3 Haziran 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

3 Haziran 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

i• Defterdarlık ilânları Ankara'da Yeni mahzeni evrak binası arkasmda inça edilmekte olan depo binasının ikinci ve üçüncü katları inşaatı elektrik kalörifer gibi tesisatile beraber yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasa* ya konulmuştur. Taliplerin % 7,5 muvakkat teminatlarile 25/6/931 tarihine müsadif perşembe günü saat on altıya kadar Ankara'da Maliye Vekâleti İnşaat komisyonuna ve fazla malumat için İstanbul Defterdarhğına müracaat eyliyebilecekleri. EmniyetSandığı emlâk müzayedesi! Kat'î karar ilânı Merhunatın cins ve nev'i ile mevki ve mustemılalı 205 1649 437 Borçlunun Ismi Balat'ta Hocaali mahallesinde Hamam sokağında eski ve yeni 66 numaralı doksan yedi arşın arsa üzerinde kârgir dahili ahşap iki buçuk katta beş oda, ikî sofa, bir kömürlük, bir kuyu ufak toprak avlu ve ocağı havi bir hanenin ta mamı. Şahver ve Emine H. larla Ali Osman B. 1587 Usküdar'da Sinanpaşa mahallesinde îhsaniye sokağında eski 20 ve yeni 28 numaralı üç yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap üç katta on üç oda, iki salon (odalardan biri bodrumda, bir came kânlı ve biri sandık ve kömürlük olarak kullanılmaktadır) kömürlük, bir ev altı, malta taşlık, kiler çeşmeli gusulhane bir mutfak, iki kuyu ve bahçede havuz ve üç yüz altmış arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Sadık Bey Camhuriyet* Tahlisîye U. Müdürlüğünden: LİRAD1R Deniz ilânı Karadeniz Boğazı 12/10/929 tarihli ilâna zeyildir. Karadeniz Boğazı haricindeki Arz 41% 24., 30" Şimah Tuli şarkı gıriniçten 29% 09,, 30" Tul Bulunan fener işaret gemisi yerine her üç saniyede bir şimşekli ziya gösteren zatülhareke ve her dakikada muntazam fasılalarla dört çan sedası veren bir ziyalı şamandra 1 haziran 931 tarihinden itibaren demirîenecektir. Ziyalı şamandranın ziya müddeti 0.3 saniye ve husuf müddeti 2,7 saniye olup gardiyansızdır. Ziyalı şamandranın evsafını tetkik ve kontorol için fener ifaret gemisi kemafissabık fenerleri yakmakta olduğu halde bir ay müddetle inevkiinde kalacaktır. Ziyalı şamandranın irtifaı dokuz metre ve mefcafei ruyeti takriben (14) mildir. Fener işaret gemisinin kaldırıldığı tarih ayrıca ilân edilmiyecektir. 814 3860 Emlâk ve Eytam Bankasmdan: Satılık Emlâk îstanbul'da Buğaziçi'nde Tarabya caddesinde maamüştemilât Kalenderkasrı ile Büyükada'da Nizam caddesinde Seferoğlu köşkleri namiie maruf 2, 3, 4harita No. lı üç bap köşk ayrı ayrı kapalı zarfla ve sekiz senevî taksitle satıhktır. Ihale 8 haziran 1931 tarihine müsadif pazartesi günü Ankara'da icra kıhnacaktır. Tali^ olanlar tstanbul' Izmir şubelerimize ve yahut Ankara'da Umum Müdürlük Emlâk idaresine müracaatle şartnamelerimizi mütalea ve arzu buyurduklan izahati alabilirler. tMH«m>ttMtttt*mi>iM»»»»«*«»«»*«tM««" 214 l 100 Devlet Demiryolları ilânları Derince'de bulunan doksan bin kayın traversin Samsun'a nakli kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakasa 20 haziran 931 cumartesi günü saat 16 da Ankara'da Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatlarını ayni günde saat 15,30 a kadar komisyon kâtipliğine v»rmeleri lâzımdır. Talipler münakasa sartnamelerini (üçer) lira mukabilinde Ankara'da 2520 11080 $965 ve îstanbul'da idare veznelerinden tedarik edebilirler. 