3 Ağustos 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

3 Ağustos 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

3 Ağustos I Emlâk ve Eyteım Bankası İlânlan I Kiralık Gazino Esas Mevkii ve nev'i Senelik ican 140 Maçka Silâhhane karşısında gazino mahalli 800 Balâda yazılı gazino mahalli bir sene müddetle bilmüzayede kiraya verileceğinden talipîerin 13/8/931 perşembe günü saat on altıda şubemize müracaatleri. Urfa Vilâyetinden: 1 Bedeli keşfi (13216) liradan ibaret olan Urfa Siverek yolunun 85 + 000 kilometresinde Hacıhıdırçayi üzerinde müceddeden inşa edilecek 6 X 3 metre açıkhğında üç gözlü kârgir köprünün inşası kapalı zarf usulile ve 20 temmuz 931 tarihinden 10 ağustos 931 tarihine kadar yirmi gün müddetle mevkii münakasaya çıkarılmıstır. 2 Zarflar bedeli keşfin % 7,5 nisbetinde (992) liralık bir banka makbuzu veya Muhasebei Hususiye veznesine verilecek bu paraya mukabil alınacak makbuz senedi teklif zarflarına konulmak ve yapacak mühendisin ehliyeti fenniyesini ve ahlâkını havi Sermühendislikten musaddak vesikası bu zarflara melfuf olmak lâzımdır. Şeraiti proje ve evrakı keşfiyesini görmek istiyenlerin Urfa Nafıa Başmühendisliğine ve talipîerin de yevm ve saati ihaleden evvel Vilâyet Encümenine müracaatleri ilân olunur. 'Camharîyet Devlet Demiryolları Ilânları Font boru ve teferruatı kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakasa 14 eylul S31 pazartesi günü saat 15 te Ankara'da Devlet Demiryolları İdaresinde yapılacaktır. Münkasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatt3«;rı evnı günde saat 14,30 a kadar komisyon kâtipliğine vermeleri lâzımdır. 1 Talipler " *™ ar^^^elerini beşer lira mukabilinde Ankara'da ve İstanbul'da idare veznelerinden tedarik edebilirler. 300 ton Rezidü yağı kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakas 31 ağustos 931 pazartesi günü saat 15 te Ankara'da Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatlarım ayni günde saat 14,30 kadar münakasa komisyonu kâtibine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini beşer lira mukabilinde Ankara'da ve îstanbul'da idare veznelerinden tedarik edebilirler. Kiralık Emlâk Esas No. Mevkii ve nev'i Senelik bedeli ican 87/16 Çırpıcî çayırı otlakiyesi. 120 Lira 165 Byoğlu Avrupa pasajı 4 No. dükkân. 750 » 165 » » » 6 » » 600 » 170 Şişli • Büyükdere caddesi 401 No. gazino. 2000 » 224 Unkapanı Tekirdağ iskelesi 6 No. su deposu. 240 » İst. Ziraat Mektebi Müdürlüğünden: Balâda yazılı emlâk birer sene müddetle bilmüzayede kiraya verileceğinden talipîerin ihaleye müsadif 13/8/931 perşembe günü saat on Yeşilköy civannda Halkalı'da kâin îstanbul Ziraat mektebine ait altıda şubemize müracaatleri. nefis üzüm bağlarınm senei haliye mahsulü 12 ağustos 931 tarihine * ** müsadif çarşamba günü saat 15 te ihale edilmek üzere müzayedeye konulmuştur. Talipîerin şeraiti müzayedeyi anlamak için Galatasaray ve bağları görmek için her gün mezkur mektebe ve iştirak için de yevmi ihalede Galatasaray lisesi binası dahilinde Liseler muhasebeciliği nezdinde Zonguldak'ta gçenki fırtmada yıkılan iskele yerinde beton arme bir müteşekkil İstanbul Ziraat Mektebi mubayaat komisyonuna müracaat iskele yaptırılması kapalı zarf usulil" ~~ aşağıdaki tarihten itibaren yirEsas Mevkii ve nev'i Senelik kirası leri. (Telefon Yeşilköy 40). mi bir gün müddetle münakasay? 