşm ralı altmış bir arşın arsa üzerinde maaaralığı havi bir hanenin tamamı. Fatma Zehra H. bodrum kârgir dört buçuk katta sekiz oda, biri ufak olmak üzere üç sofa, bir Süleyman Ef. antre, iki mutfak, bir daraça, bir kö591 4552 20411 Atpazarı'nda Manisa'lı Mehmetpaşa mürlüğü havi bir hanenin tamamı. Madam Vasiliki mahallesinde Camiişerif sokağmda es4884 Kasımpaşa'da Piyale Paşayıkebir ma\ ki, 4, 4 mükerrer ve yeni, 29, 291 nuhallesinde Serdengeçti sokağında eski, maralı 29 numarahsı yüz yirmi altı arşm 6 ve yeni, 14 numaralı yüz elli arşın arsa arsa üzerinde kârgir bir buçuk katta üzerinde ahşap üç katta sekiz oda, iki ikisi ufak olmak üzere beş oda, bir sosofa, bir mutfak, bir kuyu, bir taşlık ve fa, bir mutfak, bir kuyu, diğeri altmış iki yüz elli arşm bahçeyi havi bir haarşın arsa üzerinde yeni ve haricen sınenin tamamı. Cemal Ağa vasız olup kârgir bir buçuk katta üç 4953 Fındıklı'da Selimehatun mahallesinde oda, bir sofa, bir mutfak, bir kömürDeğirmen sokağında eski, 11 ve yeni, 9 , Iük ve doksan yedi arşın bahçeyi havi numaralı yetmiş beş arşm arsa üzerinde zemin katile beraber kârgir dahili ahiki hanenin tamamı. Reşat Beyle Fahriye H. şap iki katta döşeme ve tavan ve penYukanda cîns ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk altmıs cereleri noksan bir oda ile natamam iki oda, natamam bir mutfak, bir sofa ve on arşm bahçeyi havi sıvasız natamam bir hanenin tamamı. Hanife H. 53 2776 4956 Samatya'da Hacıhüseyinağa mahallesinde atik, Arapkuyusu ve yeni, Şimendiferyolu sokağında eski, 2 mükerrer ve yeni, 20 numaralı yüz arşm arsa üzerinde bodrum katı kârgir, diğerleri ahşap olmak üzere üç buçuk katta biri sandık odası olmak üzere altı oda, biri ufak iki sofa, bir mutfak, iki balkon, bir gusulhane, bir taş antre, bir sarnıç, bir daraça ve on sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. (Bodrum odun ve kömürlük olarak kullanılmaktadır.) Nebiye Hnım vekili Raif B. 88 600 5013 Kadıköy'ünde Osmanağa mahallesinde atik ve cedit, Arayıcıbaşı sokağında eski, 8 ve yeni, 39 numaralı elli arşın arsa üzerinde ahşap üç katta üç oda, bir avlu, muhtacı tamir bir kiler, bir küçük sofa, bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı. Hüseyin Samî B. 367 4530 5032 Yenibahçe'de Mollaşeref mahallesinde Hayrettinpaşa sokağında eski, 42 ve yeni, 72, 74 numaralı yüz yetmiş arşm arsa üzerinde ahşap iki katta ikisi sandık odası olmak üzere on oda, bir ufak sofa, bir salon, bir koridor, bir taşlık, odun ve kömürlük ve elli arşm üzerindç bir mutfak ve hamam mahalli ve akar suyu ve dokuz yüz yetmiş arşm bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Nahide ve Seher H.Iar 164 1000 5038 Usküdar'da Arakiyeci Hacımehmet mahallesinde Toptaşı sokağında eski, 408, 408 mükerrer ve yeni, 406, 408, 4061 numaralı seksen arşın arsa üzerinde thşap iki katta dört oda, bir sofa, bir mutfak, bir odunluk ve yüz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Safiye ve Zü I İstanbuî Belediyesi ilânları | İstanbul Belediyesinden: Umumî hıfzıssıhha kanunu mucibince müstamel elbise ve eşyanın fennen tebhir edilmeden satılması memnudur. Bu gibi eşyayı satanlann ellerindeki eşyayı tathir ettirmeleri lâzımdır. Tathir edilmemiş eşya bulunduğu takdirde vazıyet ve tathiratl icra edilerek bu husustan mütevellit bütün masarif sahibinden tahsil edildikten sonra eşyanın iade olunacağı ilân olunur. * * * Hidayet ve Mehmet Efendilerin tahtı tasarrufunda bulunan 137/16 numaralı mavnanın merakibi bahriye resminden borcu olan meblâğın temini tahsili zımmnda tahtı hacze alınan 4 parçadan ibaret 30 metre uzunluğundaki müstamel k?!m gemi halatmm 16/2/931 tarihine müsadif pazartesi günü