1045 5103 Kocamustafapaşa'da Alifakih mahal lesinde Çukurçeşme sokağında eski 8 mükerrer ve yeni 12 numaralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda, bir sofa, bir taşlık, bir kömürlük, bir kuyu ve yüz elli arşın bahçeyi havi müfrez bir hanenin tamamı. Mehmet Aziz Ef. 376 5842 Rami'de Boşnak mahallesinde Imam sokağında eski 2 mükerrer ve yeni 11, 1 1 1 , numaralı yetmiş iki arşın arsa üzerinde kısmen duvar taşmdan ve kısmen tuğladan ve bir kısmı da tahtadan olmak üzere bir kattan ibaret olup yedi yüz yirmi sekiz arşın bahçeyi havi bir ahınn tamamı. (Senette maaahır hane gösterilmiş ise de hane yıkılmış bahçeye kalbedilmiştir.) Kemal Bey Saraçhane'de Haydarhane mahalle sinde Yeşiltekke sokağında eski 1 ve yeni 1, 3 numaralı altı yüz altmış arşın arsa üzerinde zemin katı kısmen ahşap ve kısmen kârgir diğerleri dahili ahşap üç katta yirmi iki oda (odalardan biri camekânla bölünmüş diğeri yemek oodasıdır) dört taşlık (ikisinin ortası camekânla bölünmüştür) iki kiler dört sofa (ve yahut salon) bir kuyu harap bir sarnıç ve yüz altmış arşın arsa üzerinde hamam arabalık ve harap mut fak hamamm altında çini taşlık sıcak lığı iki ve soğukluğu bir kurnalıdır, bir bodrum ve yedi yüz seksen arşın bahçeyi ve derunüne cari nısıf masura tatlı suyu •havi tamire muhtaç harem ve selâmlıkh bir konağın tamamı. Ismail Paşa Beşiktaş'ta Meşrutiyet mahallesinde eski Harbiye ve yeni Hacımansur sokağında eski 9 ve yeni 2, 4, 113 numaralı yüz otuz beş arşın arsa üzerinde kârgir iki katta ikisi ufak olmak üzere 9 oda, bir antre bir koridor iki çıkmaz bir banyo bir sarnıç ve yüz doksan arşın arsa üzerinde kârgir iki katta beş oda biri ufak olmak üzere iki sofa bir balkon came kânlı antre bir mutfak bir sarnıç bir balkon bir banyo bir daraça (bodrum kapı ının üstünde camekânlar vardır) dört yüz altmış dört arşm bahçeyi havi iki hanenin tamamı. Ali Haydar B. Kadıçeşmesi'nde Yarihüsar Maslahat tin mahallesinde Büyükotlukçu yokuşu sokağında eski 14 ve yeni 24 numaralı yetmiş bir arşm arsa üzerinde kârgir bir buçuk katta dört oda,l}ir sofa, bir toprak avlu, ahşap adi mutfak olarak kullanılan mahalli ve altmış sekiz arşm bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Serfinaz H. Kasımpaşa'da Yahyakethüda mahallesinde Silâhtar Yakupağa sokağında eski 15 ve yeni 25 numaralı altmış arşın arsa üzerinde ahşap üç katta dört oda, iki sofa bir avlu, bir mutfak, natamam bir taşlık bir kuyu ve altı arşm bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Ayşe Bahtiyar H. Hocapaşa'da Hocapaşa mahallesinde Nöbethane sokağında eski 13, 13 mükerrer 13 mükerrer ve yeni 21, 23, 25 nu maralı iki yüz kırk beş arşm arsa üzerinde kârgir dahili ahşap üç katta 25 nu maralı sekiz oda (odalann altısı birer sofa üzerinde olup yük ve dolap vardır) bir methali bir camekân iki taşlık bir mutfak musluk mahalli bir bodrum bir kuyu bir sarnıç iki kiler iki şahniş 23 numarahsı üç oda iki yük iki sofa bir bodrum çimento koridor bir mutfak bir aydınlık bir şahniş ve 25 arşm arsa üzerinde ahşap