'muştur. Bedeli keşfi (27530) 164 Galata'da ömerabit hanı sokağında eski Bahriye liradır Lokantası 2000 T.L. Münakasaya girmek 'stîyenlerin şeraiti anlamak üzere İstanbul Be2 Galata'da Yolcu salonu karşısında eski Mezbaha lediyesi heyeti fenniyesine ve vahut doğrudan doğruya Zonguldak Bebinası dahilinde depo. 800 » 1 • Ankara'da Maarif Vekâleti karşısında yapılmakta olan dük lediyesine müracaatleri lâz'mdır. 199 Sirkeci'de Tramvay caddesinde Şahinpaşa oteli kânlara bitişik olarak yapılacak salonun kalörifer tesisatı mevcut resim Kapah zarflar; ağustosun 11 inci salı günü saat (12) ye kadar kabul ittisalinde Kalın Mustafaağa medresesi. 1000 » ve şartname dairesinde münakasaya konulmuştur. olunacaktır. Balâda yazılı emlâk pazarlıkla kiraya verileceğinden talipîerin her 2 Bedeli muhammeni 4130 lira olup yüzde yedi buçuk teminatı gün şubemize müracaatleri. muvakkateyi banka mektubu veya Muhasebei Hususiye vezne makbuz ÜZÜM MÜZAYEDESİ Lokarita, birahane ve depo ittihazına elverişli kiralık emlâk Zonguîdak'ta beton arme sskele yapılacak Zonçfuldak Belediyesinden: Ankara ValilîĞınden: Haydarpaşa Emrazı Istilâiye Hastanesi Baştabipliğinden: Müessesemizin bir senelik ihtiyacı olan 173 kalem eczayi tıbbiye alenî münakasa suretile mevkii münakasaya çıkanlmıştır. Tlipler mezkur münakasaya ait şartnameyi her gün müessesemiz idare memurluğundan almaları ve münakasaya iştirak etmek üzere münakasa günü olarak tesbit edilmiş olan 10 ağustos 931 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 te Galata'da Kara Mustafapaşa sokağınAdana Memleket hastanesi lâboratuvarı için (125) kalem tıbbî ve da kâin İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye merkezinde müteşekkil ihale kimyevî alât ile (147) kalem tıbbî eczanın bilmünakasa mubayaası Enkomisyonuna müracaatleri ilân olunur. cümeni Vilâyetçe takarriir etmiş bulunduğundan şeraitini anlamak ve fiat koymak istiyenlerin 24/7/931 tarihinden 13/8/931 tarihine kadar hastaneye müracaatleri ilân olunur. senedi ve ibraz olunacak ehliyeti fenniye vesikası Başmühendislikten musaddak olacaktır. 3 Tafsilât almak için her gün Ankara Muhasebei Hususiye Mü • diriyetine ve iştirak edeceklerin de 9/8/931 pazar günü saat 15 te Encümeni Vilâyete müracaatleri ilân olunur. ZÎNCIR On yedi kilit zincir satılıyor Tahlisiye Unrıum Müdürlüğünden: Adana Memleket Hastanesi Bastabipligindedn: Hıırda Bakır, Eski Battaniye Ve saire müzayedesi îstanbul Emrazı Akliye ve Asabiye Hastanesi Müdürlüğünden; Hast&nemizde mevcut tahminen 2500 kilo hurda bakır ile, 4000 lcilo kadar paçavra, battaniye, ayakkabı eskisi 16 ağustos 931 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 te açık arttırma usulile satılacaktır. Eşyayı jrörmek için Bakırköv'ündeki hastanemize ve müzayedeye iştirak için de mezkur mahal Malmüdürlüğünde müteşekkil satış komisyonuna müracaat olunması. IVSotörlü DeğirmenSer» Karadeniz Boğazı'nın 14 mil haricinde elli beş demirlenmiş olan Fener işaret gemisi bulunduğu mahalden alınacağı cihetle 13 kilidi denizde ve 4 kilidi gemide bulunan cem'an on yedi kilit zincir ile ayni mahalde denizde