20 Ocak 1939 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 12

20 Ocak 1939 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 12

12 CUMHTJRİYET 20 İkincikânun 1939 Çocuklarınızın ferkibi mechul gıdalarla midelerini bozarsınız. Allahın yarattıgı hububatın özlerinden yapılmış HASAN Ç O C U K L ARI N I Z I BUYÜTÜNUZ. unlarile Vitamin Kalori Gıda Kuvvet Kudret Sıhhat Neşe Enerji Zekâ ™ HASAN ÖZLÜ UNLARIDIR. Hayatın esasını teşkil eden Mısır Bezelye Badem Fıstık SiNGER Bayanlera mahsus elmash ve pırlantalı S İ N G E R saatlerinin yeni modelleri gelmiştir. Fiatlan 75 lira ile 500 liradır. EMSALLERİ GİBİ ON BEŞ SENE GARANTİLİDİR Taşradan taleb vukuunda yeni katalog gönderilir. SİNGER SAAT MAĞAZALARI İstanbul Eminönü. Tel: 21964. İstimlâk dolayısile mağazamız arkadaki dar sokağa naklolunacaktır. Türlü Pirinç özü Yulaf » Mercimek» Çavdar » irmik » Buğday » Nişasta » Patates » Arpa » » » » » » Çocuklar HASAN özlü unlarına Dayılıyorlar. Çok iştahlı oluyorlar ve severek yiyorlar. BUtün Çocuk doktorları bunaşehadet eder Avrupada daima diplomalarla musaddak birinciliği kazanmıştır. Bu kadar yiiksek evsafa malik tabiî gıda ancak K A N >m miktarı YERLi TRAyBICAGI Sağlam bir insanda (Milyarlarca kırmızı ve beyaz yuvarlacıklardan mürekkeb olmak üzere) takriben vücud sıkletinin 11 de biridir. Vazifesi, vücudü teşkil eden her hücreye lâzım olan gıdayı derhal göiürmek ve ölmüş hüceyrelerin enkazlannı da sürükleyip harice atmaktır. Ayrıca da vücudün lüzum gösterdiği mıntakalarda yeni uzvî inşalar yapmak kudretini haiz kimyevî maddelerle yeni hüceyreleri ihtiva eder. Demek bir insan saltanatınm bütün azamet ve şevketile yaşaması için bu milyarlarca muhafız ve imarcı ordusunu iyice koruyup bakması ve daima tazeleyip coğaltması Iâzımdır. Bunun için: İstanbul Umum Yük arabacıları cemiyetinden: Cemiyetimizin senelik alelâde içtimaı 24/1/939 sah günü saat 14 te cemiyetin merkezinde akdedilecektir. Meslektaşların tayin edilen saatte teşrifleri rica olunur. FOSFARSOL Kan, kuvvet ve iştiha şurubunu tavsiye ederiz. F O S F A R S O L , umıun dünya doktorlarmm müttefikan takdir ve milyonlarca vatandaşa itimadla tavsiye ettikleri en mükemmel bir hayat iksiridir. Daima kam tazeleyip çoğaltır, kırmızı yuvarlacıklan artınr tath bir iştiha temin eder, vücude genclik ve dinclik verir, zekâ ve hafızayı yükseltir ve parlatır. Sinir ve adeleleri kuvvetlendirerek uykıısuzluğu ve fena düşünceleri giderir, Grip; Nezle ve Enflüsenza gibi hastalıklardan korur. Vücud makinesine lâzım olan bütün enerji ve kuvveti vererek insanı daima azim ve irade sahibi eder, Mide ve Barsak tembelliğinden ileri gelen muannid kabızları geçirir. Bel gevşekliği ve ademi iktidarda pek ehemmiyetli faydalar temin eder. Maliye Vekâletinden: Tahmm edilen bedeli bin yedi yüz elli lira olan on bin litre benzin açık eksiltme suretıle ahnacaktır. Eksiltme 7/2/939 sah günü