bir katta bir dükkân ve mağaza ve üç yüz altmış üç arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı. Mehmet Kadri Bey Şerife ZeHra H. Horhor'da Sofular mahallesinde eski Ahmediye ve yeni Bakkal sokağında eski 22 mükerrer 24, 26 kalp yeni 15 numaralı altmış arşın arsa üzerinde 284 Mütercim aranıyor Fransızca, lngilizce ve almanca'dan türkçeye iyl tercüme yapablleek mü terclmler Reklâm matbaasına (sabık Garoyan) müracaat etmelerl. Adres. Ankara caddesi Resit Efendi hanı No. 13 Üsküdar 1 ind sulh mahkemesinden: Bahri Pa*a veresesi lle diğer hissedarlar arasında aaylan tasarruf olunasuve kabili taksim olmadığı cihetle füruhtile izalei şüyuuna hükum verilen Usküdar'da Altunizade mahallesinde Topanelioğlu caddesinde malumülhudut gayrimenkulât 30 mayıs 1931 tarihinde ledelmüzayede müşalardan yeni 78, 80 ilâ 86 numa ralı 8 oda, 1 mutfak, 2 halâ, 2 kuyu, üç mesdut dükkânı, 741 zlra bahçe mahal lini müştemil ve 2480 llra muhammen kıymetli bir bap ahşap hane ve ittisalindeki eskl 71 numaralı 350 ziralı bir kuyuyu xnüs.temil ve 262 llra 50 kuruş kıymetli bir kıt'a arsa bin lira ve yeni 62, 68 numaralı ve aynl sakaf altuıda lki kı sından ibaret ve 17 oda, 4 sofa, 5 halâ, 2 taşlık, 1 çamaşırlık, arkasında bir bap kârgir koşku, arabalık, odunluk, ahırdan münkalip haneyl ve bostan ve kuyu mahallini, havuzu ve 3195 metre murabbaı fazla bahceyi müştemil olan ve 8304 lira 55,5 kuruş kıymeti muhammeneli bir bap büyük köşk 3850 lira ve yanında kezalik 62,68 numaralı iki kattan ibaret ve 8 oda, 2 sofa, 2 halâ, sarnıç, mutfak ve 1536 metro murabbaı fazla bahçeyi müştemil olan ve 3202 lira 80 kuruş kıymeti muhammeneli bir bap köşk dahi 1500 lira bedeller ile talipleri uhdelerindedir. İşbu arttırma bedellerl tahmin edilen kıymetlerl bulamamasına binaen ikinci arttırma yapılmasına karar verilmiş olmakla, gayrimenkulâtı mezkure 27 haziran 931 cumartesi günü saat 16 da Üsküdar sulh hukuk mahkemesinde bilmüzayede en çok arttıranın üstunde bırakılacağından, talip olanlann yevm ve vakti mezkurda mahkemei mumaileyhada hazır bulunmalan ve fazla malumat almak istiyenlerin 930/26 dosya numarasile mahkemei mumailey ha kalemine müracaat etmeleri ve art tırma şartnamesi mahkemede açık bu lundurulduğu ve gayrimenkulâtı mezkure üzerinde haklan ve hususile faiz ve masrafa dair iddiaları olanlann evrakı müsbitelerile yirmi gün içinde mahkemei mumaileyhaya bildirmeleri ve aksi halde haklan tapu sicilleri ile sabit olmadıkça satış bedelinin paylaşmasmdan hariç kalacaklan hissedarlar ve ipotekli alacaklılarla diğer alâkadarlara ilân ve ihtar olunur. Kimyager Dr. Ibrahim Elem Hayatî, gıdaî, sınaî her nevi tahlilât. Her gün Dlvanyolu eskl Şark mahfilinde saat 9 dan 17,30 a kadar kabul eder. istanbul üçüncü İcra memurluğundan: Tamamına 1200 lira kıymet takdlr e Öilen Usküdar'da Tabaklar mahallesinde Selim Pâşa sokağında 21/19 No. lu maa bahçe bir bap hanenin tamamı 9 tem muz 931 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 ten 16 kadar kıymeti muhammenesini bulduğu takdirde en riyade arttıranın üzerine bırakılacaktır. Şart namesi 22/6/931 tarihinde divanhaneye talik olunacaktır. Arttırmaya içtlrak İçin % 7 temlnat alınır. Haklan tapu