bulunan üç tonluk şemsiye demiri alenî müzayede suretile satılacaktır. îşbu zincirin baklaları yedi kilo sıkletinde ve 45 milimetre kalınlığmda ve 27 santim boyunda ve 15,5 santim genişliğinde olup lokmasızdır. Fener işaret gemis' 3 eylul 1931 perşembe günü bulunduğu mahalden alınarak İstanbul'a getirilecek ve zincir ve demir ayni günde ve ayni mevkide vaziyeti hazırasile müşteriye teslim edilecek; zincir ve demirin denizden çıkarmak ameliyesi ve masrafı müşteriye ait olacaktır. 3 eylul 931 günü hava müsaft oTmadigt ttfkdifde ilk müsaıt havada teslim muamelesi icra edilecektir. Talip olanlar; müzayedeye iştirak etmek üzere muhammen kıymetin %15 nisbetinde teminat akçesini id arei mprkeziye veznesine tevdi ede rek 20 ağustos 931 perşembe günü saat on dötte Galata Rıhtımında Meritim hanında Tahlisiye Umum Müdürîüğü mubayaat komisyonunda hazır bulunmaları lüzumu ilân olunur. Ankara Valiliğinden: 1 Ankara Vilâyet meclisi umumisinin 929, 930, 931 seneleri zabıtnameleri kitap şeklinde tabedilecektir. 2 Forması 16 sahifeden ibaret olup beher forması 80 adet olacak ve her sene ayrı ayrı kitap şekline konacak ve mecmuu 120 kitap ola caktır. îstanbul Vilâyetinin 928 senesi zabıtnamesini havi kitap nümune ittihaz edilmiştir. 3 Teminatı muvakkate 113 liradır. Ya bank mektubu veya Mu hasebei Hususiye vezne makbuz senedi olarak tevdi olunacaktır. 4 Bu kitaba konacak azamî kırk resmin kılişelerinin yaptmlması matbaaya ait hitamı tabıda kılişeler vilâyete iade edilecektir. 9 ağustos 931 pazar günü saat 15 te ihale yapılacaktır. Tafsilât istiyenler her gün Vilâyet Muhasebei Hususiye Müdürlüğüne ve işi anlamak arzu edenler Encümeni Vilâ yete müracaat ederler. Türk'ye'de % en fazla rağbet bulan DEUTZDIZEL «»ri«i u. komme DE6RMENLER tnıi^ait şeraitle satıhr. DİKKAT: Gayet az mıistamel 120 santimlik çift taş bankosil komple değirmen ve 22 beygırlik yatık bir motor euven îiatla derhal teslin ediiir. Fırsattan inifada ediniz. Ist. Adliyesi Levazım Müdurîügünden: Adliye saravı kalöriferi için mubayaa edilecek olan 130 ton Kıriple maden kömürü şartnamesinde muhaırer evsaf ve şerait dairesinde Ankara'da istasyonda muayene ve tesüm alınmak ve Adliye sarayına kadar nakliyesi ve ambarlara koruîması nviteahhidine ait olmak üzere alenî münakasaya konulduğundan t?lir>1erin yevmi ihale olan 15 ağustos 931 cumartesi günü saat 15 te Adîiye Vekâletinde müteşekkil '.evazım Mubayaat komisyomında hazır bu'unmaları ve yahut vekil öndermeleri ve bu husura ait sartnar«eleri de simdiden tstanbul'da \dliye Levazırmndan ve Ankara'da Adliye mubayaat komisyonundan etmeleri lüzumu ilân olunur. HANS F R A N K ve Ş E R i K i Deutz Humboldt JHakine Şirketi Galata, Voyvoda caddesi, Agopyan han. Tel. B. O. 4638 Büyiik bir ekseriyet îstanbul Liseleri Mubavaat Komisyonundan: îstanbul Erkek Muallim M~î«+ebinde yapılacak tamirat ve inşaat 23/ S/931 tarihins müsadif pazar günü saat 16 da ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Talipîerin bu bapta malumat almak üzere komisyona müracaatleri. Maarif Vekâletinden: Ankara Erkek Lisesi arsasmda yapılacak Muallim mektepleri beden terbiyesi salonu 22/7/931 tarihinden itibaren 12/8/931 tarihine kadar üç hafta müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya vaz edilmiştir. Münakasaya ancak büyük inşaatı deruhde etmiş ve muvaffakiyetle ikmal etmiş olduklarmı vesaikle isbat eden müteahhitler iştirak edecek ve inşaatm filen idaresini ancak tecrübe görmüş diplomah mühendis veya mimarlar deruhde edeceklerdir. Plân ve proje şartname ve mukavelenan»e suretleri her gün inşaat dairesinden tedarik edilebilir. İhale Maarif Vekâletinde toplanacak inşaat komisyonu tarafmdan yapılacağmdan talipîerin müzayede, münakasa ve ihalât kanununa göre tanzim edecekleri teklif zarflarmı ihale günü olan 12/8/931 çarşamba günü saat 15 te komisyon riyasetine tevdi edeceklerdir. Tıraş bıçaklarına taraftardır Her yerde satılır Gillette Balıkesir Viîâyetî Encümeni Daimismden: Ayvalık Bürhaniye yolunun 20 + 250 17 + 250 kilometreleri arasında (3100) metre tulünde ve bedeli keşfi 11398 lira 34 kuruş olan ve birinci kısım itibar edilen; ve gene ayni yolun 25 + 250 21 + 250 kilometreleri arasında (4000) metre tulünde ve bedeli keşfi 16221 lira 68 kuruş olan ve ikinci kısım itibar edilen tamiratı esasiyeler 13 ağutto* 931 tarihine müsadif perşembe günü saat on beşte ihale edilmek üzere yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. Muhasebei Umumiye kanununun maddei mahsusası ve şartnan»ei fennide muharrer evsafı haiz ve Iâzım gelen vesikayi ibraz etmek suretile talip olanların malumat almak ve şeraiti öğrenmek üzere ihale tarihinden evvel Nafıa dairesine müracaat etmeleri ve ihale tarihinde de vesikalarını ve depozito makbuz ve mektupları ile usulü dairesinde Balıkesir Encümeni Vilâyet ine müracaat etmeleri ilân olunur. Kocaeli Dalmî Encümeninden: Bedeli keşfi 5315 liradan ibaret olan Karamürsel Iznik yolunun tamiratı esasiyesi 19 ağustos çarşamba günü saat on beşte ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. Talipîerin mezkur tarihte ehliyet vesikaları, Ticaret Odası vesikası ve yüzde yedi buçuk teminat ile tekliflerini münakasa kanunundaki tarifat dairesinde Kocaeli Vilâyeti Daimî Encümenine vermeleri ve şartnamesini görmek istiyenlerin Kocaeli Başmühendisliğine müracaatleri. kazanmak için alacağınız biletin her halde istanbul'da Eminön'de Valde hanı kapısı ittisalinde 4 numaralı serbayi Büyük ikramiyeşini KADER Tayyare Piyangosunun İstanbul P. T. T. Başmüdürlüğünden: Haftada iki defa yevmi muayyeninde azimet ve avdet etmek üzere Üsküdar Şile posta sürücülüğü otomobil ve ayrıca iki atlı araba ile ve bu bapta tanzim kıhnan şartnamesi mucibince bir seneliği 27/7/931 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle münakasaya vazolunduğu ilân olunur. mühürünü teşımasına dikkat etmeniz menfaatiniz icabıdır. Mezkur gişe tarafmdan satılan biletlerin hemen hepsine ikramiye isabet etmek talihine mazhar olmaktadır. Siz de KADER (VENTURA) gişesinin mühürünü taşıyan bir bilet almakla talihinizi tecrübe etmiş ve buyük ikramiyeyi kazanmak bahtiyarlığına nail olmuş olursunuz. (VENTURA) Gişesinin Motör Satanlara Akhisar Beiediyesinden: Şehrin elektrik tenviratında istimal edilmek üzere 100 110 beygir kuvvetinde bir motör satın alınacaktır. Talip olanların azamî vade ve şerait ile motör hakkmda her türlü tafsilâtı havi bir mektupla 14/8/931 akşamına kadar Belediyemize müracaatleri ilân olunur.