saat 15 te Levazım Müdürlüğünde müteşekkil komisyonda yapılacaktır. Şartnamesi her gün Levazım Müdürlüğünde ve İstanbulda Dolmabahçede Maliys Evrakı matbua ambarı memurluğunda görülebilir. Eksiltmeye iştirak etmek istiyenlerin mezkur gün ve saatte 131 lira 25 kuruşluk teminatları ve kanunî belgelerile komisyonda hazır bulunmalan. «185» (391) Birinci sınif ahçıyım, alafranga ve ^ İSTANBUL ALTINCI NOTERLİĞİNE Beşiktaşta Hayreddin iskelesinde kâ jalaturka bihrim. Bon servisim vardır I in Tayyare Atelyemle diğer bilumum istanbulda 13 13 numaralı Ünıverinşaat işlerime aid gümrük ve buna müsıte kahvesinde saat 8 den 16 ya teferri muamelâtı namıma takib, tedvir kadar Alı Eızaya muracaatlan ve intaca muhtelif tarih ve numaralı vekâletnamelerle mezun ve salâhiyet li vekilim bulunan Galatada Aslan hanmda dördüncü katta 6 numarada ko misyoncu Muammer Tahsinin bu sıfat F O S F A B S O L'u diğer bütün kuvvet ilâclarından ayıran, başlıca ve salâhiyetleri görülen lüzum üzerine hassa, devamlı bir surette kan, kuvvet ve iştiha temin etmesi ve azamî üç gün içinde bir mucize gibi tesirini göstermesidir. Tifo; grip; za kendisinden nezedilmiştir. Fimabaid getürrie; sıtma ve umum kansızlık ve halsizlikle neticelenen tehlikeli hasrek gümrüklerde, gerekse resmî ve hutalıkların nekahat devirlerinde şayanı hayret faydalar temin eder. susî daire ve müessese ve bankalarda Sıhhat Vekâletinin resmî müsaadesini haizdir. Her eczanede bulunur. beni temsile, işlerimi takibe, tedvir ve intaca sıfat ve salâhiyeti kalmamış ol duğunun kendisince ve alâkadarlarca biÇarşambada Fethiyede Kâtibmuslihiddin mahallesinde Kâtibmuslihid linmesi için işbu ihtarnamenin bir su din camıı sokağında eski 3 mükerrer, yeni 15 numaralı iki kat üzerinde retinin mumaileyh Muammer Tahsine, 3 oda ve iki sofadan mürekkeb maabahçe bir bab hane ile gene ayni ma birer nüshasının İstanbul, Haydarpaşa, hallede Toprak (Zülfü) sokağında 43 mükerrer numaralı 160 zıra 12 parmak terbiındeki arsa ayrı ayrı veya birlikte satılığa çıkarılmıştır. İstekli Gümrük müdürlüğüne tebliğini, bir nüslerin 25/1/939 çarşamba günü saat on birde Cağaloğlundaki şubemiz mer hasının ilân edilmek üzere Cumhuriyet kezıne muracaat etmeleri. (445) gazetesine gönderilmesini ve tasdikli bir suretinin de tarafıma iadesini saygılanmla dilerim. H. A. Beşiktaş Hayreddin iskelesinde Tayyare atölyesi sahibi Nuri Demirağ Ahçı istiyen Baylar| LAUPUNKT Modelini dinlemeden baş ka bir radyo almayınız. 6 Lâmbalı Super Fiatı . Bakalit kutulu Türk Hava Kurumu İstanbul Şubesinden: 1939 Ceviz kutulu T. L 133. T. L. 140. Murgul Bakır işletmesi için Lise mezunu iyi ingiiizce bilir iki mütercime ihtiyac vardır. Taliblerin Eti Bank istanbul Biirosuna müracaatları ETi BANK Sahfb ve Batmuharnrt: Ytmu» Nadt Umumi nevrtyatı idare eden Yazı tşler\ Muduru: Hikmet Münif ülgen Teşhir ve satış salonu : Galata Karaköypalas No. 16