slcillerile sabit olmıyan ipotek alacaklılar lle diğer alâkadarlarm ve irtifak hakkı sahip 5170 22723 6085 lerinin bu haklannı ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialanm il&n ta rihinden itibaren 20 gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde haklan tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Bilcümle müterakim vergi belediye resimlerile vakıf lcaresl müsteriye aittir. Alâkadarlann icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesl hükmüne göre tevfiki hareket etmelerl ve daha zlyade malumat almak istiyenlerin 930/2331 dosya numarasile İstanbul üçüncü icra memurluğuna müracaatlerl İlân olunur. 126 268 306 , 302 Müddel Mustafa Fehmi Bey tarafın dan müddeaaleyhlma Mehmet Efendi Oülüstan Hanım kızı Münire Hanun a leyhlerine Fatih sulh ikinci hukuk mahkemesinde ikame ettlkleri izalei şüyu davasınm cari muhakemesinde Gülüstan Hanım kızı Munire Hanımın ikametgâhınm meçhul olduğu mahkeme müba şiri ve heyeti ihtiyariye tarafından ve rilen meşruhattan anlaşümakla bir mah müddetle ilânan tebllgat lcrasma karar verilmiş olmakla yevml muhakeme olan 4 temmuz 931 saat 10/30 da ya bizzat 7eya bir vekili kanunî göndermeniz olma dığı halde gıyabınızda muhakemenin İcra edilecegi tebliğ makamına kaim olmak üzere ilân olunur. Fatih ikinci sulh hukuk mahkemesinden: 171 991 6100 100 135 798 6127 İstanbul İkinci îcra memurluğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve ikinci 3445 arttırma suretile paraya çevrilmesi mukarer bir adet Kraysler markalı 52 model açık ve müstamel 2478 numarada mukayyet otomobil 6/6/931 tarihine müsaİsfanbul mahkemei asliye birind ti dif cumartesi günü saat 12 13 te Takcsret dairesinden: sim de otomobil takse mahallinde açık Mahmutpaşa'da Kefeli hanında 2 nu arttırma suretile satılacağmdan talip marada lcrayi ticaret etmekte iken mah olanlar mezkur gün ve saatte mahallinde kemece iflâsına karar verilmiş olan Mev hazır bulunacak memuruna müracaat leri ilân olunur. lut Şeml Bey tarafmdan teklif olunup asabı matlubunca da kabul edilen konBeyoğlu dördüncü sulh hukuk mahkemesinden: kordatonun tasdikına ve iflâsın kaîdınlBeyoğlun'da Ağa sokağında 8 numaralı masına mahkemece karar verilmiş ol hanede sakin iken vefat eden cambaı duğu ilân olunur. Aleko Efendiye ait olarak mahkemece vazıyet olunan: Eyüp icra memurluğundan: 1) Doru kısrak 14 15 yaşmda Bir borcun teminl istifası zımnında 1) Yagız solugan at 10 yasında mukaddema ihtiyaten tahtı hacze alı 1) Kır at 10 yasında nan Balat'ta Köprübaşı caddesinde 51 1) Beyaz kır hayvan 12 yaşında numaraü dükkânda mevcut otuz dört Açık arttınna suretile mezkur hane 261 çuval kömür 7/6/931 pazartesi günü satahtındaki ahırda 4 haziran 931 perşembah dokuzda mahallinde açık arttırma be günü saat 17 de satılacaktır. Tallp osuretile paraya çevrileceğinden talip olanların yevml muayyende mahalli mez lanlann mezkur gün ve saatte mahal kurda hazır bulunmalan iiftp olunur, linde bulunmalan ltiaumu U&n olmrar. 