mezat idaresinde bilmüzayede satılacağı ilân olunur. istanbul Belediyesinden: Gazler hakkmda zabıtai belediye talimatnamesinin 335 inci maddesine fıkraratı atye tezyil edilmiş olmakla müeddasına nazaran hareket olunması alâkadarana ilân olunur. A Piyasada satılan gazler (petrollar) Amerika petrolu, Romanya petrolu, Rus petrolu evsafmda olacaktır. Sair evsaftaki mayiatın petrol yerine satılması memnudur. B Muhtelif namlarla şehre giren yahut şehirde imal olunarak piyasaya çıkarılan pronaft, gazolin, tıraktorin lârnba yağı ve emsali neft müştekkatının birer tahlil raporunun Belediye Sıhhiiye Müdiriyetine itası mecburidir. C Piyasaya satış için arzedilecek petrol müştekkatının teneke ve bidonlannın üzerine içindeki maddenin terkibi ve miktarını müş'ir etiket konacaktır. Tütün Inhîsarı Umumî Müdürîüğünden: Cibali fabrikasına teslim ve mahalline vazolunacağı evvelce ilân olunan yük asansörünün şartnamesi deği=tirilmiş ve ihalesi 23 şubat 931 pazartesi gününe talik cdilmiştir. Taliplerin yeni şartnameyi Galata'da Mubayaat Komisyonundan almaları. Tütün Inhîsarı Umumî ügfünden: Karadeniz havzasmdaki Akçaşehir, Ereğli, Bartın, Amasra, Kuruca, Şile, Cide, Zonguldak ve Marmara'da Silivri iskelelerine senevî tahminen 200300 ton nakliyatımızm pazarhkla ihalesi mukarrerdir. Taliplerin 100 lira teminatlarını hamilen 25/2/931 çarşamba saat 10 da Galata'da Mubayaat Komisyonuna müracaatları. Kocaeli Haîk Bankası Türk Anonim Sirketinden: 9 Kocaeli Halk Bankası Türk Anonim Şirketi Hissedarlarına Kocaeli Halk Bankası Türk Anonim Şirketinin 18 mart 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat 14 te lzrnît'te Banka Merkezinde in'ikadı mukarrer senelik alelâde hissedaran heyeti umumive içtimamda hazır bulunacak gerek asaleten ve gerek vekâlsten lâakal beş adet hisse senedine malik hissedaranın Izmit'te Banka Merkezine müracaatla yevmi içtimaa takaddüm eden on gün zarfmda hisselerini tevdi ederek dühuliye almaları lüzumu ilân olunur. RUZNAMEİ MÜZAKERAT 1 Meclisi idare ve murakıp raporlarının kıraati. 2 1930 senesi blânçosunun ve kârii zarar hesaplanmn tasdikı. 3 1930 senesi temettüatınm tevziine karar ittihazı. 4 Esas mukavelenamemizin 12 ve 16 ıncı maddeleri mucibince müddetleri hitam bulan idare meclisi azasının yerlerine yeniden aza j intihabı. , 5 1931 senesi için yeniden murakıp intihabı. 6 1931 senesi için meclisi idare azasına hakkı huzur tayini. 7 Meclisi idare azalarmm Banka ile muamele yapabilmeleri için müsaade verilmesi. Meclisi tdare Bandırma Belediye Riyasetînden: Bandırma Belediye dairesi elektrik fabrikası için lüzumu olan 35 ton mazotun evsafmda tadilât icra ediîmekle kapalı zarf usulile yeniden münakasaya konulmuştur. .Teklif zarfları 17/2/931 salı günü saat 15 te Bandırma Belediye Encümeninde açılacaktır. Taliplerin şartnameyi Belediyeden almaları ve yahut gönderecekleri suret pulu mukabilinde talep etmeleri ve tekliflerini şartnameye göre tevdi etmeleri ilân olunur. bir gün müddetle icra kilınan alenî müzayede neticesinde hizalannda gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeve vazedilmiş ve 18 mart 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat ikiden itiba'en müzayedeye mübaşeret olunarak saat on beş bucvkta mu'ıammen kıymetini geçmediği takdirde kat'î kararlarmın çekilmesi mukarrer brlunmus olduğundan talip olanların mezkur günde saat on bes buçuğa kadar Sandık İdaresine müracaat eylemeleri ve saat on beş buçuktan sonra vuku bulacak müracaatlerin kabul edilmiyeceği ve mezkur emlâke evvelce talip olanların kat'î karar esnasında hazır bulımmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededca çekilauf cakları lüzumu ilâa OIUMBT.