100 15646 6139 ahşap iki katta biri sandık odası olmak üzere beş oda iki sofa bir çini antre bir kiler bir bodrum bir kuyu ve iki yüz yirmi üç arşın bahçeyi ve bahçede bir mutfağı havi bir hanenin tamamı. İki tarafa çıkması vardır. Vesile ve Esma H. Iar 1150 6333 Kasımpaşa'da Hacıhüsrev mahallesinde eski Camiarkası ve yeni Büyükyokuş sokağında eski 18 ve yeni 19 numaralı yüz altmış beş arşm arsa üzerinde ahşap üç katta biri küçük olmak üzere yedi oda bir sofa bir büyük malta taşlık bir ocaklı ev altı bir kuyu odun kömürlük ve doksan yedi arşın bahçeyi havi es kice bir hanenin tamamı. Gülsüm Hanım 700 6334 Kasımpaşa'da Hacıhüsrev mahalle ve caddesinde eski 9, 9 mükerrer ve yeni 15, 151 numaralı altmış beş arşın arsa üzerinde dört oda, bir sofa bir mutfak bir kuyu (mutfak on arşın arsa üzerindedir) kırk beş arşın bahçeyi havi bir çatı altında eski iki kısımdan ibaret bir hanenin tamamı. Gülsüm Hanım 1974 6391 Aşıkpaşa'da Aşıkpaşa mahallesinde Haydar caddesinde eski 87 ve yeni 107 numaralı seksen dört arşın arsa üzerinde maabodrum kârgir iki buçuk katta biri sandık odası olmak üzere dört oda iki sofa bir mutfak bir gusulhane bir kuyu (mutfak ile birinci katın sofasının sıvası ve tavanı natamam ve harici sıvasızdır) ve altmış üç arşın bahçeyi havi mukaddema arsa elyevm bir ha nenin tamamı. Ahmet Efendi 1100 1066 Çarşıyıkebir'de Çarşıyıkebir mahalle sinde Fesçiler caddesinde eski ve yeni 83, 85 numaralı yirmi iki arşm arsa üzerinde kârgir bir katta üstünde aydınlığı havi bir dükkânın tamamı. Hulusi Bey 1700 1068 Kumkapı'da Kürkçübaşı Süleymanağa mahallesinde kömürcü sokağında eski 14 ve yeni 11 numaralı kırk arşın arsa üzerinde kârgir dahili ahşap üç buçuk katta üç oda iki sofa bir antre bir mutfak bir kömürlük bir malta antre bir tulumbalı kuyu bir sarnıç üst katta ahşap ve harap bir balkonu ve iki tarafa çıkması havi bir hanenin tamamı. Mehmet Hulusi B. 941 5724 Baiat'ta Karabaş mahallesinde Simitçi sokağında eski 26, 28 ve yeni 17 numaralı elli beş arşm arsa üzerinde bir katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta ikisi çatı odası olmak üzere altı oda bir ufak antre bir ufak soıa bir mutfak bir daraça bir şahniş bir kuyu ve üç arşm aydınlığı havi müfrez bir hanenin tamamı Mm. Ester ve Avram Ef. 945 5725 Balat'ta Karabaş mahallesinde Simitçi sokağında eski 26, 28 ve yeni 19 nu maralı elli beş arşın arsa üzerinde bir katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta ikisi çatı odası olmak üzere altı oda bir ufak antre bir ufak sofa bir daraça bir şahniş bir kuyu iki mutfak ve beş arşın aydınlığı havi müfrez bir hanenin tamamı. Mm. Ester ve Avram Ef. 1766 6236 Yukanda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk (altmış bir gün) müddetle icra kılman alenî müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye vazedilmiş 8 temmuz 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat on dörtten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat on beş buçukta muhammen kıymetini geçtiği takdirde kat'î karalrının çekilmesi mukarrer bulunmuş ofduğundan talip olanlann mezkur günde saat on beş buçuğa kadra Sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat on beş buçuktan sonra vuku bulacak müracaatlerin kabul edilmiyeceği ve mezkur emlâke evvelce talip olanlann kat'î karar esnasmda hazır bulunmadıklan ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunaeaklan lüztmra ilân olunur.